Ένα κεφάλαιο χωρίς trigger warning? Θαύμα!
«Είσαι μεθυσμένος»
«Πολύ μεθυσμένος και πολύ ηλίθιος. Όμως το έλυσα τώρα Ηρώ, το έλυσα!»
«Δεν καταλαβαίνω για τι πράγμα μιλάς!».
Να πάρει, θα έχω φριχτό πονοκέφαλο αύριο.
«Θα σου δείξω. Ξάπλωσε στον καναπέ»
Αποφάσισα να του κάνω την χάρη και ξάπλωσα.
«Τι βλέπεις;»
«Πως το ταβάνι είναι πολύ βρώμικο»
«Και βέβαια είναι, αλλά τι άλλο είναι;»
«Γκρι;»
Θέλω να πάω για ύπνο.
«Προσπάθησε λίγο παραπάνω»
«Τι θες να σου πω; Επίπεδο;»
«Αυτό ακριβώς! Το ταβάνι μας είναι επίπεδο»
Γαμώτο η σημερινή μέρα πρέπει να τον έχει κάνει να χάσει τον έλεγχο των σκέψεων του. Πρέπει να τον βάλω για ύπνο.
«Είναι αυτό νέα πληροφορία για σένα; Είναι κάτι καινούριο να έχεις επίπεδα ταβάνια; Έχεις μια περίεργη αγάπη για αυτά; Είσαι επιπεδοταβανοσέξουαλ;»
«Είσαι γελοία. Αυτό που θέλω να πω είναι πως εδώ μέσα υπάρχει ένα επίπεδο ταβάνι. Ενώ άμα το δεις απέξω το σπίτι έχει μια τριγωνική οροφή. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό;»
Μου πήρε λιγάκι περισσότερο από ότι θέλω να παραδεχθώ για να καταλάβω τι εννοούσε.
«Υπάρχει μυστικό δωμάτιο;»
«Υπάρχει μυστικό δωμάτιο;»
Ο ύπνος ξεχασμένος, αρχίσαμε και οι δύο να τρέχουμε γύρω στο σπίτι με σκοπό την εύρεση ενός ανοίγματος. Τέλος ο Μάριος φώναξε πως το βρήκε και έτρεξα στο τρίτο υπνοδωμάτιο, που το χρησιμοποιούσαμε σαν αποθήκη. Εκεί άμα κοιτάξεις προσεκτικά την οροφή βλέπεις το περίγραμμα μιας μικρής πόρτας. Ο Μάριος που ήταν και ψηλότερος έδωσε ένα πήδο αλλά δεν κατάφερε να το φτάσει.
Γαμώ το ψηλοτάβανο σπίτι μας.
«Μάριε θα ανεβώ στους ώμους σου.», ανακοίνωσα.
«Αυτό είναι μια απαίσια ιδέα».
Αλλά υπάκουσε έτσι κι αλλιώς. Αφού λίγο έλειψε να πέσουμε τρεις φορές, βρεθήκαμε κάτω από το πορτάκι και εγώ τεντώθηκα για να το σπρώξω πίσω. Με αρκετή πίεση μετακινήθηκε και κάτι έπεσε πάνω μας.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Wrong Moment
AksiΤη λάθος στγμή είπες το λάθος πράγμα. Τη λάθος στιγμή βρέθηκες στο λάθος μέρος. Τη λάθος στιγμή είδες το λάθος θέαμα. Τη λάθος στιγμή γνώρισες το σωστό άτομο. Με τόσες λάθος στιγμές, μπορεί να βγει κάτι θετικό;