Sorra-sorra nyitottam ki a szebbnél szebb ajándékokat. Kaptam egy Adidas-os pulcsit. Akkor kaptam még 2 nadrágot és 3 felsőt a H&M-ból. És még kaptam a Pink-ből egy cica nadrágot meg egy crop top-ot.
Szóval most eléggé meg lett tömve a ruhás szekrényem. Amit bevallok már ráfért.
- Úristen! Nagyon köszönöm- ugrok anya nyakába. Persze Lola is kapott egykét cuccot, csak mivel ő választotta ki magának, ezért tudta hogy mit "kap".
A nagy öröm után elmentünk vacsorázni. Kivételesen most a Burger King-be mentünk. Én körülbelül annyira teli ettem magam, hogy azt hittem szétdurannok.
Mikor haza értünk megtámadtam a fürdőszobát. A kádat tele engedtem vízzel, benyomtam a kedvenc zeném és miközben fürödtem énekeltem. Gondolhatjátok, hogy milyen csodás hangom van. De most komolyan ének tudásom kb. semmi. Na mindegy. Amikor már úgy gondoltam hogy végeztem a fürdéssel kinyomtam a zenét, gyorsan fogat mostam és kimenetem a fürdőből. Ránéztem a faliórára, és megállapítom hogy 1 órát fürödtem.
Mikor végre bejutok a szobámba és leülök az ágyra, egyszer csak ennyit hallok -„ Kingaaaa!!! Elhasználtad az összes meleg vizet!! Holnap nem fürdesz!!"- üvöltötte Lola. Én inkább nem szoltam vissza , mert akkor elrontottam volna azt, hogy ennyire fel vagyok dobva. És ezt nem úgy értem, mintha dobálnak, csak egyszerűen nagyon boldog vagyok. Az nem kifejezés, hogy mennyire.
Mikor végre felöltöztem a pizsamámba, ledobtam magam a pihe-puha ágyamba. Majd betakaróztam és aludtam is.Szerda
Az éjszakám egyszerűen nagyon jó volt.
1. Nem ébredtem fel hajnalok hajnalán.
2. Nem álmodtam rosszat.
3. És furcsa módon nem vagyok fáradt, pedig most még előbb is keltem 5 perccel XDHa megjegyeztétek, akkor tudhatjátok hogy 7:00-kor kelek. Most kivételesen 6:55 -kor keltem. Viszont legalább normálisan eltudodtam készülni a suliba.
Mint minden reggel kiválasztom az outfittem. Ami pedig a következő lett⬇️Ezután fogat mostam, majd lementem a konyhába. Elpakoltam a mai kajcsim aztán indultam a suliba. Kicsit előbb értem oda mint szoktam, úgyhogy most én vártam a szerelemre.
Mikor megláttam a sarkon, egymás felé futottunk és én a nyakába ugrottam. Gergő csak ennyit súgott a fülembe:
- Szeretlek.
- Én ezerszer jobban- mondtam, csak, hogy én hangosan. Majd letett és bementünk a suliba kézenfogva.Suli után haza kísért és mivel holnapra nem kell sokat tanulni bejött hozzánk. Még senki sem volt itthon. Csak mi ketten. Mivel nem voltunk éhesek felmentünk a szobámba. A terv az az volt hogy megbeszéljük a szombati szülinapi partyt. Az elején még az is volt. De egyszer csak feláll és az ajtóhoz sétál.
- Mit csinálsz?- kérdeztem értetlenkedve. Nem válaszolt, csak bezárta az ajtót- Gergő. Hahóóó.
- Igen- mondja mintha mi sem történt volna.
- Életem. Annyira szeretlek. Mondtam már??
- Csak párszor - nevetett.
- Mit csinálsz?- és ekkor felálltam az ágyról.
- Én?? Én semmit- majd megfogta a derekam és óvatosan lefektetett az ágyra. A keze ide-oda mozgolódott a derekamnál. A nyakamat csókolgatta amikor elkezdte ki gombolni a nadrágját.
- Kicsim- szólaltam meg.
- Igen?- mondta. A fejünk közt talán ha volt 2 centi.
- Nekem ez még korai- bököm ki végül.
- Jézusom. Ne haragudj. Én nem akartam sietettni. Ugye nem haragszol?- kérdezte félve.
- De hogy te butus. Rád?? Soha nem tudnék haragudni- majd egy hosszú csókot nyomtam a szájára.
ESTÁS LEYENDO
A suli leghelyesebb sráca egy stréberrel?!/BEFEJEZETT/
RomanceEz a könyv Kinga és Gergő szerelmi életét mutatja be, hogy hogy jöttek össze, miken mentek át. Kingának lesznek családi problémái, de szerencsére minden megoldódik.