-Haza jött Lola- mondtam megtörve a kínos csöndet.
- Akkor menjek?
- Miiiii?? Nem dehogy. Csak nyisd ki az ajtóm.
- Oké- mosolygott.
- Figyelj nem megyünk el sétálni? Vagy valami? Mert hát eléggé unatkozok- mondtam.
- Elmehetünk, de félóra aztán szerintem sötétedik.
-Nem baj.
- Oké akkor menjünk- mondta és már mentünk is le a lépcsőn. A nappaliban Lola nézett valami sorozatot én csak odaköszöntem.
- Szia mi elmegyünk sétálni. Félóra és jövünk.
- Hát ez szuper- forgatta meg szemeit, de már nézte is tovább a TV-t.
Mi meg már el is mentünk.
Mikor már a házunk előtt voltunk pont el akartunk köszöni egymástól. Gergő pont megcsókólt és erre vajon kik álltak a háta mögött? Na vajon kik? Anyám és apám.
- Sziasztok- mondtam, de tiszta zavarban voltam.
- Sziasztok- mondták egyszerre anyáék.
- Mi bemegyünk - mondta anya.
- Oké.
- Uhh. Én.... én nem is tudom mit mondjak. Remélem nem fognak leszidni, ha majd bemész.
- Jajj dehogy. Viszont én most megyek úgyhogy szia. Szeretlek nagyon. Puszii
- Én is puszii- és már be is menetem. Gyorsan fel akartam menni a szobámba mielőtt anyáék kérdezősködnek. De ez nem jött össze.
Anya pont jött ki a konyhából, amikor én a szobámba akartam menni.
- Gyere enni- mondta.
- Oké- és már be is mentem a konyhába. Apa meg Lola már az asztalnál voltak. Én leülök Lola mellé. Már csak anya hiányzott. Körülbelül vártunk 5 percet és már meg is érkezett. Ő leült apa mellé, és elkezdtünk vacsorázni. Apa végül megszólal.
- Milyen volt a napotok?- kérdezte.
- Átlagos - vágja rá Lola.
- Jó- mondtam.
- És te hol voltál amikor jöttünk haza?- kérdezte anya.
- Sétálni, de csak egy félórát.
- Csak Gergővel?- kérdezte apa.
- Miért még kivel kellett volna mennem?- kezdek kicsit ideges lenni.
- Nem tudom. Csak kérdeztem.
- Na jó. Nekem semmi kedvem ehhez az egészhez. Igen csókolóztunk, ahogy ti is tettétek amikor ti voltatok annyi idősek amennyi most én. Nem értem miért akkora bűn ez??- borultam ki - Le lehet szállni rólam. Miért nem beszélgettek Lolával a pasijáról??
- Jó jó nyugii.
- Nem vagyok éhes fel megyek- és ott hagytam őket az asztalnál.
Ezután Gergővel 3 órát beszélgettem. Majd elmentem fürödni és utána Sárának is írtam. Szerencsére már kezd jobban lenni, de sajnos még nem jön suliba a héten.
Mikor már végeztem az esti teendőimmel már este 11 volt. Gyors állítottam magamnak holnapra ébresztőt, és már aludtam is.A csütörtök meg a péntek is ugyanolyan átlagos volt mint az ezelőtti összes napom.
A buli Kittinél lesz. Mostanában egész jóba lettem vele. Tök jó fej, de komolyan. Mondjuk Sárát egy életre nem cserélném le. Nos visszatérve a bulihoz. Nem leszünk olyan sokan. Olyan kis családias buli lesz.
Mikor szombat reggel (9:00-kor) felkeltem nagyon izgatott voltam. Gyorsan felöltöztem, még itthoni ruhába tudjátok olyanba amit még összekoszolhatok. Utána lementem a konyhába és megreggelizetem. A reggelim az elmaradhatatlan nutellás kenyér volt. Reggeli után kimentem a garázsba, és leellenőriztem hogy minden meg van-e a bulihoz. Én nagyrészt dekorációt viszek, de azért viszek rákcsát is. Mikor ezzel meg voltam, felmentem a szobámba. Láttam hogy 5 darab nem fogadott hívásom volt. És mind az 5 Gergőé. Mikor már akartam volna visszahívni, csöngetnek.
- Nyitom- kiabálta anya- Kingaaa hozzád jöttek.
- Megyek- és már mentem is le. Gergő volt az.
- Szia - mondta- halálra aggódtam magam. Miért nem vetted fel a telefont?
- Nyugi. Csak nem voltam telefon közelben és ezért nem hallottam.
- Jó csak megijesztettél. Azt hittem valami baj történt veled.
- De cukii vagy kis butussom- és ekkor hosszan megöleltük egymást.Sziasztok! Nagyon köszönök mindent. De tényleg! Azt hogy ennyien elolvassátok amit írok, az nekem óriási nagy öröm. És tényleg nagyon köszönöm azt is hogy vote-oljátok.
Egy szóval köszönöm!😍❤️
YOU ARE READING
A suli leghelyesebb sráca egy stréberrel?!/BEFEJEZETT/
RomanceEz a könyv Kinga és Gergő szerelmi életét mutatja be, hogy hogy jöttek össze, miken mentek át. Kingának lesznek családi problémái, de szerencsére minden megoldódik.