Kεφάλαιο 11

23 3 11
                                    

Trigger warning:Αναφορά σε βιασμό

Φυσικά και πνίγηκα με την πρώτη γουλιά από το κρασί μου στο πρώτο ραντεβού μου εδώ και μήνες.

«Ρε συ αυτό είναι δυνατό!», έβηξα. «Θες να με μεθύσεις;»

Ο Ιάσωνας γέλασε.

«Εξαρτάται. Τι σκανδαλιές κάνεις μεθυσμένη;»

«Κοιμάμαι», απάντησα αμέσως.

«Εγώ εννοούσα κάτι άλλο»

Τι άλλο ενν- Ωωωωωωω! Σκατά.

«Μερικές φορές με πιάνει τρελή όρεξη και τρώω τα πάντα», προσπάθησα να το παίξω ανήξερη.

«Όταν λες τα πάντα εννοείς τα πάντα;», με κοίταξε με ένα πονηρό βλέμμα και ένα στραβό χαμόγελο και ευθύς κατάλαβα πως δεν μιλούσε για φαγητό.

ABORT MISSION! ABORT MISSION!

Πες το παράνοια, αλλά αναρωτήθηκα αν το κρασί ήταν όντως τόσο βαρύ ή αν του είχε βάλει κάτι.

Ηρέμησε, απλώς πες του ήρεμα πως δεν κοιμάσαι με κόσμο μετά το πρώτο ραντεβού. Μην κάνεις σκηνή, αλλά σιγουρέψου πως έχει λάβει το μήνυμα. Να είσαι ψύχραιμη, λογική και μην κάνεις τίποτα πολύ περίεργο.

«Ιάσωνα, είσαι πολύ ευγενικός και καλός, αλλά...»

«Αλλά;», απαίτησε εκείνος σμίγοντας τα φρύδια του. Αμάν τα παίρνει στο κρανίο.

«Αλλά δεν θέλω να κάνουμε κάτι σήμερα. Αυτή η παμπ είναι πολύ ωραία και περνάω καλά, αλλά ως εδώ. Τουλάχιστον για απόψε.»

«Κάτσε τώρα μας το παίζεις δύσκολη;»

«ΟΡΙΣΤΕ;;»

«Ξέρω κορίτσια σαν και σένα...»

«Κορίτσια σαν και μένα;»

«Θέλετε να σας κυνηγάμε από πίσω. Θέλετε να χάνουμε το χρόνο μας για να σας 'και καλά' κερδίσουμε, αντί για να πείτε κατευθείαν ναι σε ένα γρήγορο γαμήσι. Ήμουν ευγενικός μαζί σου και σου κέρασα και ποτό. Τι άλλο θες;»

Έμεινα άφωνη. Εκείνος πήρε τη σιωπή μου ως ένδειξη πως είχε νικήσει.

Δεν θα τον άφηνα έτσι.

«Δεν ξέρω άμα χτύπησες το κεφάλι σου όταν ήσουν μικρός», είπα με τα χείλια μου να στάζουν δηλητήριο, «ή άμα είσαι το προϊόν μιας διεφθαρμένης κοινωνίας με βάση τον μισογυνισμό, για να πιστεύεις πως όταν μια κοπέλα σου λέει ξεκάθαρα όχι, σημαίνει πως σε θέλει. Δεν σου χρωστάω τίποτα, ούτε σεξ ούτε φιλιά ούτε μια γαμημένη πίπα. Άμα συνεχίσεις να μου μιλάς με αυτό τον τρόπο μετά την φανερή μου άρνηση για οποιαδήποτε σεξουαλική πράξη μαζί σου, τότε δεν θα διστάσω να πάω στην αστυνομία. Το ορκίζομαι πως θα το κάνω»

The Wrong MomentDove le storie prendono vita. Scoprilo ora