Háhhhh- ásítottam egy nagyot reggelizés közben. Reggelire egyébként barack lekváros kenyeret eszek . Egyszerűen imádom. A mamám csinálja a világ legfinomabb barack lekvárját, de tényleg .
Miután megettem a reggelim , felmentem és leültem az íróasztalhoz . Megnéztem amit a Gergő összeírt nekem , és hát mit ne mondjak sok pótolni való van . Na mindegy , beletörődtem és neki álltam a pótlásnak . Csak teltek és teltek az órák amikor egyszer csak zizeg a telefonom . Felveszem és anya szólal meg benne .
- Szia Kinga . Fél óra és haza érek - közölte velem.
- Szia . Hogy hogy ???- kérdeztem .
- Otthon mindent elmondok , de ne aggódj nincs semmi baj . Nem rúgták ki, és semmi ilyesmi nincs- nyugtatgatott.
- Rendben , pusziii- köszöntem el .
- Puszi.
A tanulást vagyis pótlást kicsit abba hagytam . Lementem a nappaliba, kényelembe helyeztem magam és bekapcsoltam a TV-t. Nem találtam semmi érdekeset , úgyhogy lehoztam a könyvem és elkezdtem olvasni . Rá 5 percre anya már forgatja a ház kulcsát a zárban .
- Szia - üdvözöltem.
- Szia Kincsem . Gyere üljünk le a nappaliba - mutatott a kanapéra .
- Rendben - követtem , majd leültünk egymással szembe.
- Nos - kezd bele a mondandójába- kaptam egy előre léptetést.
- De hát ez szuper - örülök együtt anyával .
- De - mikor kimondta ezt a szót elkomolyodott az arcom - ha én élek ezzel a lehetőséggel akkor el kell költöznünk - ekkor én nagyon elszomorodtam. Hiszen itt van Sára , meg persze Gergő is.
- De nem fogadtad el ugye ? - kérdeztem kétségbe esett fejjel .
- Nem még nem- éreztem hogy hazudik.
- Anya itt van a Sára , meg Gergő is . Nem szeretném elveszíteni őket - és a könnyeim akaratlanul is eleredtek.
- Nem kötelező , csak egy nagyon jó lehetőség- mondta .
- Jó , én most inkább fel megyek a szobámba, ha nem baj .
- Nem ,de hogy .
Felrohantam a szobámba és egyből a telefonomhoz nyúltam . Könnyeim még mindig potyogtak , de nem értettem hogy miért , mert még ez nem biztos . De valahogy éreztem hogy ez már ezer százalék .
Messenger
Én : Szia kérlek suli után ha tudsz gyere át ☹️
Gergő : Szia valami baj van ? Persze megyek 💕♥️
Én : Hát még nem tudom .... de mindegy csak gyere kérlek ☹️♥️
Gergő : Megyek ♥️♥️Ezután lentem a nappaliba anya nem volt ott. Benéztem a konyhába , és ott már szorgosan csinálta az ebédet .
- Anya ne haragudj hogy úgy kiborultam. Csak itt van mindenem- közben leültem az ebédlő asztalhoz .
- Semmi baj . Ez természetes- és egy lágy mosolyt villantott felém , majd csinálta tovább az ételt.
- Segíthetek? - kérdeztem .
- Most nem tudsz . De aranyos vagy hogy felajánlottad.
- Oké . A-anya hova kéne költöznénk ?- kérdeztem .
-Egerre- ezek szavak hallatán a gyomrom görcsbe rándult, az arcom lesápadt. Életemben nem gondoltam volna, hogy ilyen messze kéne költöznünk , költöznem a barátaimtól , a szerelmemtől.
- Kincsem jól vagy . Nagyon sápadt vagy - nézett rám anya .
- Persze - szó nélkül felálltam és sarkon forultam , és az utam a szobámba vezetett . Miközben a lépcsőn lépkedtem fel a könnyeim már megint eleredtek . Éreztem hogy elfogom veszíteni a barátaimat , Gergőt . És én ezt nem akarom. Én ezt nagyon nem akarom . Mikor a szobámba felértem a szekrényem felé fordultam . Kinyitottam a két ajtót, és a szekrény aljában kutatni kezdtem . Egy dobozt kerestem ami telesi-tele van képekkel, még amikor gyerekek voltunk . Csak kutattam a szekrény aljában , de hiába . És ekkor kinyílt az szobámba ajtaja. Oda néztem és Gergő lépett be a szobámba . Oda jött hozzám és legugolt pontosan elém.
- Mi történt ? - kérdezte aggódva - miért sírtál??
