Kεφάλαιο 8

32 2 1
                                    

Το τεράστιο αγρίμι μάς πλησίασε, αργά αλλά με σιγουριά, προσπαθώντας να καταλάβει άμα ήμασταν απειλή ή θήραμα.

Εγώ έχοντας δει λύκο μόνο στον ζωολογικό και στο Μόγλι, προσπαθούσα να θυμηθώ ότι ήξερα για αυτούς, όμως μου ήταν αδύνατον να συγκεντρωθώ από τα ΓΙΓΑΝΤΙΑ δόντια του τετράποδου απέναντι μου.

«Ηρώ; ΗΡΩ!», με ταρακούνησε ο Μάριος, «άκουσε με. Έχεις το τηλέφωνο σου μαζί;»

Έγνεψα αρνητικά και αναστέναξε:

«ΟΚ. Πρέπει να τρέξεις σπίτι και να φωνάξεις τις αρχές. Εγώ θα προσπαθήσω να του τραβήξω την προσοχή».

Αυτό ήταν μια φριχτή ιδέα για τόσους λόγους που θα μπορούσα να κάνω Power Point ογδόντα διαφανειών.

«Έεε όχι; Νομίζεις πως θα δώσεις στον λύκο να καταλάβει με αυτό το μαχαιράκι; Θα γίνεις παϊδάκι σε δευτερόλεπτα. Ίσως πρέπει να σκαρφαλώσουμε σε ένα δένδρο ή ακόμα καλύτερα να το παίξουμε νεκροί. Τρώνε οι λύκοι νεκρά ζώα;»

«Ηρώ.», μου είπε σοβαρά και έστρεψε το σώμα του έτσι ώστε να με κοιτάει στα μάτια. «Τρέξε. Σπίτι. Και κάλεσε. Την, Αστυνομία»

Τι περίεργο. Μπορεί να ήταν θεοσκότεινα, αλλά μπορούσα να διακρίνω τα μάτια του, που ήταν σοκολατί με ίχνη πράσινου.

Έγνεψα καταφατικά και ετοιμάστηκα να τρέξω, αλλά προτού προλάβω να κάνω δύο βήματα, ακούσαμε άλλο ένα ουρλιαχτό και αντικρίσαμε άλλα δύο ζευγάρια κόκκινα μάτια να μας κοιτούν ανάμεσα στα δένδρα.

«Πω ρε πούστη», βρίσαμε ταυτόχρονα.

Πώς το ξεχάσαμε πως οι λύκοι κυκλοφορούν σε αγέλες;

Πάει και το σχέδιο να τρέξω στο σπίτι επειδή τώρα είχαμε τρία τετράποδα να μας φράζουν το δρόμο οι οποίοι τώρα άρχιζαν να μας πλησιάζουν ανησυχητικά πολύ. Σε μια αυθόρμητη κίνηση το χέρι μου αναζήτησε το χέρι του Μάριου. Ακόμα κι αν το βάζαμε στα πόδια τώρα δεν θα προλαβαίναμε να τρέξουμε πάνω από δέκα βήματα.

Θεούλι μου κάνε να γλυτώσουμε και σου υπόσχομαι πως θα αρχίσω δίαιτα και γυμναστική από την επόμενη μέρα. Τι καλό μου έφεραν ποτέ τα πατατάκια; Θα δώσω μέχρι και λεφτά στην εκκλ-

ΜΠΑΜ!

Ένας πυροβολισμός ακούστηκε και οι λύκοι αμέσως σκορπίστηκαν μακριά. Στα τσακίδια!

Γυρίσαμε και αντικρίσαμε έναν άντρα γύρω στα 45 που κρατούσε ένα τουφέκι και έναν φακό. Στο στήθος του έλαμπε στο τεχνητό φως, ένα μεταλλικό αστέρι.

The Wrong MomentWhere stories live. Discover now