Istenkém, annyira aranyos. Várj, mivan?! Mi van veled Martin?! Ez a csaj minden csak nem aranyos...
- Oh francokat titok baba - szólítottam egy új becenevén oly hirtelen hogy még én is meglepődtem hogy ezt kimondtam.
- Milyen baba? - röhögött.
- Hagyjuk - legyintettem.
- Hát o..ké -mondta. - Én asszem felmegyek a szobámba - tette vissza az epret a hűtőbe.
- Várj! Holnap mit fogunk csinálni? Légyszi, mondd el - könyörögtem.
- Ennyire kíváncsi vagy? - vonta fel az egyik szemöldökét.
- Ja - mondtam .
- Jó, ha ennyire érdekel elmegyünk a versenyemre...ahol - tartott egy kis hatás szünetett- mindenhol lovak vesznek körül - kuncogott.
Élvezi ha kihasználhatja a félelmet...okos..és annyira csáb...Mivan?! Nekem orvos kellene .
- Élvezed ha kiszúrhatsz velem igaz? - kérdeztem unottan.
- Igen! Nagyon - bológatott hevesen nevetve. Istenkém, így annyira cuki. Miket beszélek már megint?!
- Sejtettem - vettem nagy levegőt. Ekkor nyitódott a bejárati ajtó.
- Kincsem! Gyere segíts! - szólt Alexa nagyija, ezek szerint Alexának.
- Megyek nagyi!
Ezzel kiment és segített a nagyijának behozni a konyhába a szatyrokat, én meg csak néztem őket.
- Köszönöm kicsim - puszilta homlokon Alexát a nagyija.
- Semmiség, de most felmegyek a szobámba...fontos dolgom van - mondta mi közben kiment a konyhábol, de előtte elment mellettem és összeért a kezünk. Végül egy ajtó csapodásra eszméltem fel...
- Na Martin...mi a helyzet veletek? - kérdezte a nagyija.
- Mire gondol? - vontam fel az egyik szemöldököm.
- Csak arra hogy szerintem tetszel neki - kuncogta.
- Nem! - emeltem fel kicsit a hangom. - Izé...bocsánat...nem akartam kiabálni - sütöttem le a szemem. Erre csak összeborzolta a hajam, mint ahogy, a nővérem szokta (igen van egy nővérem) .
- Semmi gond fiacskám - nevetett - na most - adott a kezembe egy szatyort telis-teli édeséggel- ezt vidd fel Alexának - fordított nekem hátát és valamin még ügyködött-
- Ezt...mind? - kerekedtek ki a szemeim.
- Igen - nevetett.
Én felvittem neki, de megtorpantam az ajtó előtt..sírást hallottam és nem bírtam bemenni...
ESTÁS LEYENDO
Miért a lovak?
Novela JuvenilRentai Alexa, egy tanyán él, okos, gyönyörű, sok barátja van, van egy imádott lova: Diablo. Ők ketten remek csapatott alkotnak a terepeken, versenyeken, de Alexa egy nap igazán nehéz feladatott kap a szüleitől. Jönni fog egy srác a tanyára a szülei...