Vazand o cutie de carton pe dulap, am luat-o si am pus scrisoarea in ea. Am pus cutia inapoi de dulap sperand ca nimeni nu o sa o gaseasca. M-am indreptat spre geam privind in bezna. Lacrimile mi se varsau lin pe obraji. Am tras repede jaluzelele. Nu pot risca ca cineva sa ma vada pe geam. Nu acum! Nu pot sa ma pun in pericol... sau mai ales pe Brook.
M-am intins in pat in timp ce tremuram .
Cnoc-Cnoc
Brook batu la usa si intra in camera cu o tava pe care erau doua cani.
-Vrei niste ciocolata calda? Are frisca si caramel!
-Mersii Brook! Chiar mi ar prinde bine...
Brook se pune pe pat si ma prinde de mana.
-Katy...in tine am vazut mereu ceva special. Imi pare foarte rau pentru buni...
-E in regula Brook. Ai facut destul. Mersii ca ma lasi sa stau aici.
-E placerea mea Katy. Te inteleg. Trebuie sa iti fie foarte greu.
Am incercat sa ma abtin, dar am pufnit in plans . Brook m-a luat in brate si imi spunea ca o sa fie bine. Dupa 2 ore de plans la pieptul lui Brook mi-a zis:
-Katy...vrei sa stau noaptea asta cu tine? Probabil iti este prea greu sa stai singura dupa tot ce s-a intam...
-Da! Mi ar placea foarte mult sa stai cu mine.
Atunci s-a apropriat, si m-a sarutat dulce . Si apoi imi musca pasional buza de jos. M-am retras din sarut
-Brook...oricat de mult mi ar placea sa te sarut. Iti poti pierde locul de munca ca profesor si sa intrii la inchisoare daca se afla ca...
-Stiu...! Dar imi e foarte greu sa sa nu te sarut pentru ca...pentru ca... TE IUBESC, Katy! Te iubesc...
-Brook...
-Nu e nevoie sa spui nimic Katy. Ma simt aiurea. Nu trebuia sa te sarut. Imi pare ra...
-Brook... si eu te iubesc!
Spun eu aruncandu-ma in bratele lui si sarutandu-l cu pofta. M-am pus peste el si am inceput sa il sarut pe gat...
Ding-Dong
Brook aude soneria si se indreapta spre geam.
-E politia!
Spune el coborand in graba sa deschida usa. L-am urmat.
-Buna seara, domnilor ofiteri
-Buna seara, avem vesti despre moartea vecinei dumneavoastre. Am inteles ca aici o putem gasi pe nepoata ei, Katherin Warden.
-Da, sunt aici, spun eu.
-Putem intra? Spun ofiterii deja intrand in casa. Ne am asezat la masa si au inceput sa ne spuna toate informatiile:
-Cred ca deja e irelevant sa spun ca a fost comisa o crima. Se pare ca bunica ta avea un dusman cu dorinta grava de razbunare. E imposibil sa fi fost un hot deoarece nu parea a fi nimic furat din acea casa. Se pare ca cineva a venit acolo special pentru a o omorî pe bunica ta. Ne pare rau pentru asta. Inca lucram la descoperirea faptasului. Trupul bunicii tale se afla la morga de la spitalul din capatul cartierului. A fost injunghiata in inima, dar inainte de a fi ucisa, a fost torturata. Avea urme la incheieturi, credem ca a fost legata de scaunul pe care l am gasit rasturnat si cu un picior rupt in bucatarie. De asemenea avea urme si pe fata. Nu am facut prea multe investigatii momentan, dar v-am ruga sa veniti acum la sectie. Daca aveti banuieli, daca vi s-au intamplat lucruri ciudate pana acum, persoane misterioase... va rog sa ne spune-ti totul... pana la ultimul detaliu.
Am urcat in masina politistilor. Trebuia sa le spun despre persoana care ma ameninta. Atunci am simtit ca imi bazaie ceva in buzunar. Primisem un mesaj de la un numar necunoscut:"Spune un cuvant despre mine si eu o sa le spun despre sarutul cu profesorul tau. Nu-ti face griji, ii poti face vizite la inchisoare"
Umbra ta
CITEȘTI
Profu' de sport
RomanceKaty, o fata obisnuita, se indragosteste de profesorul ei de sport. Multe scantei se aprind intre ei dupa o serie neobisnuita de crime care ii fac probleme lui Katy. Indragosteste-te de o lume interzisa in care o singura gresala ii poate aduce pe ce...