ELISE
Ik schrok me een hoedje toen die vlam zomaar te voorschijn kwam. 'Jaaaaaa!", juichten Milan en Lente tegelijk. Oké welke gave wil je nu doen? Is dit alles wat je maar met vuur kan doen? "Nee, natuurlijk niet gekkie. Je kan er nog zo veel meer mee doen, we zullen nu eerst kijken wat het vlotst gaat zo dat als de demonen onverwachts iets doen, je toch tenminste 1 of 2 gaves redelijk goed kan besturen.", zei Lente. Owww. "Dus wat wil je nu proberen?", vraagt Milan. "Aarde.", zeg ik vastbesloten. "Oke dan zal ik aarde uitleggen." Nadat Lente en ik terug op de grond zaten begon Lente haar uitleg. "Dusssss, we zullen beginnen. We zullen terug makkelijk beginnen. Leg je hand op de grond." Ik legde mijn hand op de grond. "Sluit nu je ogen en probeer je 1 te voelen met de natuur." Ik deed wat me opgedragen werd, sloot mijn ogen en probeerde mij 1 te voelen met de natuur. Ondanks dat mijn ogen gesloten waren voelde ik naast mij een bloempje groeien. Ik wist zonder een beetje moeite te doen dat de bloem een roosje was. Ik wist zelfs zonder dat ik keek dat hij 15 cm lang was. "Oke, probeer nu het bloempje zo groot mogelijk te maken." Ik probeerde met al mijn kracht het bloempje te laten groeien. Het ging verassend goed want na nog geen 1 seconde voelde ik dat hij ondertussen al 1 meter lang was. Ik vond dat hij groot genoeg was en deed mijn hand van de grond. Toch voelde ik nog altijd een connectie. "Lente? Mijn hand is van de grond maar ik voel mij nog altijd 1 met de natuur.", zei ik op een vragende toon. "Yessss! Dat is een goed teken want eigenlijk is dat de volgende stap in het element aarde, zonder je hand op de grond te leggen proberen je 1 te voelen.", zei Lente vrolijk.
Nog een element er bij! Op naar nummer 3!
Enjoy!
JE LEEST
Mijn (ab)normaal leventje.
FantasyHoogste rang: #18 fantasy / #3 demons / #7 vijand / #2 elf WORDT VERBETERD! Elise is een dood normaal 16 jarig meisje. Ze zit op school, haalt goede punten, heeft veel vrienden en als wat er bij hoort. Maar wat als ze op een dag ontvoerd wordt en h...