Capitolul 6

3.8K 118 4
                                    

M-am trezit dezamagita si obosita. M-am imbracat intr-un tricou negru, blugi negrii cu talie inalta, niste botine negre de piele si o jacheta de blugi tot neagra. Mi-am prins parul intr-o coada de cal si m-am machiat iar apoi m-am dat cu parfumul meu LV.
Ajunsa la scoala , m-am pus in banca iar Alice imi spune:
-Fato esti emo?
-Nu am o zi prea buna, ok?
-Ce s-a intamplat?
-Nimic ce te priveste pe tine!
-Ok, ciudatoo.
- Auzi, azi avem sport?
-Da.
- Nu vrei sa chiulesti cu mine?
- Dar tu nu erai una din fetele topite dupa profu' ?
- Nu chiar.
- Pai eu nu chiulesc niciodata. Nu am nici o absenta.
- Nu vrei sa ai?
-Nu! Nu vreau sa fiu o infractoare care nu o sa faca o facultate buna, nu o sa se casatoreasca, o sa ramana o baba cu pisici intr-o inchisoare pentru ca am incalcat legea si mi-am distrus lista de prezente care era impecabila. Sa nu mai zic ca profesorul o sa-si faca o impresie rea despre mine si o sa imi dea un nouaa. As fi distrusa. Nu am luat o nota mai mica decat 10 in viata mea. Totul ar fi distrus, viata mea s-ar duce de rap...
- Gata ! Am inteles. Crezi ca o sa mori daca chiuesti o dataa. Calmeaza-tee !
                         Ding-Ding
Ora de franceza. Ora de chimie. Ora de biologie. Ora de algebra . Ora de romana. Ora de sport.
Nici una din fete nu voia sa chiuleasca deoarece toate vor sa-l cucereasca. Asa ca am mers la baieti. Si ce sa vezi, nici ei nu voiau sa chiuleasca. Nu puteam sa ies pe poarta pentru ca gardianul era acolo. Asa ca am sarit peste gard. Nu voiam sa dau ochii cu Brok. Sunt foarte suparata sa vad ca m-a lasat balta, ca sa se culce cu una. Nu puteam sa-l vad fara sa dea tarcoale o lacrima pe obrazul meu. Am facut doi pasi si ghici cee...
- Katy, ce faci aici?
-Intrebarea este ce faci tu aici? Nu trebuia sa fi la ora?
-Intrebarea este de ce nu esti tu la ora? Avem sport. Ai chiulit?
- Nuu... . M-am inrosit si mi-am lasat capul pitin plecat.
- Atunci o sa vi cu mine acum la ora?
-Brok, trebuie sa vorbim!
- Te ascult.
-De ce m-ai lasat singura ieri?
-Ooo, Katy... imi pare atat de raau. Am fost sunat de fratelele meu mai mic, Jake, mi-a spus ca tata sufera mult pentru ca l-a inselat fosta mea mama vitrega si acum e in depresie. Eram prea demoralizat sa ma intorc la tine. Asa ca am mers acasa si am baut cateva pahare. De aici nu mai tin minte nimic.
-Serios? Chiar nimic? Nu mai o ti minte pe fata aia?
-Ce? Ce fata? Nu stiu despre ce vorbesti.
-Aia blondaaa...
-Nu stiu despre cine vorbesti.
- Serios? Pentru ca o stie tot orasul la cum gemea.
-Poftim?
-Ai auzit bine.
- Imi pare rau ca te-am lasat balta.
-Nu e nimic. Am inteles motivul. Noteaza-ti numarul meu de telefon, data viitoare poate imi trimiti un mesaj. 072... . Dupa ce i-am dat numarul si el mi l-a dat pe al lui.
-Katy, lasa-ma sa ma revansez. Ce zici? In loc sa mergem la Sporty, mergem intr-un loc mai special. Stiu eu unul perfect.
- Esti sigur ca nu o sa ma lasi balta?
- Promit.
-Atunci . Vino dupa mine maine la 16:00.
- Abeia astept. Ooo doammee! Cat e ceasul? Trebuie sa ajung la ora!
-Stai chill. Mai sunt 10 minute. Deageaba te duci.
- O sa o incurc rau! Tu nu vi?
- Nu, sunt ok.
-Te pun absenta.
-Si tu ai chiulit ieri de la local.
Rade, apoi fuge spre sala de sport.

Profu' de sportUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum