Untitled Part 4

493 23 1
                                    


- Ő nem egy dög! -száltam vitába azonnal

- De az! Nekem minden ló az! Egy dög! Egy emberölő négylábú gyilkóló gép! - ezzel túl messzire ment..végül azon kaptam magam hogy felpofozotam- Mi..a - tette aotomatikusan a kezét az arcára- Te megőrültél!

- É..én sajnálom - hadartam

- Elakarok menni innen! Ez egy őrültekháza! - hadarta és ezzel befutot az erdőbe

- Jó! Menj! Kit érdekelsz! - kiabáltam utána és bementem a házba

- Mi tö..- kérdezte volna nagyim de nem hagytam hogy végigmondja, felmentem a szobámba és becsaptam magam mögött az ajtót.


--2 óra múlva--

2 óra múlva még mindig a szobámban voltam és a notebookom bújtam amikor a nagyim bekopogott az ajtón és benyitott

- Martin még mindig nincs itt...tudod esetleg hova tűnt? - kérdezte nagyim 

- Bement az erdőbe - vontam meg a vállam 

- Mi?! Miért?! - kérdezte nagyim dühösen, én elmeséltem neki mindent- Menj azonnal és keresd meg! A szülei engem vonnak majd felelőségre! 

- Jó..- álltam meg végül, gyorsan lementem és kimentem a házból. Bementem az istállóba felnyergeltem Diablót kivezettem felültem rá és vágtáztam az erdő ösvényén azt kiabálva " Martin! Martin!" 

Hát még a süket is meghalotta volna a kiabálásom! Ez kész! Végül 2 óra után (amikor már sötét volt megtaláltam) 

- Végre! - álltam meg Diablóval 

- Vidd innen!! - lépett hátra két lépést, én leszálltam Diablórol megfogtam a kantárját és Martin felé néztem aki csupa sár, kosz, volt- 

- Gyere..sétáljunk haza és lefürödhetsz - ájanlottam fell

- Oké..- mondta halkabban, ezzel elindultunk, út közben az a bizonyos "némacsönd" volt kettőnk között. Végül fél óra séta után oda értünk én bevittem a boxába Diablót leszereltem és leápolltam, megpaskoltam megöleltem és kimentem.

Martin már nem volt ott, valszeg bement és éppen fürdik. Végül én is bementem, egy cetli volt az asztalon amit a nagyim írt és az állt rajta hogy elment egyeztetni egy időpontot egy lovas oktatóhoz és reggele itt lesz (tudtommal messze lakik az a lovas oktató). Hát szuper, egyedül maradtam egy lógyülőlő gyökérrel. Lépteket hallottam a lépcső felől, oda kaptam a fejem és láttam ahogy Martin egy száll törcsiben (!!) jön le.

Miért a lovak?Where stories live. Discover now