~2~

183 12 10
                                    

MILAN

*Ze is zeker een schoonheid. Pfff. Ik vind het erg voor haar. Haar hele leven zal op zijn kop worden gezet. Hoe zal ze mij dit ooit vergeven? We zijn ondertussen al een dag verder en ze slaapt nog steeds. Ze was doodop.* Ik hoor iemand zich uitstrekken. Ik kijk op en zie Elise recht op zitten.

 Ik kijk op en zie Elise recht op zitten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Dit is Elise.)

ELISE

Ik strek me uit en ga rechtop zitten. Meteen zeg ik dat hij mijn vragen nu moet beantwoorden dat ik vanmorgen heb gesteld. "Vanmorgen? Je hebt een hele dag geslapen.", lacht hij. *Wauw... wat is hij mooi als hij lacht. Shit... Elise focus!* Corrigeer ik mezelf. °Beantwoord ze nu maar...° "Oké oké", zegt hij. "Mijn naam weet je dus al. Ik weet wie je omdat je, euhhh zeg maar niet zo heel normaal bent als je denkt. Je bent anders... Ik snap het als je mij niet meteen gelooft, maar ik vraag je eerst gewoon te luisteren en stil te zijn. Oké?", vraagt hij. °Jaja°, zucht ik. "Oke... jij en ik zijn elfen. Ik ben een gewone elf en mijn hoofdelement is vuur. Ik kan ook een beetje aarde. Jij bent speciaal. Jij hebt alle elementen. Jij bent 'De Verlosser'. Wij elfen zijn in ruzie met demonen. We hebben al veel vrienden, familie en kennissen verloren. Maar ooit is er voorspeld dat jij kwam. ELISE VAN DIJK. Jouw missie is het verslaan van de demonen. Help je ons?", eindigde hij zijn uitleg. °Sry, maar dit is belachelijk! Dit geloof je toch zelf niet?° "Elise het is waar. Kijk.", smeekte hij. Uit het niets schoot er een vlam uit zijn hand.
°Wooooooowww!° *Hoezo ren ik niet weg...* °Maar hoe kan ik in godsnaam jullie helpen als ik niets kan. Hoe kan het dat ik nog niets gezien heb van mijn krachten? Waarschijnlijk heb je de verkeerde voor je.° "Nee Elise, jij kon dat gewoon niet omdat je het niet wist. Je moet eerst natuurlijk oefenen."

Mijn (ab)normaal leventje.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu