ELISE
"Dat meen je niet!! Ik moet de KONING verslaan?! Hou zal dat ooit lukken?!" Ik flipte helemaal vanbinnen. "Rustig. Rustig. Het komt allemaal wel goed", zei Milan. "Denk je! Ik moet hier 1 of andere koning gaan verslaan die de elfenwereld wilt verwoesten, maar weet niet hoe hij eruit ziet en wat hij kan! Denk je echt dat dit goed zal komen!", schreeuwde ik boos, maar machteloos tegelijk. "Euh. Sorry. Maar ik probeer alleen maar goed te doen hoor.", zei Milan gekwetst. "Aaahhh! Ik weet. Sorry dat ik zo boos kwam." "Ik zal even jullie gesprek onderbreken, maar nu je weet hoe je hen kan verslaan, ben je eigenlijk klaar om naar het demonen universum te gaan. Morgen kunnen we vertrekken. Het zal niet gemakkelijk worden. We zullen ons moeten voordoen als hen.", zei Lente. Ik ging vanbinnen dood! "Omg, dat meen je niet?! I... Ik... ga naar de demonen?! Ik ga hier echt dood van de stress!" "Hey. Elise, dit komt allemaal wel goed hoor.", zei Lente geruststellend. "Deze jurk mag ik dus aanhouden.", zei ik een beetje van mijn melk. "Ga eerst maar eten, neem een douche en rust goed uit. We zullen het nodig hebben. Morgen kom ik je wakker maken rond 6 uur. Dan zal je je moeten verfrissen, vul je een rugzak, trek je je jurk aan met de spreuk en moet je gaan ontbijten. Rond 8 uur zullen we door het portaal stappen naar het demonenuniversum.", zei Milan. Alex stond daar maar wat te luisteren. "Oké. Ik ga eten. Tot morgen.", ik was nog altijd wat van mijn melk.
~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~
"Opstaan!", riepen Milan, Lente en Alex. "We moeten ons klaarmaken!" Nu pas besefte ik terug dat we naar het demonen universum gingen. Ik sprong meteen uit mijn bed en liep de badkamer in. Ik verfriste me heel, heel snel en zei de spreuk zodat ik mijn jurk terug aan had. Ik liep (echt letterlijk liep) de badkamer uit. "Elise, we hebben nog tijd hoor. Je hebt nog maar 10 minuten gebruikt van de 2 uur.", lachte Alex. "Owwww."~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~
Ondertussen stonden we in het bos. "Ik ga nu een portaal maken. Ben je er klaar voor?", vroeg Milan. "Ja." Hij maakte het portaal en we liepen erdoor. Na een paar seconden van draaien, landen we op de grond. "Dit is echt...
Ze zijn op de grond van de vijand 😈😈😈
Enjoy!
JE LEEST
Mijn (ab)normaal leventje.
FantasyHoogste rang: #18 fantasy / #3 demons / #7 vijand / #2 elf WORDT VERBETERD! Elise is een dood normaal 16 jarig meisje. Ze zit op school, haalt goede punten, heeft veel vrienden en als wat er bij hoort. Maar wat als ze op een dag ontvoerd wordt en h...