Ma reggel amikor felébredtem már nem voltam itthon se anya se Lola . Lola szerencsére elment suliba ahogy ígérte is . Mikor kikászálódtam az ágyikómból ,ügyelve a nyakamra, oda ballagtam szép lassan , tudjátok olyan fáradt csiga tempóban a szekrényhez. Kivettem egykét ruhát a szekrényből, majd felvettem azokat. Ezután lementem a lépcsőn és a konyhába vezetett az utam . A hűtőre egy cetli volt ragasztva . Odamentem és elolvastam. Anya írt nekem még hozzá a következőket: „ Jó reggelt ! Reggelit találsz a hűtőben . Lola csókolózásáról is tudok .... De azért elmondhatad volna , de sebaj . Légy jó . Szeretlek puszii♥️" . Szuper Lola nem mondott el mindent , de mindegy . A hasam kong már az éhességtől. Ezért a hűtőhőz nyúltam és kivettem belőle 2 darab tojás a reggelimhez. Gyorsan csináltam belőle tükörtojást , és mindegy morzsáig megettem . Utána illően a tányéromat elmosogattam , majd a nappaliba mentem . Leültem a kanapéra és lapozgattam a csatornák között . Nem találtam semmi érdekeset , úgyhogy inkább hagytam az egészet a fenébe . Felmentem a szobámba és még fogtam az éppen olvasott könyvemet, amit már vagy két, de lehet hogy három hónapja nem olvastam . Egyébként egy nagyon jó könyvről van szó . Egyszerűn imádom , folyton vannak benne események , fordulatok és ami azt illeti kicsit talán így a vége felé romantikus is . Egyébként a könyv címe : Nemezis a szeretett ellenség. Nos a könyvet a karom alá vettem és úgy mentem le a nappaliba . Most hogy legyen egy kis változatosság, lefeküdtem a kanapéra és nem ültem . Csak olvastam és olvastam , amikor egyszer csak a könyv végére értem . Most olyan dél körül lehet. Éppen amikor mennék fel a szobámba csöngetnek. A könyvet lerakom a lépcsőre , majd az ajtóhoz indulok . Mikor kinyitom apa áll előttem .
- Szia neked nem munkában kén lenned ? - kérdezem meglepődötten.
- Hát .... Ömmm de elvileg csak kirúgtak . Figyelj beszélni szeretnék Judittal- nézett rám boci szemekkel . Nem értem egyébként hogy hogy rúghatták ki . Pedig nagyon szorgalmas volt, és ő volt az az ember aki már 3 éve kint van vagyis gondolom már csak volt a falon mint példa ember .
- Anya dolgozik .
- Akkor megvárom- jött volna be de én az útját álltam .
- Ugye te se gondoltad hogy majd itthon fogd várni ?!
- De .
- Hát pedig nem - majd becsuktam az ajtót az orr előtt . Ő csak kopott folyton az ajtón és csak kopott . Egyszer csak már annyira idegesített, hogy kinyitottam az ajtót .
- Apa tudom, hogy az apám vagy , de te megcsaltad anyát és ez nagyon nagy bűn. Nekem nem kötelességem beengednem téged , úgyhogy nagyon szépen megkérlek hogy menj el- huhh életemben nem gondoltam volna hogy a saját házunkból elfogom küldeni az apámat .
- De Kinga - és itt elcsuklott a hangja . Láttam rajta, hogy nagyon bánja és nem tudtam, hogy most mi lenne a helyes . Elküldeni ,vagy tanácsoljak neki valamit ,vagy enegdjem be házba ?? Annyi meg annyi kérdés cikázott a fejemben. Végül megszólaltam .
- Tudod mikor jön haza ugye ?!- bólogat - akkor várd meg a ház előtt vagy itt valahol a környéken . Ez nem rám tartozik , ez a ti ügyetek.
- Tudom Kincsem . És örülök hogy ilyen okos vagy akkor várok- majd szép lassan becsuktam a bejárati ajtót . Most annyira lelkiismeret furdalásom lett , hogy nem engedtem be .
*2 órával később*
Egyszer csak kulcs forgatást hallok a bejárati ajtó felől . Lola jött haza .
- Szia, apa mit keres itt ??- kérdezte meglepetten .
- Szia . Jött anyához bocsánatot kérni .
- Micsodaa?? Ezek után ??- akadt ki a tesóm .
- Hát látod . Szerintem mondjuk lehet hogy kidopta a nője , vagy kije- ült le mellém közben Lola.
- Lehet. De miért nem engedted be ?
- Majd ha anya beakarja engedni akkor beengedi. Tudom, hogy az apám , de hát mit művelt anyával- válaszoltam .
- Igazad van - helyeselt Lola .
- Egyébként milyen napod volt ? Hallom anya tud a csókról. Viszont szerintem nem mindent mondtál el.
- Hát ... izé de csak egy-két dolgot hagytam ki véletlen - hebegett-habogott.
- Véletlen??!- kezdtem egy kicsit mérges lenni .
- Jó ne haragudj .
- Jó most már mindegy ,de légyszíves legközelebb legyél őszinte. Mindenkivel , de legfőképp anyával.