- Lehet hogy elköltözünk - és ekkor megölelttem nagyon szorosan . Gergő viszonozta a szoros ölelésem. Szerintem köpni-nyelni nem tudott amikor ezeket a szavakat kimondtam.
- De csak lehet - szólalt meg végül .
- Tudom , de nagy valószínűséggel elköltözünk- ekkor már elengedtük egymást .
- Én nem szeretnélek elveszíteni-mondja halkan.
- Miért szerinted én igen ?! Szerinted miért borultam ki ennyire ???- háborodtam fel .
- Jól van na . Tudom, hogy ez nehéz - hosszú csend után megszólalt újra - amúgy hova költöznétek?- kérdezte már egy kicsit higgadtabb hangon .
- Egerbe. Jó messzire .
- De hát ez a világ másik felén van - akadt ki .
- Na nem mondod .
- Mikor mennétek ?
- Nem tudom . Anya még nem fogadta el ezt az előre léptetést.... Elvileg.
- Jaa azért kell elköltözni , mert ott kapott előre léptetést??
- Hát igazából ott kellenne dolgoznia .
- Értem.....de ....de ha mondjuk innen idulna munkába , akkor nem kéne elköltözni és maradhatna minden a régi .
- Igen , tudom . De innen Eger vagy 2 óra autóval - magyarázom neki .
- Igaz - lehajtja fejét és egyszer csak a válla elkezd remegni a sírástól .
- Kérlek ne sírj - fel se néz - hallod ??- emelem fel egy kicsit a hangom.
- Hallom - mondja és én az ölébe ülök és az arcára egy gyengéd puszit nyomok- szeretlek .
- Én sokkal jobban - mondom.
- Az kizárt , mert én jobban szeretlek . Sőt imádlak - ekkor felvesz és én a csípője köré fonom a lábaim . Óvatosan letesz az ágyamra, és lágyan megcsókol. Megint, és megint , és még egy jó párszor .
Ekkor elgondolkodok . Sokan , nagyon sokan ilyenkor már nem szüzek . Én még persze szűz vagyok . Még jó hogy az vagyok . Na mindegy. Szerintem itt az ideje elveszíteni , úgyis már 16 vagyok. Jaa és csak úgy hozzá teszem 5 hónap és 17 leszek.
Gergő hezitál egy pillanatot , és a szemembe néz hogy mehet-e. Ekkor én bólinttok. Gergő finoman leveszi a pólómat. Én is ugyanezt csinálom , csak nyilván vele . Ekkor meghallom hogy valaki jön fel a lépcsőn.
- Áljjj- mondom kicsit hangosabban mint kellett volna .
- Mi a baj ??
- Semmi csak jön fel valaki - ekkor gyorsan leugrik rólam és felveszi a pólóját, és én is . Leülünk egymás mellé , mintha misem történt volna . Egymás szemébe nézünk és egyszerűen kitör belőlünk a nevetés . Lola benyit . Se kopogás ,se semmi nélkül.
- Sziasztok - látom hogy sírt. Ekkor az ajtóhoz sietek .
- Mi a baj ??- kérdeztem aggódva.
- Elfogunk költözni - és egyszer csak kifakad belőle a sírás , majd átölel.
- De ez még közel sem biztos - próbáltam nyugtatni.
- De , mert anya elfogadta az előre léptetést- ez nagyon lesokkolt . Azt hittem, hogy nem fogja elfogadni . Megfordulok és Gergő fal fehér lett. Szerintem mondjuk én is . Nagyon letaglózodt . Lola elengedett , majd bement a szobájába . Én lerohanok a lépcsőn egynes be a konyhába.
- Anya azt nem mondtad, hogy elfog....- ekkor a hangom elcsuklott.
- Kincsem , ez így jó és helyes .
- Nem ! Ez egyáltalán nem helyes . Lolának és nekem is itt vannak a barátaim , meg Gergő is - Gergő a mondatom végére ért le .
- De Kinga ha nem fogadom el az előre léptetést akkor állás nélkül maradok - én erre nem is gondoltam . Miért lenne állás nélküli , ha nem fogadja el ? Ez mekkora hülye szabály . Ez nincs rendjén . Ez biztos csak be kamuzta.
- Ilyen nincs anya . Ne nézz már hülyének .
YOU ARE READING
A suli leghelyesebb sráca egy stréberrel?!/BEFEJEZETT/
RomanceEz a könyv Kinga és Gergő szerelmi életét mutatja be, hogy hogy jöttek össze, miken mentek át. Kingának lesznek családi problémái, de szerencsére minden megoldódik.