ينفع أكله بس؟😩❤️🔥👆🏻
ايسكو:" استني بس!"
غدير:" فيه ايه؟"
ايسكو:" عايزك تساعديني في حاجة"
غدير:" طيب... هي ايه؟"
ايسكو:" هسألك حاجة الاول... انتي ليه قلتي اننا مينفعش نكمل مع بعض؟"
غدير:" بس بصراحة... هو كان إعجاب بس... و ثانيا اصلا انت مش نوع الراجل الي انا عايزاه... بس انت مش زعلان صح؟"
ايسكو:" لا... انتي معاكي حق فعلا هو كان إعجاب بس... و لاء انا مش زعلان ، هنفضل صحاب عادي😄"
غدير:" اشطاات ... قول بقا ايه الموضوع ده؟"
ايسكو:"............" (هتعرفوا بعدين)
و سارة كانت واقفة تتكلم عليهم من بعيد و هي زعلانة(بعد شوية)
الدكتور:" لازم ماركو يفضّل هنا انهاردة لان حالته لسه مش مستقرة... ممكن اتنين يباتوا معاه...
چايمس:" انا هفضل✋🏻"
غدير:" و انا كمان عشان مش هقعد لوحدي في البيت يعني😅"
سلمى:" لا انا هقعد برده!"
سارة:" ما هو قال مينفعش!"
سلمى:" لا لا انا هفضل... يا غدير قوليلهم اني عايزه افضل!"
غدير:" يا بنتي ما هو قال اتنين بس!"
سلمى:" طب هفضل معاكو شوية بس و بعدين هروح"
ايسكو:" طب دلوقتي انتي لازم ترجعي معايا تجيبي هدوم لغدير و جايمس و نوصل ساره و نرجع هنا نعطي غدير الهدوم و بعدين أرجعك يا سلمى" و بص لغدير و ضحك و هي ضحكتله برده
غدير:" طب ايه رأيك... سيب سلمى هنا و روح انت و سارة جيبوا الهدوم و ارجعوا بعدين روحها و تروح انت؟😉" ايسكو حط ايده على رقبته و هز راْسه انه موافق
سارة:" بس... يا غدير... اصل"
جايمس:" روحي انتي بس اخلصي..." و راح زقها عشان تمشي مع ايسكو#سلمى
سارة و ايسكو مشوا و احنا دخلنا عند ماركو و فضلنا قاعدين... چايمس خرج يسأل عن السراير الي هو و غدير هيناموا عليها باليلغدير:" مصرة تقعدي ليه؟😏"
سلمى:" انتي عارفة... و بعدين انا قلقانة جدا عليه!"
غدير:" ان شاء الله هيطلع بعد يومين كدة😞"#سارة
كنت قاعدة في العربية مع ايسكو و مكناش بنتكلم خالص... بصيت عليه في المراية و هو بصلي برده فنزلت عيني بسرعة (يخربيت ابو الحركات ديه🙄😂😂 )ايسكو:" طب ايه؟ مش هتكلميني ولا حاجة؟😂"
سارة:" اوك"
ايسكو:" هو ايه الي اوك؟... طب اقلك حاجة ، و احنا في الحديقة كان شكلك حلو اوي و انتي بتضحكي😉" انا بصيتله باندهاش! احيه بيقول ايه ده؟!
سارة:" و انت كمان......"
ايسكو:" انتي مبتكلمينييش ليه؟😂💔"
سارة:" عادي يعني بس قلقانة على ماركو و ماليش نفس اتكلم" فاجأة لقيتنا وقفنا عند حتة فيها شجر كتير و ممر طويل و عليه نور من الجنبين!
ايسكو:" قلقانة على ماركو برده؟..." و نزل فتحلي الباب "طب انزلي هنكمل كلامنا تحت"
سارة:" استنى بس! و الهدوم؟! هنتأخر عليهم كدة!"
ايسكو:" انزلي بقاا🙄😂" و راح شدني من ايدي وراه
أنت تقرأ
The Mirror//المراية
Paranormalhighest rank : # 4 in paranormal💪🏻💕 هل ممكن يكون فيه عالم موازي لعالمنا؟ عالم كل حاجة فيه رعب و خوف و شك؟ عالم جديد ورا مراية!!😈💔 marco asensio ~ james Rodriguez ~ isco suarez ~ carolina porqueddu ~ haquila oliviera ~ sage tullis ~ قصة رعب و خو...