Γαμώτογαμώτογαμώτογαμώτογαμώτογαμώτογαμώτο.
Αυτή η απλή λέξη έτρεχε ξανά και ξανά στο μυαλό μου και νομίζω πως εξελίχθηκε σε προσωπική μάντρα. Γαμώτο.
Έκανα πετάλι σαν τρελή και δεν ήταν λίγες οι φορές που μια ρίζα που ξεφύτρωνε στην μέση του χωματόδρομου παραλίγο με έκανε να πέσω.
Ο Μάριος μπορεί να δολοφονείται αυτή τη στιγμή. Και εγώ το βάζω στα πόδια. Γιατί είμαι δειλή. Και ο Μάριος είναι ηλίθιος. Για ποιο γαμημένο λόγο αποφάσισε να τους αποσπάσει την προσοχή για να ξεφύγω;
Γαμώτογαμώτογαμώτογαμώτο.
Η αδρεναλίνη είχε χτυπήσει κόκκινο. Το σώμα μου έτρεμε, τα χέρια μου υγρά από τον ιδρώτα έσφιγγαν το τιμόνι τόσο σφιχτά που πονούσαν και το κεφάλι μου γυρνούσε απότομα κάθε φορά που νόμιζα πως άκουγα έναν θόρυβο. Μου φάνηκε πως οδηγούσα για μια αιωνιότητα, όμως δεν πρέπει να μου πήρε παραπάνω από λίγα λεπτά για να φτάσω στην κατοικήσιμη περιοχή του χωριού. Και από εκεί το τμήμα βρέθηκε αμέσως κι ας φοβόμουν πως σε ένα σκληρό παιχνίδι της μοίρας θα χανόμουν.
Πήδηξα από το ποδήλατο και προσπάθησα να εξισορροπήσω την αναπνοή μου. Ήμουν αναμαλλιασμένη και σίγουρα τα μάτια μου έλαμπαν σαν τρελά, οπότε με τρεμάμενα χέρια προσπάθησα να ισιώσω τις ξέφρενες τούφες και κατευθύνθηκα προς την πόρτα. Το χέρι μου πάγωσε μερικά εκατοστά μακριά από το πόμολο.
Τι στο διάολο πάω να κάνω;
Θα κλέψω αρχεία από την ίδια την αστυνομία;
Επειδή πιστεύω πως μπορεί να ξέρει κάτι για την εξαφάνιση μιας κοπέλας πριν από πέντε χρόνια;
Ίσως πρέπει να μπω και να ουρλιάξω πως ο Μάριος κινδυνεύει.
Όχι.
Ο Μάριος ήξερε τι θα γίνει όταν έριξε αυτή την μπουνιά. Και δεν θα με συγχωρούσε ποτέ άμα δεν άρπαζα την ευκαιρία.
Και δεν υπάρχει περίπτωση να τον σκότωσαν. Λογικά του έριξαν μερικές μπουνιές και πήγαν σπίτια τους. Ή κάποιος από το πάρτι τους άκουσε και ήρθε να βοηθήσει. Γαμώτο δεν γίνεται να μην κατάλαβε κανείς έναν καυγά να γίνεται ούτε εκατό μέτρα από την παραλία.
Ο Μάριος είναι καλά. Είμαι σίγουρη πως είναι καλά. Γιατί σε ένα μήνα αυτό το αγόρι έγινε ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα στην ζωή μου και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πέθανε. Είναι καλά και κάπου κάθεται περιμένοντας με να τελειώσω την αποστολή μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Wrong Moment
AksiΤη λάθος στγμή είπες το λάθος πράγμα. Τη λάθος στιγμή βρέθηκες στο λάθος μέρος. Τη λάθος στιγμή είδες το λάθος θέαμα. Τη λάθος στιγμή γνώρισες το σωστό άτομο. Με τόσες λάθος στιγμές, μπορεί να βγει κάτι θετικό;