ELISE
We waren nog altijd aan het praten toen we terug bij het kasteel aankwamen. Ik zei hem gedag en liep naar mijn kamer. Mijn doel was om mij om te kleden en dan naar de bibliotheek te gaan om verder dat boek te lezen. ( Voor wie het al vergeten is, kijk bij hoofdstuk 10.) Ik liep mijn kamer in en ging naar de inloopkast. Ik zocht even en vond iets dat gemakkelijker zat dan een lange jurk of een vechtoutfit. Het was nog altijd een jurk maar nu een kortere. Het is namelijk nog altijd zomer.
In mijn haar maakte ik een simpele dot. Maar het zag er toch mooi uit.
Ik was klaar en ging de kamer uit. Ik liep door de gangen en stond na een minuutje of 2 bij de deur. Ik had het boek meegenomen en ging gaan zitten. Ik sloeg het boek open en las...
... heeft een spreuk uitgesproken over de mensheid waardoor ze niets meer van hun bestaan afwisten. Hij veranderde zo hun gedachten dat de mensen dachten dat ooit iemand het heeft verzonnen en er een verhaaltje heeft overgeschreven. Vanaf dan leefden de elfen hier. Maar omdat de andere volkeren zoals : de heksen en tovenaars, de vampieren, de wolven en de DEMONEN er wel van wisten leefden ieder van hen samen. Behalve de laatste. DE DEMONEN. De demonen zijn echte barbaren. Ze haten ons. Ze zijn al lang in oorlog met ons. Maar ooit is er een voorspelling gedaan door 'de oudste' dat er een uitverkorene was. Zij zou hen verlossen en zou ook een elf zijn. Ze had blonde haren, een wondermooie lach en helder blauwe ogen. Ze kon bovendien al elementen beheersen. Ook kon ze mensen helen. Zij is onze redder.
Ik sloeg het boek dicht en zette het terug in de kast. Normaal zouden Lente en Milan elk moment terug zijn. Ik liep de bibliotheek uit en ging naar de voortuin. Ik ging in het gras liggen met de zon op mijn gezicht en wachtte tot ze hier waren. Ik was ondertussen al 4 dagen weg van huis maar het leek eigenlijk veel korter. Ik hoorde stemmen en meteen stond ik recht. Daar waren ze dan, eindelijk. Milan en Lente.
Weer een nieuw hoofdstukje. 😃😃😃 Ik vindt wel dat jullie stille lezers zijn. 😂😂😂 Zouden jullie het leuk vinden als ik een Q & A zou houden. Zo kan je meer te weten komen over de personages en natuurlijk over mij. Als je dat graag zou willen schrijf dan in de reacties 'Ja' met een vraag/vragen + voor wie de vraag is.😊😊
Enjoy!
JE LEEST
Mijn (ab)normaal leventje.
FantasyHoogste rang: #18 fantasy / #3 demons / #7 vijand / #2 elf WORDT VERBETERD! Elise is een dood normaal 16 jarig meisje. Ze zit op school, haalt goede punten, heeft veel vrienden en als wat er bij hoort. Maar wat als ze op een dag ontvoerd wordt en h...