Már két hét eltelt, jól ki jövök Harryvel. De még furcsa, hogy apával elváltak és erről nem szóltak, de mindegy.
Éppen az ágyamon. Még gipszben fekszek, a törött lábam alatt egy párna.
- Fáj valamid? - kérdezte a nagyim.
- Nem, semmim - mosolyogtam rá és tényleg perpillanat nem fájt semmin, lehet hogy csak elvagyok zsibbadva de azon kÍvül jól vagyok.
- Jól van, kérsz valamit a piacról?
- Nuttellát - erre nagyi felnevetett és egy köszönés kÍséretében, lement az emeletről majd el a házból a piacra.
Éppen aludni akartam volna de Martin bejött. Csodás. Leült a lábamhoz és felhúzta a lábait majd a térdén pihentette a kezeit.
- Ha jól gondolom az arckifejezésedből, épp pihenni akartál
- Eltaláltad - nevettem fel kÍnomban, erre ő csak legyintett.
- Mindegy, úgy is, felkeltettelek volna - mosolygot rám.
- Kedves vagy - erőltetem egy mosolyt magamra.
- Beszélnünk kéne - nézett a szemeimbe.
- Miről? - kérdeztem.
- Hát...felhÍvtak a szüleim, hogy menjek haza, mert fontos mondanivalójuk van - biggyesztette le az ajkát.
- Oké - bólintottam.
- Nem is szomorkodsz? - tette keresztbe a karját.
- Miért szomorkodnék? - röhögtem fel.
- Mert, egy ilyen jó pasi - végig simÍtotta a testét- aki mellesleg még szóba is áll veled, most elmegy, és soha nem jön vissza - biggyesztette le újra az ajkait. Én meg csak jobban röhögtem.
- 1: Te nem vagy jó pasi, 2: Inkább örülök - mosolyogtam rá.
- Ohho, most akartam felajánlani hogy elmondom miért félek a lovaktól, de akkor nem - röhögött ördögien.
- Nem is kell - röhögtem.
- Jó-jó értem én, megszánlak ennyivel
- Köcsög - röhögtem. - Na mondd
- Tudom hihetetlen, de régen én is lovagoltam, nagyon ügyes voltam benne. De az egyik versenyen, megvadult a Szépség - azaz a lova- és fejbe rúgott, nem volt rajtam sisak és Így bevittek a kórházba, kómában voltam kb 1 évig. Amikor felébredtem alig emlékeztem valamire, na attól a laptól fogva, féltem a lovaktól.
- Oh...értem
Sziasztok, csak szólók hogy azért vannak ilyen Í-k mert új billenytűzet van és nem fel vannak rajta cserélődve a betűk, a hosszú kicsi i pedig nincs rajta.
YOU ARE READING
Miért a lovak?
Teen FictionRentai Alexa, egy tanyán él, okos, gyönyörű, sok barátja van, van egy imádott lova: Diablo. Ők ketten remek csapatott alkotnak a terepeken, versenyeken, de Alexa egy nap igazán nehéz feladatott kap a szüleitől. Jönni fog egy srác a tanyára a szülei...