- Oké .
- Na szóval milyen napod volt ?- kérdeztem újra .
- Egész jó . Meg most Áron haza kísért , vagyis amikor messziről megláttam apát inkább elköszöntünk .
- Jól van . Amúgy lassan anya is haza ér - jegyzem meg.
- Hát azért még van két óra addig .
- Az hamar eltelik hidd el- és ekkor megszólal a csengő. Gondolom Gergő az .
Kinyitom és igen ő az . Apa még mindig ott ült a bejárati ajtó előtt , de mintha ott se lett volna megöleltük egymást , majd behívtam . Mondtam neki hogy menjünk fel a szobámba, majd ott beszélgetünk stb . Olyan cuki, mert amikor mindig jön összeírja, hogy mi volt a suliban a lecke . Mikor felértünk a szobámba leültünk az ágyamra.
- Amúgy milyen napod volt ?- kérdezem .
- Szar .
- Mért?? Volt valami ??- kérdeztem aggódva .
- Igen az hogy hiányzol a suliból nagyon , de nagyon .
- Ohh te el se tudod képzelni, hogy nekem mennyire hiányzol nap közben . És hogy mennyire várom hogy átgyere hozzánk - majd lassan és gyengéden meg csókol.
- Szeretlek - majd ledöntött az ágyamra , persze nagyon óvatosan, hogy ne fájjon a nyakam . Amúgy már nem fáj olyan vészesen , de azért még nem tökéletes. Utána elkezdte csókolgatni a nyakam , majd felért a számhoz és először csak puszit adott , majd csókot . Amikor kezdte volna levenni rólam a felsőmet akkor megállítottam.
- Ne haragudj nekem ez nem megy - hajtottam le a fejem , hogy elkerülhessem a szemkontaktust.
- Én bocsánat ,hogy ennyire erőltetni akartam . Ne haragudj , de tényleg - majd magamhoz húztam egy kicsit , majd megcsókolttam. Annyira megértő tud lenni , és én ezt nagyon becsülöm benne .
A csókunkat a bejárati ajtó csapódása szakította félbe . Hallottam ahogy anya jön fel az emeletre . Minden kopogás nélkül benyit .
- Te hívtad ide ezt a férget??- kérdezte dühösen .
- Micsodaa?? Én nem hívtam ide apámat - nem hiszem el hogy ilyet feltételez rólam a saját anyám.
- Akkor meg mit keres itt?? - látom rajta, hogy ez iszonyat nehéz neki , mert ő még szereti .
- Bocsánatot akar kérni - válaszolom.
- Komolyan ??- és anya orcáján legörbül egy nagy kövér könnycsepp.
- Igen , csak én nem akartam beengedni , mert nem tudtam hogy mit szólnál hozzá - anya lefut a lépcsőn és kinyitja az ajtót , majd apám nyakába ugrik . Olyan cuki volt ezt végig nézni . Anya behívta apát és megígértette vele, hogy soha többé nem lehet ilyen megcsalásos dolog. Anya neki állt a vacsinak is miután apának segített kipakolni vagy inkább visszapakolni a cuccait. Most csak virslit csinált gyorsan . Gergő is velünk vacsorázott. Anya bocsánatot kért tőlem , én meg apától . Vacsora után sajnos Gergőnek mennie kellett . Az ajtóban elköszöntünk egymástól , majd elment . Mikor felmentem láttam hogy Messenger -en írtak .Sára : Szia ne haragudj hogy nem írtam egészen idáig. Amúgy hogy vagy ?
Én : Szia nem haragszok , de azért vártam arra hogy írj valamikor.... Egész jól ma például a nyakam nem fájt egyáltalán . Mondjuk nagyon odafigyeltem rá 😊
Sára : Naa az tök jó ♥️ Képzeld van egy fiú aki teszik .....
Én : Komolyan ?!😱😍 Ki az??
Sára: Balázs a neve . Ő 10 a-s....
Én : Akkor tudom miről van szó 😁 ő elvileg normális ☺️
Sára : Igen és már beszélgettünk egy kicsit 😁
Én : Az haladás 😊 de sajnos nekem most mennem kell fürödni majd aludni . Puszii😘
Sára: Puszii 💖😘A beszélgetés után tényleg elmentem fürödni majd aludni . De mielőtt lefeküdtem volna írtam Gergőnek Messenger-en .
Én : Jó éjt szeretlek ♥️😘
Gergő :Jó éjt én is nagyon ♥️💕Majd lefeküdtem aludni .
Bocsi ha esetleg szörnyen sok hiba van benne ( helyesírásra gondolok) , de mivel hosszú lett lusta voltam átnézni.😅 Viszont ha tetszett a rész akkor egy ilyen csillaggal és egy kommentel jelezzétek! Mindenkinek csodás hetet!😘
YOU ARE READING
A suli leghelyesebb sráca egy stréberrel?!/BEFEJEZETT/
RomanceEz a könyv Kinga és Gergő szerelmi életét mutatja be, hogy hogy jöttek össze, miken mentek át. Kingának lesznek családi problémái, de szerencsére minden megoldódik.