„ Áuuuu"

5.2K 214 2
                                    

- Áuuuu -üvöltöttem fel mikor ki akartam kelni az ágyból . Anya hirtelen berontott a szobámba .
- Jól vagy ?- kérdezi aggódva .
- Nagyon fáj a nyakam . Nem tudom mozgatni - már annyira fáj, hogy majdnem sírok. Anya leült az ágyra , hogy megnézze mi van a nyakammal.
- Kincsem ezt nagyon durván elaludtad szerintem . De mivel reggel rendel a doki megmutatjuk neki. Addig öltözz fel és gyere le reggelizni - majd ki ment a szobámból.
Nagy nehezen felkeltem az ágyból , és oda ballagtam a szekrényemhez. Abból kivettem egy sima farmert aminek a térde szaggatott , és egy sima fehér kötött pulcsi szerüséget. Leraktam az ágyra . Először átcseréltem a zoknim , majd nagy nehezen felvettem a nadrágomat is , és legvégül a pulcsi következett .
- Áuu , áuuu . Én ezt nem bírom - fakadt ki belőlem a sírás a fájdalom miatt . Anya gyorsan feljött .
- Ennyire fáj?- kérdezte , majd oda jött és segített felvenni a pulcsimat . Hát ami azt illeti nem ment fájdalom mentesen.
Miután véget ért ez a fájdalmas öltözködés , írtam Gergőnek Messenger-en.
Messenger

Én : Szia nem megyek ma suliba majd írok ha végeztünk a dokinál . Jó sulit puszi 😘
Gergő: Jézusom mi történt??😱
Én : Ne aggódj ! Csak nagyon durván elaludtam a nyakam anya szerint. De ne aggódj !
Gergő: Oké 😞 Nagyon vigyázz magadra szeretlek♥️
Én : Én is nagyon ♥️ puszi 😘

Miután lezavartuk ezt a beszélgetést , lementem reggelizni. Anya melegszendvicset csinált . Én csak egyet eszek a másikat inkább elviszem az útra , hátha sokat kell várni a dokinál .
Igen sajnos nagyon sokan vannak, na jó ez kicsit túlzás de vannak egypáran az orvosi rendelőben .
Egyszer csak elkezdett korogni a hasam. Igen én körülbelül óránként eszek . Na jó inkább kétóránként. Nos elővettem a sajttal jól megpakolt melegszendvicset, és elkezdtem falatozni .
Félóra után szerencsére már mi következtünk . Felületem arra az orvosi ágyra , és anya elmondta, hogy mi a panaszom . Szerintem Zsuzsa néni már a panaszokból leszürte, hogy mi a bajom , de azért megnyomkodta a nyakam .
- Nos a hétre kiírom . Hiszen nagyon elfeküdte a nyakát , ami pedig nagyon fáj , ahogy persze Kingának is - mondta a doktornő.
- Értem , de ha nem múlik neki a fájdalom akkor vissza kell jönnünk ? - kérdezte anya.
- Természetesen igen , de remélhetőleg el fog neki múlni. Most felírok neki egy kenőcsöt amivel minden reggel és este kenni kell a nyakát . Nyilván ahol fáj .
Gyorsan felírta a kenőcsöt , majd elmentünk a patikába kiváltani . Miután ezzel meg voltunk anya haza vitt és ő elment dolgozni . Én felmentem a szobámba és nagyon óvatosan lefeküdtem az ágyra . Ami nem jött össze . Amint leraktam a nyakam a párnára egyből belenyilaló fájdalmat éreztem . A fájdommal együtt nagyon nehezen, de elaludtam.
Mikor felébredtem megnéztem a telefonom . Láttam hogy Gergőtől már 4 darab SMS érkezett .
SMS
8:45
Gergő: Szia mi volt a dokinál ?
8:55
Gergő : Aggódom légyszi írj .♥️
9:47
Gergő : Nagyon szeretlek . És tényleg aggódom .
9:59
Gergő: Megfogok őrülni ha nem írsz 😑😶
11:40
Én : Szia a héten nem megyek suliba....

