Гледна точка на Люк
Алармата ми ме събуди и видях, че е 4 часа. Трябваше да ставаме, ако исках да закарам Кат на училище навреме. Вчера докато тя беше до тоалетната Хари ми звънна и започна да ми мърмори, че била пред изключване и не трябва да пропуска повече. Все паи е прав. Последна година и е.
Опитах се да я събудя, но безуспешно. Реших, че първо ще се изкъпя и тогава ако трябва ще я изнеса на ръце от къщата.
Забавил съм се сигурно около десетина минути и бях доста учуден, когато видях Кат на леглото вече облечена, слагайки си спирала. Отидох до нея и я целунах.
- Добро утро слънце, как спа?
Погледна ме раздразнено и стана от леглото. Видях, че беше облякла дрехите, които аз и купих. Наистина и стояха уникално.
- Легнахме си в един и ставаме в четири. Ти как мислиш?
- Трябва да те закарам на училище. Хари вчера ми се обади и ми каза, че си пред изключване.
- Ъгх сега пак трябва да виждам физиономиите на Зейн и Алексис.
При споменаването на Зейн стиснах юмруци. По навик...
- Нали няма да си сама. Не вярвам Хари и Найл да те оставят. Пък и момичетата ще са с теб. А колкото до Алексис видях, че се справяш и сама.
След припомнянето на доста комичната случка се засмяхме и вече бяхме готови.
Събрахме всичко, което бяхме донесли и се качихме в колата.
- Колко време ще пътуваме? В осем трябва да съм в училището.
- Сега е четири и половина предполагам, че към седем и половина ще сме там. Имаш ли някакви учебници в училище?
Едва ли щяхме да имаме време да се приберем и до нас. Пък и Амелия ще е там... Само дано не ме изгони.
- Имам, всичките са там. Миже би си забелязал, че не нося раници.
Засмях се. Наистина беше права. Минаха десет минути и Кат започна да мърмори.
- Люк скучно ми е, хайде да правим нещо.
Повдигнах вежди. Какво можехме да правим при положение, че аз карах.
- Какво предлагаш да правим?
- Хайде да си задаваме въпроси.
Завъртях очи, но все пак кимнах. Щеше да бъде интересно.
Започнахме да си задаваме въпроси от рода на любим цвят, любима марка кола, но след като тези въпроси се изчерпаха започнахме с определено по интересните.
YOU ARE READING
Rebellious /Непокорна/
RomanceСтраст. Копнеж. Две тела, слети в едно. Две души, копнеещи една за друга. Какво става когато изпитваш привличане към най неподходящия човек? Какво става когато това интимно привличане се превърне в нещо повече? Ще ви кажа. Голяма каша. #1 in Romanc...