Vallomások

9.5K 324 5
                                    

    Ma reggel a telefonom ébresztő órája szakította félbe csodálatos  álmomat. Gyorsan kinyomtam és az ágyam melletti mamuszomba léptem . Kimentem a szobámból és , mint egy csiga, olyan lassan lecsoszogtam a lépcsőn .
- Ma én keltem fel a legelöbb - állapítottam meg , miközben ásítottam egy hatalmasat . De akkorát , hogy a még nem létező reggelimet is látni lehetet. Rápillantottam a konyhában levő órára , ami halál pontosan azt jelezte, hogy még csak 6 óra 47 perc van . Nem is értem magam hogy mért keltem fel ilyen korán . Na de mindegy , leültem a Tv elé és be nyomtam a Viva-t , ahol már nagyba nyomták a zenét . Amíg ment a zene elkészítettem a sulira egy szendvicset , és raktam mellé egy műzliszeletet.
       Mikor 7 órát ütött az óra , lépéseket hallottam a lépcső felől . Oda megyek és látom hogy anyáék keltek fel .
- Jó reggelt - mondtam nekik- csináljak nektek egy-egy kávét ? - kérdeztem
- Jó reggelt - válaszolták szinte egyszerre .
- Igen kincsem elfogadnék egyet - mondta apa, és anya is bólintott, hogy ő is kér . Miközben készítettem a kávéjukat , leültek az étkező asztalhoz. Oda adtam a kávét mindkettőjüknek , aztán felmentem készülődni . Amikor már az utolsó simításokat végeztem el magamon , hallottam, hogy Lola még csak akkor kelt fel . Benéztem a szobájába és láttam hogy még csak akkor kel ki az agyából .
- Kapkod magad -mondtam neki - 20 perc és indulunk - mondtam és kimentem a szobájából. Ugye bár én akkor már rég kész voltam és nem tudtam mit csinálni a maradék 20 percben . Úgyhogy rá írtam Gergőre aki pont elérhető volt .
Messenger
Én: Jó reggelt ☺️
Gegő : Jó reggelt neked is . Mikor jössz be a suliba ?😃
Én : 15perc és indulok
Gergő : Oké az aulában várlak 🙂
Én : Valami baj van ? Vagy csak beszélgetni szeretnél ??
Gergő : Igen , egy nagyon fontos dologról . És ezzel nem várhatok tovább .
Én : Oké , mennem kell, mert még össze kell kaparnom a tesóm aztán csak utána indulhatok ... suliban tali 🙂
Gergő: Várlak☺️

- Lolaaa - kiabálok be a fürdőbe - kész vagy már ??
- Pillanat csak még fogat mosok -kiabálta vissza .
- Jó nekem indulnom kell mert különben elkések .
- Oké menj csak .
   Lementem és már rohantam is a biciklimért , majd egy 8 perc után már ott is voltam a suliban . Siettem hiszen már ott volt Gergő és nem akartam nagyon megvárattatni .
- Szia - köszöntem neki . Körülnéztem és Sára már megint nem volt sehol ....
- Szia , muszály beszélnünk - mondta- gyere menjünk ki az udvarra - és már mentem is utána.
- Téged nem is zavar hogy egy "stréber "-rel vagy és hogy mindenki láthat ?- kérdeztem csodálkozóan .
- Nem - nevetett fel - az én szemeben ugyanolyan lány vagy mint a többi , vagyis hát igen erről akartam beszélni - figyeltem - hogy  én nem barátként gondolok rád - én teljesen le sokkolódtam - és gondolom most hülyének nézel hogy ezt elmondtam neked - de nem vártam meg hogy befejezze és megöleltem . Olyan jó érzés volt megölelni egy olyan személyt akiről álmomban sem gondoltam volna, hogy szerelmet vall.
- Ömm ma írt  Sára, hogy nem jön suliba , mert elkapott valami vírust - mondta Gergő.
- De miért neked írt először ? Mért nem nekem? -kérdeztem csalódottan .
Nem tudom - és szorosan magához ölelt , majd lágy hangon szólt hozzám- melléd ülhetek órákon ? -kérdezte , én meg csak bólintottam .
Ma sokszor megvédett a lányoktól akik ott cikkiztek, hogy mi ketten összejöttünk . Ilyenkor mindig csodáltam, hogy milyen cuki . És ő mindig azzal nyugtatott meg hogy ők csak féltékenyek . Suli után együtt mentünk haza , vagyis csak haza kísért . Majd a házunk előtt elváltak útjaink . Mielőtt bementem volna megöleltük egymást szorosan . Végül az lett belőle, hogy bejött velem a házunkba és mielőtt haza jött volna bárki is elment .

A suli leghelyesebb sráca egy stréberrel?!/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now