Az lehetetlen!!

3.8K 187 0
                                    

- Huhhh, de jó hogy elértük a buszt! - mondtam lihegve, amikor leültünk egy kétszemélyes ülésre - Szerintem még életemben nem futottam ennyit.
- Hát én se - lihegve mondta Gergő.
- Köszönöm, hogy elkísérsz.
- Ez természetes Kincsem - és a homlokomra nyomott egy lágy, kis puszit.
   10 megálló után leszálltunk a buszról . Onnan meg csak át kell menni egy zebrán és már ott is vagyunk.
   Láttam hogy Sára már ott ül a cukrászdában . Gergő még elkísért a bejáratig. Aztán abban egyeztünk meg, hogyha hívom jön értem.
- Szia - megöleltem, majd leültem vele szembe.
- Szia- köszönt ő is .
- Mi a baj? Mi volt olyan sürgős?- kérdeztem aggódva .
- Hát.. izé ... A..anya teherbe esett - nagyon megdöbbentett ez a hír .
  Sára anyukája úgynevezett lupusz betegségben szenved. Sajnos ez az autoimmun betegség nem gyógyítható. És nem végezhet semmilyen fizikai munkát ...... És nem eshet teherbe sem az ember.
- Micsodaa??- Sára szemébe könnyek gyűltek - Az nem lehet! - barátnőm már szinte falfehér lett.
- A teszt pedig azt mutatja- sóhajtott egy nagyot Sára.
- De hát időben vagytok még. Elvetethetnétek a babát- mondtam.
- Igen. Tudom. De anya nem szeretné, mert hát még is egy kis élet növekszik benne - barátnőm a sütijét a villával már csak turkálta.
- De hát tudja nagyon jól Magdi, anyukád, hogy mikkel jár ez az egész .
- Igen tudja. De anya azt mondta, hogy bármennyit tudna kockáztatni, azért hogy a kisbabát megszülhesse- ekkor egy könnycsepp gördült le az arcán .
- Figyelj! Bármi is lesz rám bármikor számíthatsz! - mondtam gyengéd hangon.
- Tudom. És köszönöm, hogy  eljöttél és, hogy kiönthettem neked a szívem - mondta őszintén.
- Ez természetes. A legjobb barátnőd vagyok. Ne viccelj! - ekkor szorosan megöleltük egymást .
   Ezután még sokat beszélgettünk. Nem csak erről a témáról, hanem még sok száz téma volt amiről lehetett beszélni. Miután kidumcsiztuk magunkat, felhívtam Gergőt.
- Szia most végeztünk - mondtam .
- Szia. Rendben. Anyával elmegyünk értetek. Sárát természetesen haza visszük- mondta .
- Okés. Várunk. Pusziii.
- Puszii- majd letette a telefont. 
   És tényleg 15 percen belül ide értek.
    Barátnőmmel gyorsan bepattantunk az autó hátsó felére . Sára, Gergő anyukájának gyors bemutatkozott  út közben. Miután haza vittük Sárát,  mi is mentünk.
    Mikor Gergőékhez értünk már kész volt a vacsora . Marcsival együtt megterítettünk, majd neki láttunk az evéshez. Sokat beszélgettünk és nevettünk. Nagyon örülök, hogy megismerhettem a barátom szüleit . Nagyon rendesek, meg jó fejek.
  Nos vacsora után felmentünk Gergő szobájába.
- Ízlett a vacsora?- kíváncsiskodott.
- Igen. Nagyon - mondtam- Miért?
- Én csináltam ... a nagyját ... egy kicsit segített anya , de amúgy én csináltam.
- Áhá értem.
- Na jó mit csináljunk??- kérdezte , majd leült mellém az ágyra .
- Nem tudom - közben kényelmesen elhelyezkedtünk  az ágyon. Majd Gergő bekapcsolta TV-t.
    Körülbelül egy órát néztük, majd felálltam és megcéloztam a fürdőszobát.
- Na én elmegyek fürödni- jelentettem ki.
- Rendben siess- mondta Gergő és már el is tűntem a fürdőszobában .
     Miután lefürödtem fogat mostam és egy szál törölközőben jöttem ki a fürdőből.
- Kész vagyok - jelentettem ki amikor kinyitottam a fürdőszoba ajtaját.
- Végülis csak 20 percet fürödtél- nevetett.
- Hát ez ilyen -mondtam- viszont nincs ruhám - célozgattam, hátha veszi az adást .
- Óhh, tényleg - mondta halál nyugodtan - Így is lehetsz este - és megvillantotta azt az irtó perverz mosolyát.
- Hahaha, röhög a vakbelem- mondtam cinikusan- Na hozznál nekem alvós ruhát??- kérdeztem .
- Máris hozzom - sóhajtott egy nagyot. Nem is értem, hogy hova gondol??!!! Azt hitte, hogy majd én így egy szál semmiben fogok aludni?!! Na mindegy.
   Gergő odament a szekrényéhez  és egy nagyobb pólót vett ki belőle.
- Tessék - nyújtotta felém.
- És nadrág ?- kérdeztem.
- Ne aggódj. Ez a póló olyan nagy lesz rád hogy nem fog semmi látszódni belőled.
- Ha te mondod - majd sarkon fordultam és bementem a fürdőbe . Felöltöztem. És igen. Igaza volt. Olyan nagy, hogy aztaaa. Tényleg nem látszik belőlem semmi. Mondjuk nem is baj.
- Kész vagyok - mondtam .
- Rendben. Gyere ide mellém - paskolta meg a mellette lévő helyet.
- Már is - mondtam. És bevetettem magam mellé.
- Huhh- mondta .
- Bocsi ,valamided megütöttem??- kérdeztem aggódva , és eközben észre se vettem, hogy pontosan rajta fekszek, egész szorosan .
- Hát a térded egy kicsit rossz helyen van.
- Úristen! Nem akartam! Ne haragudj! - mondtam miközben óvatosan lefeküdtem mellé
- Nem haragszok- és át karolt. Majd így néztük tovább a TV-t.

Sziasztok!
Íme itt is a kövi rész 😉
Remélem tetszett nektek . És ha igen akkor egy vote-vel jelezzétek.
Mindenkinek csodás hétvégét.
Pusziii😘

                       

A suli leghelyesebb sráca egy stréberrel?!/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now