Miután írtam neki , nem mondom, hogy fájdalom mentesen , de felkeltem . Átmentem Lola szobájába , vagyis csak bekukucskáltm . Lola nem volt ott , gondolom lent van . Lemegyek a lépcsőn és a lépcső aljából hallom a TV - t. Odamentem és ott csókolóztak a kanapén ezzel a Áronnal.
- Khümmm - erre felpattantak és felém nézték - te meg mit keresel itt nem suliban lenne a helyed ?!- támaszkodtam az ajtó félfájának . Amint neki dőltem egy nagy belenyilaló fájdalmat éreztem ismét a nyakamban .
- Ömm de csak - hebegett-habogott.
- De csak mi ?? - kérdeztem karba tett kézzel. Erre megszólal Lola .
- És neked nem kéne suliban lenned ?- kérdezte gúnyosan.
- Képzeld voltam dokinál és kiírt a hétre . De látom, hogy milyen jól vagy akár már be is mehetnél a suliba holnaptól . És ami meg téged illet most azonnal menjél haza - mutattam mérgesen az ajtó felé.
- Kérlek erről ne beszélj anyának vagyis apának se . Inkább megyek holnaptól suliba , csak kérlek ne beszélj róla - könyörgött.
- Csak akkor nem beszélek ,ha holnap suliba mész - vágta durciba a fejét majd bólintott egyet - Nos én vissza megyek a szobámba , fent leszek szólj, ha valami van - majd felbatyogtam a lépcsőn . Amint a szobámba értem láttam, hogy Gergő vissza írt Messengeren .
Messenger
Gergő: Szia akkor suli után egyből hozzátok megyek . Persze csak ha nem baj .♥️
Én: Szia . Persze nyugodtan gyere ♥️
Gergő : Okés akkor majd olyan 3 fele érkezek. De most sajnos mennem kell mert lassan becsöngetnek puszi♥️😘
Én : Puszi ♥️

A beszélgetés után inkább lementem a nappaliba és Lolával együtt néztük a TV-t .
* 2 órával később *
Kopogtatnak az ajtón . Felálltam és kinyitottam .
- Szia - mondtam majd egy csokor rózsát adott a kezembe . Én jó mélyen bele szagoltam és beengedtem .
- Szia . Várj itt vagy menj fel a szobámba amíg vázába rakom ezt a csokrot - majd kimentem a konyhába vázát keresni . Hamar meg is lett úgyhogy visszamentem az előszobába ahol ott várt Gergő .
- Gyere menjünk fel - mondtam miközben felé fordultam . Nem tudom, hogy hogyan de rosszul fordultam , és megint egy nagy belenyilaló fájdalmat éreztem a nyakamba. Gergő megijedt.
- Jézusom jól vagy ??- kérdezte aggódva .
- Fogjuk rá . Inkább menjünk fel a szobámba - javasoltam és már mentünk is .
Mikor felértünk a szobámba leültünk az ágyra és hosszasan beszélgettünk . Én elmondtam, hogy mi történt az orvosnál meg itthon . Aztán ő is elmesélte, hogy mi volt a suliban .
- És képzeld tudod kit láttam a Sárával?
- Nem , de elmondod.
- Az új sráccal ezzel az Ákossal.
- Micsoda?- kérdeztem meglepődötten .
- Hát mondjuk csak hátulról láttam , de biztos hogy ő volt -mondta.
- Végre neki is lesz valakije - mondtam boldogan .
- És neked van valakid ?
- Ahjj ugye ezt most nem kérdezted komolyan ??
- Attól félek hogy, de komolyan kérdeztem - kuncogtunk.
- Igen van valakim . Méghozzá Te - majd nagyon óvatosan hogy a nyakamnak ne fájjon lágyan megcsókolt . Annyira cuki hogy ennyire figyel rám .

A suli leghelyesebb sráca egy stréberrel?!/BEFEJEZETT/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