16.

375 22 6
                                    


- Na, de ez már a múlt! - mosolygott, erre én csak bólintottam. 

- Amúúúgy, arra gondoltam hogy mivel majd elmegyek...elmehetnénk valahova - mondta kipirult arccal és a szemeimbe nézett, én meg felvontam a szemöldököm. 

- Igy? Martin, eltört a ball karom, és a lábam is - nevettem, erre ő csak sóhajtott és felállt. 

- Akkor...játszunk f v m-et? - kérdezte boci szemekkel. 

- Igen, játszunk - sóhajtottam. 

Erre kiszaladt lement a konyhába keresett egy üres fél literes üveget, majd azzal feljött. Lehuppan a lábamhoz de úgy hogy maradjon hely az üvegnek hogy pöröghessen. 

- Akkor most mindig én pörgetek, ok? - nézett szemeimbe mosolyogva, erre én csak bólintottam és elkezdett pörögni az üveg. 

Martin felé állt meg. 

- F v m? - kérdeztem mosolyogva. 

- M - vágta rá kapásból. 

- Jóó...őő..vedd fel az egyik ruhám! - nevettem el magam ahogy ő is. - Szabadon választhatsz - nevettem. 

Felállt oda ment a szekrényemhez, kinyitotta és turkálni kezdett. Végül kivett egy fekete crop topot egy fehér szagatott farmerrel, bement a fürdőbe majd kijött, azonnal rámtört a röhögő görcs. 

- Naaa, ennyire nem tetszem? - röhögött, én meg nem tudtam megszólalni, csak röhögtem. Végül abbahagytam. 

Leült újra, asszem úgy döntött ebben a ruhában marad.

- Hé! Ki fogok nyúlisztani! - nevettem.

- Jó, jó, majd meglátjuk - pörgetett egyet az üvegen, ami elkezdett pörögni. Végül felém állt meg. 

- F v m? - kérdezte.

- F - mosolyogtam. 

- Tetszik, most valaki? - nézett a szemeimbe. 

- Nem - mondtam határozottan. 

- Oké - újra pörgetett az üvegen, és ismét felém állt meg. - F v m? - kérdezte nevetve. 

- F - nevettem.

- Lenne, nálad esélyem? - mosolygott. 

- Hm..és ha, azt mondom, hogy lenne? - néztem szemeibe. 

- Csak válaszolsz, igen, van nem? 

- Igen - mondtam ki végül.

Közelebb ült, majd mikor elérte akkor közelebb hajolt és megcsókolt.  Meglepődtem, nagyon. 

Miért a lovak?Where stories live. Discover now