ELISE
We waren bij het zwembad. Het was echt reusachtig! Het was buiten en je had een heleboel waterglijbanen. "Wauw, zo cool!", riep ik uit.
~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~
Nadat we een paar uur hadden gezwommen, gingen we terug naar huis. Het was 18u. Ik was echt doodop. Eerst die training en dan het zwembad. Pfff. Toen we aankwamen gingen we naar de eetzaal en namen we wat te eten. Tijdens het eten zat ik heel de tijd te geeuwen. "Elise? Zou je niet beter gaan slapen?", vroeg Lente. "Ik heb honger dus zal eerst eten.", geeuwde ik. "Oké dan." Nadat ik mijn eten op had ging ik naar mijn kamer. Ik viel bijna in slaap terplekke. Ik ging mijn kast in en nam de eerste de beste pyjama. Ik ging de badkamer in, kleede mij uit en deed mijn pyjama aan.
Ik liep zowat naar mijn bed. Ik ging liggen en... ken je dat gevoel? Als je een hele zware dag achter de rug hebt en je dan in je bed gaat liggen? Dan is dit net de hemel! Ik sloot mijn ogen en viel letterlijk meteen in slaap.
~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~
Ik werd wakker gemaakt door Milan. "Hello sweetie!" Pfff. "Ik wil niet opstaan!" Oké, ik klink net als een kind. "Vandaag weer training!", riep Milan."Ga je wassen en doe je vechtkledij aan." Ik stapte met moeite uit mijn bed. Ik ging de inloopkast in en zocht vechtkleding. Even later had ik er 1 gevonden.
Ik ging me douchen. Een half uur later kwam ik de badkamer uit gelopen. "Ik heb honger. Hoe laat is het eigenlijk?", vroeg ik. "9:30.", zei Milan. "Laten we eerst eten en dan Lente wakker maken."
~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~•~~~
Even zaten we aan tafel te eten. "En, hoe was je dag gisteren?", vroeg Milan. "Zwaar. Eerst hebben we getraind. Aarde ging goed dus we hebben daarop verder geoefend. Daarna zijn we naar het zwembad geweest.", eindigde ik. "Leuk. Kom we gaan Lente wakker maken." We stonden op en liepen naar Lente haar kamer. "Ik stormde haar kamer in en riep: "Opstaan slaapkop! Ik moet trainen! Ik heb wat eten mee! Eerst snel eten en dan je omkleden! Opstaan!" "Achhhh! Elise! Stop.", riep Lente. "Hahaha!", lachten Milan en ik. Ik gaf haar een boterham met choco en ze begon met eten. "Ik zal wel kleren voor je uit zoeken. Ik liep haar kast in en even later vond ik iets wat haar denk ik wel leuk zou staan. "Hier, trek dit aan." "Dank je Elise.", zei Lente. Ze was ondertussen klaar met eten en ging de badkamer in. Ik hoorde de douche aangaan en ongeveer een half uur later was ze klaar. "Die kleren staan je echt goed.", zei ik trots. " Ja, het is helemaal anders maar toch mooi. Dank je.", zei Lente terwijl ze in de spiegel keek.
"Oke zullen we nog gaan trainen of wat?", zei Milan grinnikend.
Sorry dat ik woensdag niet heb geüpdatet. Ik had niet zoveel tijd. Maar nu is het iets wat langer.😄😄 Ik heb nu een week vakantie dus zal nu veel meer tijd hebben waardoor er misschien wat meer hoofdstukken online zullen komen.🤗🤗 En... er is nog meer goed nieuws want bij het volgende hoofdstuk zal het wat spannender worden!
Enjoy!
JE LEEST
Mijn (ab)normaal leventje.
FantasyHoogste rang: #18 fantasy / #3 demons / #7 vijand / #2 elf WORDT VERBETERD! Elise is een dood normaal 16 jarig meisje. Ze zit op school, haalt goede punten, heeft veel vrienden en als wat er bij hoort. Maar wat als ze op een dag ontvoerd wordt en h...