Szerencsétlenség

3.9K 163 3
                                    

-Hhhh- riadtam fel álmomból.
- Mi történt??- kérdezte ilyedten Gergő.
- Csak rosszat álmodtam.
- Jaa, értem. De most próbálj meg visszaaludni Kincsem.
- Rendben - és már aludtunk is.

                    5 órával később

- Jó reggelt - mondta gyengéden Gergő , aki pont most jött ki a fürdőből.
-Jó reggelt- mosolyogtam- hány óra ?
- Fél nyolc körül lehet - mondta egy szál törölközőben.
- Oké én bemegyek a fürdőbe és összekapom magam. Addig öltözz fel - mondtam és közben összeszedtem a ruháimat , majd bementem a fürdőbe.
     Egyszer csak benyit valaki . Na vajon ki??! Hát persze, hogy Gergő és persze, hogy csak a felsőm volt rajtam , meg persze egy bugyi .
- Jézusom - próbáltam magam takargatni.
- Azt hittem már felöltöztél. Ne haragudj - mondta, de le se szarta, hogy rajtam csak egy szál bugyika van, na meg póló .
- Kimennél??- kérdeztem .
- Ennyire szégyenlős vagy előttem??- mondta nevetve.
- Gergő - mondtam már kissé mérgesen.
- Jó máris megyek - forgatta meg a szemeit.
   Miután felöltöztem kimentem.
- Komolyan képes voltál benyitni amíg öltözök?- kérdeztem .
- Már láttalak úgy hogy nem volt rajtad póló. Nem értelek.
- De az más volt. 
- Jó mindegy. Lépj túl rajta. Viszont van kedved eljönni a foci edzésemre??- kérdezte .
- Elmehetek. De mikor kéne mennünk?- kérdeztem .
- Jaa, majd csak egykor kezdődik - mondta.
- Oké. Lemegyünk enni??-kérdeztem.
- Ja. Persze - és már mentünk is . Mikor leértünk anya csörgött.
- Szia kincsem. Mikor érsz haza?
- Szia anya. Elmegyek  Gergővel az edzésére,aztán majd  utána szerintem.
- Étem . Akkor annak mikor lesz körülbelül vége?
- Hát olyan délután 3 körül.
- Értem akkor hagylak titeket puszi.
- Szia puszi.

- Jó reggelt - köszönt Gergő anyukája - Azt hittem kicsit később keltek fel , még nem csináltam reggelit .
- Jó reggelt- mondtuk egyszerre Gergővel.
- Semmi baj anya, akkor mi is segítünk- ajánlotta fel Gergő .
- Óhh, édesek vagytok köszönöm- és már mentünk is a konyhába.
- Nos mit csináljunk reggelire? Csinálhatunk rántottát, paraszt reggelit . Vagy igazából amit szeretnétek.
- Van müzli??- kérdeztem.
- Persze. Meg van hozzá tej is .
- Akkor kérhetek esetleg azt?
- Persze- mondta - Gerő te mit kérsz ?
- Nekem is jó lesz a müzli - mondta.
    Ezt mind gyors elfogyasztottuk a konyhában, majd Gergő anyukája , Marcsi, megkért minket hogy menjünk el bevásárolni a legközelebbi boltba.
     Gergővel el is indultunk a tőlük húsz percre lévő LIDL-be . Persze csak gyalog annyi idő .
      Nos az utat végig beszélgettük . Elmondta egykét focis társa nevét aki ott lesz az edzésen. Nagyon kíváncsi leszek erre az egészre . Ugyanis van egy fiú akit Máténak hívnak, és hát eléggé rámenős, meg nyomulós. Na mindegy, majd meglátom hogy milyen lesz.
    A sok beszélgetés és nevetgélés után végre odaértünk a bolthoz. Huhh szerintem életemben nem sétáltam ennyit. Olyan volt, mintha már ezer éve sétáltunk volna. De sajnos még a nagyja hátra van. Még be kell vásárolni, haza, vagyis Gergőékhez kell cipelni, amit valószínűleg Gergő fog megcsinálni, de  lehet én is fogok segíteni. Aztán amikor hazaértünk még ki kell pakolni az ételeket a táskából.
   Amikor beértünk a boltba kellemes hűvösség várt minket. Fél óra alatt végigjártuk az egész boltot majd a kassza szalaghoz mentünk. Ott ki pakoltuk az árukat a szalagra, majd kifizettük az árukat. Utána be pakoltuk össze  cuccost a táskába, aztán mentünk haza.
   Mikor hazaértünk nem volt otthon senki úgy hogy alig jutottunk be a házba. Szerencsére a párkányban lévő virág alatt volt egy pót kulcs. Nehézkesen, de megtaláltuk. Amikor bejutottunk a házba teljesen üres volt. Gergőnek segítettem  a konyhába kipakolni a kajákat.
- Figyelj mit szeretnél enni ebédre- kérdezte Gergő miközben pakolt be a hűtőbe.
- Hát én nem tudom még-mondtam.
- Szerintem meg kéne lepni anyáékat egy fincsi ebéddel- gondolkozott hangosan.
- Nem rossz ötlet- mondtam el ismerően - nézek valami kajcsit a neten amit könnyen elkészíthetünk - mondtam, majd a telefonomhoz nyúltam.
    Egy kis keresgélés után megtaláltam a top ebédet . Még hozzá mustáros csirkecombot fogunk készíteni burgurral.
- Meg van - kiáltottam fel .
- Mi van meg?- kérdezte értetlenkedve.
-  Az ebéd amit csinálni fogunk - mondtam.
- Naa mutasd - jött oda hozzám és már nézte is  - huhh ezt mi megfogjuk tudni csinálni?- kérdezte .
- Persze. Én már csináltam mustáros csirkecombot, csak burgurt nem .
- Oké, de ha nincs itthon burgur vagy mi akkor milyen köret lesz hozzá?
- Mondjuk - gondolkoztam egy kicsit - rízs.
- Jó. Akkor álljunk neki - mondta felvillanyozva.
- Rendben - és már hoztam is az ebédhez a hozzávalókat.
     Mikor raktuk volna már be a sütőbe a csirkecombot, egyszer csak kulcs forgatást hallottunk a bejárati ajtó felől.
- Basszus- mondta Gergő.
- Mond azt hogy nem a szüleid.
- Mondanám, de szerintem ők azok - és ekkor bejöttek.
- Sziasztok hoztunk ebé.. Mi ez a jó illat??-kérdezte.
- Meglepetés ebédet akartunk csinálni, de nem jött össze- mondtam.
- Jajj, de cuki vagytok - mondta - de nem kellett volna. Sebaj akkor eszünk abból is meg majd ebből is amit hoztunk .
     Amíg a csirkecomb nem lett kész addig ettünk egy kis hamburgert amit hoztak Gergő szülei. Egyszer csak a szemem rátévedt a faliórára.
- Jézusom már fél 1 van - mondtam
- Micsodaa??- és már rohantunk is fel az emeletre. Gyorsan összeszedte Gergő a cuccait . Én addig várakoztam . Majd háromnegyed egykor  elindultunk az edzésre.

A suli leghelyesebb sráca egy stréberrel?!/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now