~13~

75 10 5
                                    

ELISE

Ik gaf ze meteen een super dikke knuffel. O, ik heb jullie zo gemist! "Wij jou ook hoor!", zei Lente. "Vooral Milan.", grinnikte ze. Ik gaf hem een kus en een knuffel. "Je ziet er mooi uit.", zei Milan. Dank je. Jullie wat minder haha. Ze zaten onder het vuil en waren helemaal vies. "Ja, ik weet het. Ik voel me zo smerig!", riep Lente gefrustreerd uit. Ik heb een idee! Lente ik ga mee naar je kamer waar jij je zal wassen. Als dat is gebeurd zal ik kleren voor je uitzoeken en jij voor mij. Ik ben toch al gewassen. Daarna kunnen we elkaars haar en make-up doen. "Dat is een super idee Elise!", zei Lente. "En ik dan?", zei Milan met een pruillipje. "Jij moet je maar zelf wassen. We zullen vanavond rond 19u naar de bar gaan nadat we hebben gegeten. We verzamelen aan de poort van het kasteel.", zei Lente. "Oké. Dan zullen we ons maar gaan klaar maken. Het is namelijk al 14u.", opperde Milan. Doei. Ik gaf hem een kus en liep samen met Lente richting de kamer. Het nummer van haar kamer is 286. We kwamen aan en liepen naar binnen. Het was gezellig ingericht. De muren waren heel licht groen. Ze was dan ook een aarde elf.

(Het uitzicht klopt niet!)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Het uitzicht klopt niet!)

De badkamer en de inloopkast zaten in de spiegel. Ze liep de badkamer in en sloot de deur. Ik hoorde de douche aangaan en ging op de bank voor haar bed zitten. Na 5 minuten stond ik op en liep de inloopkast in. Ik zocht bijna een half uur nadat ik eindelijk een perfect kort kleedje vond. Het was groen. De douche was ondertussen uitgegaan. Net toen ik uit ded inloopkast kwam stapte ook Lente uit de badkamer. Ik heb een jurk gevonden met hakken. Het is een korte. Ik hield hem voor haar neus en ze bestudeerde hem. "Goedgekeurd!", zei ze. Ik lachte. Trek maar aan, dan kan ik je haar, make-up en nagels doen. Ze ging de badkamer terug in en 2 minuten stond ze terug voor mij. Ga maar gaan zitten. Toen lente op de stoel zat begon ik meteen aan haar haar. Als ik daarmee klaar was ging ik over naar de make-up en de nagels. Als laatste deed ik haar oorringen in. Oké je mag voor de kast gaan staan. Ze stond op en keek in de spiegel. Ze sloeg meteen haar hand voor haar mond. "Omg, Elise! Dit is zo mooi dank je!", riep ze verbijsterd uit.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Mijn (ab)normaal leventje.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu