4. - "Докосни я отново и си мъртъв"

4.6K 162 5
                                    

Гледна точка на Кейт:

Какво си позволява този ненормалник?! Ще ме наказва той! Ха! Продължаваше да ме влачи по празния коридор. Всички бяха в час, явно. Какъв късмет само. Досега си мълчах, но смятам да променя това.

- Къде ме водиш бе, олигофрен такъв. - попитах с престорено, писклив глас.

- Млъквай, достатъчно си ги надробила. Имаш правото да мълчиш, иначе ще те изпортя на майка ти. - Той се осмели да ми направи забележка, та даже и ме заплашва... и то с майка ми. Напуши ме на смях. Спрях да ходя, тоест да тичам по него, и започнах да се хиля като луда. Спечелих си объркан поглед от негова страна.

- Сега пък какво ти става, луда кучка. - последното го прошепна, но аз го чух много добре. Не се засегнах от думите му. И по - зле са ме обиждали.

- Пич, сериозно ли ще ме заплашваш.. - пауза за смях - И то с-с м-майка ми. - продължавах да се смея. - Кога смяташ да и кажеш? Докато я чукаш довечера ли? - пак се засмях. Погледнах го и видях, че и той едва сдържа усмивката си.

- Да, признавам, че това беше доста глупаво. - накрая и той се засмя.

- Леле, ти си имал чувство за хумор. Не може да бъде. - последното го изкрещях на по - висок глас.

- Много си оригинална, няма що. Хайде Екатерина, качвай се в колата най - накрая.

Замръзнах, като чух как ме нарече...

- Как ми каза току що, задник такъв. - промълвих през стиснати зъби.

- Екатерина - повтори го бавно - Това ти е името, нали? - попита със самодоволна усмивка, която кълна се, ще изтрия от красивото му лице.

- Майната ти, кучи син! - изкрещях и юмрукът ми се насочи към лицето му.

- Кучка! Счупи ми носа! - Тези думи, напоследък ги чувам доста често като се замисля.

- Никога повече не ме наричай така! - изкрещях му отново. Само той можеше да ме нарича така. Люк се съвзе от удара ми и за нула време аз бях притисната в колата. Видях, че Зейн и Хари тъкмо излизат от училището и се насочват към нас.

- Внимавай, следващия път да не обърнем ролите. Не удрям жени. Не ме изкушавай, скъпа.

- Пусни ме! - изкрешях и забих крака си право между краката му. Той се преви на две. Точка за мен. Усмихнах се самодоволно.

Rebellious /Непокорна/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon