Gergővel végül otthon maradtunk . Egyszer csak megcsörrent a telefonom .
- Szia anya
- Szia Kincsem . Ma a mámáéknál alszunk . Úgyhogy nagyon vigyázz magadra meg a házra is .
- Hogy hogy ?? - kérdeztem meglepődve .
- Mert Lola itt akar maradni és mi nem akarunk kétszer oda vissza jönni.
-Csak benzin pocsékolás- üvöltött bele apa a telefonba .
- Oké . Nekem mindegy, legyetek jók ,puszi .
- Szeretlek és nagyon vigyázz magadra .- Mi az ? Valami baj van?- kérdezte Gergő aggódva .
- Dehogy . Semmi baj nincs . Csak egyedül kell lennem majd itthon este , és hát eléggé félek esténként egyedül itthon - célozgattam hogy maradjon velem este, meg éjszaka is.
- Szerintem itt aludhatok . Persze ha nincs ellenedre- mondta mosolyogva .
- Öhmm jó - egyeztem bele - bár nem tudom hogy mikor jönnek haza - mondtam bizonytalanul .
- Kérdezd meg - tárta szét a kezeit értetlenül .
- Oké . Te nem vagy éhes ? Én nagyon - mondtam a hasamra nézve.
- Akkor elviszlek enni - csapta össze a két kezét és felpattant - Naa akkor megyünk ?
- Öhmm oké menjünk- néztem ra furán . Derékon fogot ,majd kivezetett a házból .Amikor elmentünk a mekibe enni ,én szokásosan sajt burgert kértem narancs juice -zal , meg egy kis krumplival. Leültünk az egyik ablak melletti asztalhoz és megettük a kajcsit amit rendeltünk . Jaa és persze hogy Gergő magára vállalta az én részemet is .
Amikor végeztünk már délután 3 óra volt . Haza mentünk , majd Gergő egy rövid telefon beszélgetés után bejött a nappaliba .
- Kivel beszéltél ? - kérdeztem, miközben felültem, hogy legyen hely a kanapén Gergőnek is .
- Anyával -ült le nagyon-nagyon közel mellém. Majd a fejem felet át lendítette a karját és a vállamra téve magához húzott . Én meg rá hajtottam a fejem a vállára . És így néztük tovább a tevét . Amiben az X- men ment .Mikor a filmnek vége lett, már 6 óra volt . És hát ami azt illeti megint megéheztem . Kisétáltam a konyhába, és benéztem a hűtőbe . Elővettem a virslit , majd a konyha pultra raktam .
- Gergő kérsz virslit ?- üvöltöttem ki a konyhából .
- Igen - mondta mikor sétált be a konyhába .
- Mennyit ?- kérdeztem .
- Hármat - mondta miközben ült le az ebédlő asztalhoz. Pont velem szembe. Ahol ráadásul apa szokott ülni minden vacsoránál , ebédnél , vagyis mindig ott szokott ülni amikor közösen eszik a család . Bár nem volt ellenemre hogy ott ül . Úgyhogy nem szóltam .
Gergő végig nézte ahogy megpucolom a virslit , majd odaállt mellém .
- Holnap mikor jönnek haza anyukádék? - kérdezte .
- Nem tudom . Olyan dél körül érhetnek haza -mondtam neki miközben a virslit felraktam a fel forralt vízbe, ami úgy bugyogott, mint egy boszorkány főzet . Pedig nem vagyok boszi.
- Oké akkor addigra elmegyek .
- Hát jó ....
Miután megettük a virslit elmentem le zuhanyozni . Amikor egyszer csak kopogtatnak az fürdő ajtaján.
-Most nem tudsz bejönni. Várd meg míg le fürdők -üvöltöttem ki a zuhany alól .
- De be fogok pisilni -mondta .
- Fent az emeleten van WC - üvöltöm ki ismét a zuhany alól .
- Majd biztos fel megyek az emeletre- mondta , mire be nyitott a fürdőbe .
- Te normális vagy ! Ha nem zavarna én fürdők! -mondtam kiakadva .
- Hát ami azt illeti nem zavar - mosolyodott el . És amint kimondta hallottam, hogy tolja le a gatyáját és elvégzi a dolgát ,majd megmossa a kezét , de a a következő lépést nem hallottam . Ugyanis nem hallottam hogy kinyitódott volna az ajtó , majd be csukódna . Elzárom a csapot ,majd ki dugom a fejem a zuhanyfüggöny mögül . És mit látnak szemeim . Hát mit?! Ott áll előttem .
- Menj már ki !- morogtam az orrom alat . De ő egy lépést sem mozdult. -Nem hallasz - üvöltöttem rá.
- De hallok . De ha így ordibálsz már nem sokáig fogok - húszat el a száját egy fél mosolyra. Én meg csak forgattam a szemeim .
- Nos, akkor ,ha megkérhetlek , kifáradnál a fürdőből- néztem rá szúrós tekintettel .
- Csak, ha veled aludhatok- aztán ki ment .
- Átgondolom -kiabáltam utána . Majd kiszálltam a zuhanyzóból és magamra csavartam egy törölközőt . Mikor kimentem a fürdőből , egyből a nappaliba vettem az irányt .
- Én felmegyek felöltözni , aztán majd lejövök-mondtam neki, és ő meg bólintott . Én felfutottam a lépcsőn , aztán be a szobámba .
Úgy egy 5 perc után lementem és mellé ültem . Megnéztük az összes létező csatornát , de nem volt sehol semmi értelmes . Úgyhogy fel mentünk a szobámba. Egész kilencig a telónkat nyomtuk . Egyszer csak éreztem a fáradtságot a szemeimen . Letettem a telefonom az ágyam mellé, és ekkor rám nézett Gergő.
- Fáradt vagy már- kérdezte , miközben nyújtózott egy hatalmasat .
- Hát, már eléggé - mondtam az oldalamra fordulva .
- Akkor feküdjünk le -javasolta .
- Micsodaa??- néztem rá furán .
- Jajjj ,ugye te sem gondoltad komolyan , hogy ilyen perverz vagyok . Oké bevallom az vagyok a magam módján , de azért ennyire nem - magyarázta .
- Huhh megnyugodtam - és fújtam ki egy nagy levegőt, miközben elnyomtam egy kis mosolyt.
- Akkor veled aludhatok ? - kérdezte szerényen .
- Oké- egyeztem bele . Majd mögém féküdt és átrakta a kezét az oldalomon , amivel közelebb húzott magához . Így nagyon-nagyon , de nagyon közel voltunk egymáshoz . Szó szerinte egymáshoz simultunk , és a lábunk össze volt egy kicsit gabalyodva már most . Úgy hogy így aludtunk el.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A suli leghelyesebb sráca egy stréberrel?!/BEFEJEZETT/
RomantizmEz a könyv Kinga és Gergő szerelmi életét mutatja be, hogy hogy jöttek össze, miken mentek át. Kingának lesznek családi problémái, de szerencsére minden megoldódik.