~15~

59 10 1
                                    

ELISE

Het was ondertussen al na middernacht. Milan was enorm dronken waardoor Lente die ook al niet meer 100% nuchter was en ik besloten om maar eens naar huis te gaan. Omdat ik geen alcohol had gedronken was ik wel nog nuchter. We haalden Milan die ondertussen aan de bar plakte. Hij was zo dronken dat als hij opstond we hem moesten helpen met wandelen of hij zou vallen. Hij zei iets maar we verstonden er geen woord van. "Kom we gaan naar huis voor er ongelukken gebeuren.", zei ik tegen mijn 2 vrienden. Milan brabbelde iets over dat hij wilde blijven, maar Lente en ik negeerde hem gewoon. We waren er bijna toen Milan moest overgeven. "Ieuuuwwww!", riep Lente. Na een paar minuten was waarschijnlijk alles eruit en konden we verder lopen. Nadat we Milan naar zijn kamer hadden gebracht, ging ik zelf ook naar mijn kamer. Het was ongeveer 5 minuten wandelen. Ik ging binnen en liep de inloopkast in. Ik zocht een mooie pyjama uit en ging de badkamer in.

Nadat ik mijn pyjama had aangetrokken en mijn tanden had gepoetst, kroop ik onder de wol

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nadat ik mijn pyjama had aangetrokken en mijn tanden had gepoetst, kroop ik onder de wol.

Ik werd wakker door de zon. Ik keek op de klok en zag dat het 2 uur in de middag was. Gelukkig eindigt het middagmaal pas rond 4 uur. Ik ging de inloopkast in en zocht naar iets om aan te trekken. Uiteindelijk had ik iets gevonden. Ik ging dit keer niet voor een jurk.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep de badkamer in en maakte me klaar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep de badkamer in en maakte me klaar. Daarna ging ik naar beneden en liep richting de eetzaal. Eenmaal ik er was nam ik wat eten en ging zitten. Ik nam mijn telefoon en sms'te Lente of ze al wakker was. ( Ja je leest het goed. Elfen zijn zelf beter met technologie dan de mens.)

E = Elise.
L = Lente

E : Ben je al wakker?
L : Ja, loop nu mijn kamer uit.
E : Oké en weet jij al iets van Milan?
L : Nee. Ik ga nu eten. Waar ben je eigenlijk.
E : Ik ben zelf aan het eten.
L : Ow oke zie je meteen!

Niet veel later kwam Lente binnen gewandeld. Ze had zeker geen kater. Ze zwaaide meteen naar me als een gek. Ik lachte super hard. Ik gebaarde haar naar mij te komen. "Ik moet eerst wat eten nemen!", schreeuwde ze. "Oké!", schreeuwde ik terug. Nadat ze wat eten had genomen, nam ze plaats aan tafel. We zullen best straks een kijkje gaan nemen bij Milan. Hij antwoord ook niet op mijn sms'je. "Oké.", antwoordde Lente met volle mond. Ieuw, ik kan al je eten zien zitten in je mond. Lente lachte.

Terug een hoofdstuk bij. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen dus...

Enjoy!

Mijn (ab)normaal leventje.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu