Гледна точка на Кат
Събудих се от доста силни крясъци. Отворих очи и видях, че съм в непозната за мен стая. Изправих се и огледах обстановката. Беше доста изискана стая. В полезрението ми попадна Люк, който щом ме видя напсува човекът по телефона и затвори.
- Добро утро слънчице. Съжалявам, че те събудих.
Слънчице? Уоу.
- Къде сме?
След думите ми той се усмихна криво и се хвърли на леглото до мен.
- На почивка. Цели два дни не искам никаква комуникация с външния свят. Предупредил съм всички, спокойно, а и плюс това ти взех телефона.
Я пак?
- Върни ми го. Веднага. И попитах къде сме по дяволите.
Вече започнах да се ядосвам.
- В една вила извън градът сме. Тя е на един приятел, който ми я предостави за два дена. А колкото до телефона, нека се обзаложим.
Очичките ми направо светнаха. Обичах тези игрички.
- Слушам
- Ако издърбиш без телефон тези два дена ще те възнаградя много хубаво. Повярвай.
Присвих очи срещу него.
- Сексът може да си го получа и без залози, скъпи.
- Не става въпрос за секс. Нещо по важно е.
Качих се върху него и го обкрачих.
- Не мисля че има нещо по важно, но съм съгласна.
- Имаме джакузи. - прошепна съблазнително в ухото ми след като ме преобърна така че да съм под него.
- А аз нямам дрехи глупчо.
То наистина си беше така. Не знаех, че ще ходим някъде.
- Хайде първо да посетим джакузито и после ще излезем на пазар.
Усмихнах се и го погалих по бузата.
- Дадено.
Гледна точка на Зак
Люк ми писа съобщение, в което се споменаваше, че в следващите два дена с Кат няма да ги има. Били на почивка. Честно казано ми беше гадно, че тя е с него, а не с мен.
Харесах си я още от началото, но какво да се прави. Той я изчука първи. Малко се притеснявам, защото той никога не се е държал така с момиче. Да я чука повече от един път и пак да му харесва? Това не е присъщо за него. Преди все ми се оплакваше, че му омръзват още докато ги чука за първи път. Той защитава Кат и се държи добре с нея. Моментът, когато се ядоса заради Зейн наистина ме озадачи. Сега са отишли и на почивка. Откъде накъде.
ESTÁS LEYENDO
Rebellious /Непокорна/
RomanceСтраст. Копнеж. Две тела, слети в едно. Две души, копнеещи една за друга. Какво става когато изпитваш привличане към най неподходящия човек? Какво става когато това интимно привличане се превърне в нещо повече? Ще ви кажа. Голяма каша. #1 in Romanc...