ELISE
Ondertussen hadden we Milan wakker gemaakt. Hij had een enorme kater. Ik gaf hem meteen een glas water en een pil. "Dank je Elise.", zei Milan. Ik schonk hem een glimlach. "Auw! Mijn hoofd doet zo'n zeer.", jammerde Milan. "Ha! Komt er van!", riep Lente. "Alsjeblieft, Lente, stop met schreeuwen.", zei hij. "Wanneer moet ik eigenlijk terug trainen?" "Normaal vandaag met Milan en ik..., maar met die kater van hem.", zuchte Lente. "We kunnen anders Alex opzoeken en vragen of hij mee helpt." "Goed idee.", zei Lente. Ondertussen was Milan terug in slaap gevallen. "Sshhhttt, hij slaapt." We liepen heel stil de kamer uit. "We zullen ons eerst wel moeten omkleden. We kunnen niet in dat shortje trainen.", lachte Lente.
~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~
Ik kwam de badkamer uit en had mijn vechtoutfit aan.Het was simpel, maar toch nog mooi. "Staat je goed.", zegt Lente. "Kom, we gaan vragen waar zijn kamer is." We liepen naar de balie van het kasteel. "Goede middag, wij zoeken Alex." "Euh... Ik kijk even in het register.", zei de vrouw. "Ja, hier. Kamer 406.", zei de vrouw. "Dank je wel.", riepen Lente en ik tegelijk. We liepen richting de kamer en een beetje later kwamen we aan. Ik klopte op de deur en Alex deed open. "Hallo Elise!", zei Alex opgewekt. "Hallo. Euh... normaal moet ik vandaag trainen, maar de persoon die mij moet trainen heeft een kater. Zou jij even willen inspringen.", vroeg ik met puppyoogjes. "Natuurlijk!", zei hij. Hij liep de deur uit en sloot hem. We gingen naar de oefenplaats en ondertussen praatte Lente en Alex er op los. Dat is zeker een match. Ik lachte bij die gedachte. "Waarom lach je?", vroeg Lente. "O, gewoon. Binnenpretje." Ondertussen waren we bij de oefenplaats. "Oké. Aarde ging het best, dus we gaan eerst verder met dat element.", zei Lente. "We gaan nu proberen een aardbeving op te wekken.", zei Alex Pfff. Dat gaat niet gemakkelijk worden.
Hey iedereen. Ondertussen is mijn boek al op een paar leeslijsten geplaatst.😀😀😀 Ik ben jullie hier natuurlijk heel dankbaar voor! Hopelijk blijven jullie lezen!😘😘😘
Enjoy!
JE LEEST
Mijn (ab)normaal leventje.
FantasyHoogste rang: #18 fantasy / #3 demons / #7 vijand / #2 elf WORDT VERBETERD! Elise is een dood normaal 16 jarig meisje. Ze zit op school, haalt goede punten, heeft veel vrienden en als wat er bij hoort. Maar wat als ze op een dag ontvoerd wordt en h...