Reggel (05:00) az ébresztőmre keltem ugyanis mennem kell edzeni, felültem beletúrtam dús barna hajamba, kinyomtam az ébresztőt mert még szólt. Végül felálltam és megcsináltam a reggeli rutinom és felöltöztem.
Lementem és ahogy láttam Nagyi nincs itthon, biztos a piacra ment, Martin. Martin meg szerintem alszik. Elvettem egy almát és beleharapva kisétáltam az ajtón, ez az illat...úgy szeretem. Bementem az istállóba és leápoltam, adtam neki szénát, inni, felnyergeltem és kivezettem az istállóból felvezettem a gyakorló pályára.
- Légy ügyes - paskoltam meg végül felszálltam a nyeregbe és elindult az 3 órás Military edzés.
--3 óra múlva--
Diabló egész jól teljesített, jobban mint valaha. Most éppen lenyergelem. A helyükre tettem a felszereléseket és hagytam hogy az én drágaságom igyon,egyen. Végül elindultam az istállóba Diabló követett és kinyitottam a box-át. Bement és becsuktam. Kimentem a sisakot levéve a fejemről és akkor vettem észre az előttem álló Martint.
- Jó reggelt - mondtam miközben a hónom alá fogtam a kobakom.
- Éhees vagyook - mondta köszönés vagy "jó reggelt" nélkül.
- Ott a hütő - mutattam a házra ahol a hütő volt..
- De nincs amit én szeretek - panaszkodta.
- Nagyi nem sokára megjön a piacról és ha most megbocsájtasz - léptem odébb és bementem a házba, fell a szobámba ott előkerestem ruhát és bementem a fürdőbe, ott lezuhanyoztam és kb 16 perc alatt kiléptem a zuhany allól, megtörölköztem és felöltöztem: egy fehér farmernadrág, egy fekete crop-top és farmerdzseki. Lófarokba kötöttem a hajam és lementem.
- Hű - vágta oda hozzám Martin mire leértem a lépcsőn
- Ez most jó hű? Vagy rossz Hű? - kérdeztem.
- Nem mondom meg - vigyorgott rám. Kedves.
- Mikor óhajtod elmondani hogy miért nem szereted a lovakat? - kérdeztem miközben beballagtunk a konyhába kinyitottam a hűtőt és keresstem ezek szerint a jól eldugott epremet.
- Várj gondolkozom - mondta miközben "gondolkozott"- ja megvan -folytatta- soha.
- Na ide figyelj - egyenesedtem ki- Nekem az a dolgom hogy megtudjam miért nem szereted a lovakat. És akár tetszik akár nem meglessz az infó
- Hű de "félek" - mondta cinikusan.
- Van miért - "másztam" vissza a hűtőbe és végül meglett az eprem,kivettem a hűtőből és becsuktam a hűtő ajtót. De még elkaptam ahogy Martin megforgatja a szemét. Pff - Holnap lesz egy kis dolgunk - mondtam miközben bekaptam egy epret.
- Mi? Milyen dolgunk? - próbált faggatni.
- Ti-tok - kuncogtam.
YOU ARE READING
Miért a lovak?
Teen FictionRentai Alexa, egy tanyán él, okos, gyönyörű, sok barátja van, van egy imádott lova: Diablo. Ők ketten remek csapatott alkotnak a terepeken, versenyeken, de Alexa egy nap igazán nehéz feladatott kap a szüleitől. Jönni fog egy srác a tanyára a szülei...