Vad doar ceata. O pala puternica de lumina imi sageata pupilele in timp ce vederea se clarifica. Primul lucru pe care il vad e tata. Apoi observ ca stau intr-un pat. Tata se aproprie agitat de mine, imi sopteste cateva lucruri pe care nu eram capabila sa le aud si apoi striga in gura mare spre o usa deschisa. Nu pot sa aud nimic. In cateva secunde, o armata de doctori navalesc in camera apropriindu-se de mine. Auzul incepe sa mi se clarifice dar fiind tot infundat.
-TRAIESTE! E un miracol!
Apoi imaginea mi se intuneca si cad intr-un somn adanc.
-Katy! Katy! Katy!
Imi ridic privirea. Tatal meu ma imbratiseaza profund.
-Esti bine! Totul o sa fie bine!
-Amm...unde sunt? Murmur eu dezorientata.
-Esti la spital. Mai bine te odihnesti. Ai trecut prin multe. Te rog, incearca sa dormi.
-Unde, unde e Brook?
-Este la scoala. Are un loc de munca, mai iti amintesti?
-Tata, ce s-a intamplat cu mine? De ce sunt in spital?
-Ohh...draga... doar incearca sa dormi.
-Ce am patit? De ce ma doare gatul? Ce am la gat?
-Ai...ai avut o tentativa de sinucidere. O cadere nervoasa...
-Am...amm... am incercat sa ma o..omor?
-Ei bine, e momentul sa te odihnesti. Somn usor, Katy!
Am adormit adanc. Foarte adanc. Cadeam in continuu in gol, in negru, in spatiu, intr-o groapa fara fund. Cadeam si cadeam in somn.
O raza de lumina imi intra in ochi. Nu stiu ce s-a intamplat dar m-am trezit in camera din casa lui Brook.
-Hei..., aud o voce care intra in camera.
-Brook... imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat.
-Katy, nu ai de ce sa iti ceri scuze. Chiar inteleg. E greu sa treci peste o tragedie ca asta.
-Nu trebuia niciodata sa fac asta...
-Sper ca nu ai de gand sa o mai faci o data. As inebunii daca...daca ti s-ar intampla ceva.
-Promit!
-Ma bucur sa aud asta.
-Dar totusi, cum am ajuns de la spital...aici?
-Te-am adus cand dormeai. Si apropo, o sa ai probleme cu gatul pentru o vreme...sa nu faci miscari bruste. Si maine trebuie sa iti schimb bandajul. Si nu o sa poti manca mancare decat sub forma de suc sau piure.
-Okeeeeey, domn' doctor!
-Trebuie sa am grija de pacienta mea, spune Brook zambind dulce.
-Imi pare rau ca trebuie sa faci toate astea...ca trebuie sa ai grija de mine cand tu ar fi trebuit sa te distrezi . Nu sa faci pe dadaca.
-Nu imi pasa de nimeni si nimic...inafara de tine. Daca tu treci prin foc...eu trec prin foc!
Nu am mai putut rezista, asa ca m-am apropriat si l-am sarutat pasional, i-am gustat buzele dulci pana am ramas fara aer. Am continuat sa il sarut fara incetare cu sete. Dintr-o data durerea imi apasa gatul si m-am oprit.
-Katy...mai bine te odihnesti, nu vrei sa iti agravezi gatul.
Se ridica si se indreapta spre usa.
-Te rog, dormi cu mine!
Se aseaza langa mine in pat si ma tine in bratele lui toata noaptea. Ca un vis. Exact ca un vis._________________________________
Vreau sa va multumesc pentru toata sustinerea si toate comentariile pozitive despre carte. Imi pare nespus de rau petru ca v-am lasat asa. V-am promis sa postez cat mai des si v-am dezamagit. Am avut un an destul de incarcat...sper sa pot sa postez cat mai des si va promit ca aceasta carte va fi lungaaaa....cu fiecare rand pe care il scriu imi vin idei, idei si idei iar eu va promit ca aceasta carte nici nu e la jumatate. Ma gandeam sa fac si o serie de Q&A ( Questions and answers) ca sa ne cunoastem mai bine deci daca sunteti interesati imi puteti adresa intrebari despre carte sau despre mine in comentarii. Va pup!
CITEȘTI
Profu' de sport
Storie d'amoreKaty, o fata obisnuita, se indragosteste de profesorul ei de sport. Multe scantei se aprind intre ei dupa o serie neobisnuita de crime care ii fac probleme lui Katy. Indragosteste-te de o lume interzisa in care o singura gresala ii poate aduce pe ce...