Kεφάλαιο 12

27 3 2
                                    

Trigger warning: αναφορά απόπειρας αυτοκτονίας, ναρκωτικών και βιασμού. Μείνετε ασφαλείς!

Μιας και το σπίτι ήταν τριάντα λεπτά μακριά, αποφάσισα πως θα άρχιζα μόνη μου το περπάτημα και θα συναντούσα τον Μάριο στα μισά. Δεν περίμενα όμως να τον δω μόλις δέκα λεπτά αργότερα να κατευθύνεται αγκομαχώντας προς το μέρος μου. Μα καλά, έτρεξε όλη την διαδρομή;

«Τι έγινε;», ρώτησε παίρνοντας κοφτές ανάσες, όταν αντίκρισε τα δάκρια να κυλάνε από τα μάτια μου. «Σε πείραξε αυτός ο μαλάκας; Θα τον σκίσω άμα σου έκανε κάτι»

Είχα ήδη ξεχάσει το όλο θέμα με τον Ιάσωνα.

«Όχι, όχι. Δεν μου έκανε κάτι. Ήθελε αλλά τον κανόνισα», έβγαλα ένα μικρό γελάκι που ακούστηκε σαν λυγμός. «Και εσύ είσαι λαπάς, βλάκα. Δεν μπορείς να τρομάξεις ούτε γατάκι.»

Και μιας και άρχισα να μιλάω έβαλα ξανά τα κλάματα. Ήθελα απλά να καταρρεύσω στο δρόμο και να περιμένω να με πατήσει αμάξι. Τα χέρια του Μάριου στα μπράτσα μου όμως με συγκρατούσαν στην πραγματικότητα.

«Ηρώ, Ηρώ πάρε βαθιές ανάσες. Βαθιές ανάσες. Ανέπνευσε μαζί μου. Ωραία. Όλα θα πάνε καλά.», σταμάτησε για ένα λεπτό σκεφτόμενος το τι να πει. «Θες να μου πεις τι έγινε; Εννοώ άμα δεν νιώθεις έτοιμη δεν πειράζει..», είπε τραυλίζοντας.

Και βέβαια του τα ξέρασα όλα.

Και ο Μάριος –να ναι καλά- προσπάθησε να με παρηγορήσει.

«Του είπες να πάει στο μπαρ», μου είπε σοβαρά, «αλλά άμα δεν του το έλεγες αυτό θα την ακολουθούσε στο σπίτι της. Και αυτό θα ήταν χίλιες φορές χειρότερο, πίστεψε με»

«Έπρεπε απλά να του το ξεκόψω», είπα ενώ ακόμα (έλεος δηλαδή!) έκλαιγα. «Έπρεπε να καλέσω την αστυνομία, ή να τηλεφωνήσω τη Δήμητρα. Ήταν φανερό πως δεν της άρεσε και πως δεν ήθελε να κάνει κάτι μαζί του και πως ο Γιώργος ήταν ανώμαλος και..»

«Ηρέμησε», με διέκοψε «δεν μπορούσες να ξέρεις πως θα έκανε κάτι τέτοιο. Σταμάτα να λες μαλακίες λοιπόν. Το να του πεις που συχνάζει σίγουρα δεν ήταν καλή ιδέα, αλλά δεν φταις που ήταν βιαστής. Έλα. Αξίζουμε και οι δύο μπίρες».

«Μα δεν πίνεις», του αντιγύρισα.

«Μόνο για σήμερα και μόνο για σένα θα πιω», μου είπε με ένα στραβό χαμόγελο. Είχε ένα πολύ όμορφο χαμόγελο οπότε προσπάθησα να χαμογελάσω και εγώ, με ελάχιστη επιτυχία.

Περπατήσαμε μέχρι ένα ανοικτό περίπτερο, και αγοράσαμε ένα πακέτο με έξι μπύρες. Ο Μάριος μου έδωσε αμέσως ένα μπουκάλι, άνοιξε και εκείνος ένα και ήπιε μια μεγάλη γουλιά. Ύστερα αρχίσαμε τον δρόμο για το σπίτι.

The Wrong MomentWhere stories live. Discover now