Гледна точка на Кат
Новината за присъединяването ми в тяхното отборче ме изненада. Не очаквах такова доверие от тях, особено от Люк. Да, може и да сме близки в интимен план, но наистина не го очаквах. Въздъхнах и започнах да събличам дрехите си, насочвайки се към банята. И къде по дяволите беше майка ми?
Всичко ставаше по сложно и по сложно. Разкарах близките си не с намерение да си намеря нови, а то точно това стана.
В крайна сметка реших да спра да го мисля и пуснах душа. Щом топлата вода започна да се стича по тялото ми определено се отпуснах. Чух тропане, идващо от стаята и веднага грабнах хавлията до мен. Тръгнах внимателно към вратата без да спирам водата, но човекът в стаята ми ме изненада.
- Зак, какво правиш тук? Уплаши ме до смърт.
- Аз.. Исках... Да... Аз...
Повдигнах вежди, почти засмивайки се на притеснението му. Не е ли виждал момичета по хавлия?
- Ако искаш да ми кажеш нещо, по добре изчакай да...
Не успях да довърша мисълта си само защото устните му се разбиха в моите. Докато се усетя хавлията, както и дрехите му бяха захвърлени на земята.
- Зак, Зак спри.
Много добре знаех какво иска, нямам против, но той трябва да знае че при мен нещата стават по лесния начин. Без обвързване.
- Само секс е, знам.
Учудих се при думите му, но те определено ме зарадваха. Усмихнах се и разбих устните ни в целувка.
Гледна точка на Люк
Влизайки в кухнята осъзнах, че с Кат и Зак сме единствените хора в къщата. Къде беше кукумявката? Не че ми липсваше не ме разбирайте погрешно, просто цялото това нейно отсъствие почва да ме съмнява.
Усмивка се появи на лицето ми при мисълта, че щях да работя заедно с нея.. В момента се държах като пълен идиот знам, но в нея има нещо, което адски много ме привлича, признавам.
Видях че няма нищо в хладилника и реших, че ще е добре ако отида да понапазарувам. Все пак трябваше да се яде.
Запътих се към стаята ми за да взема ключовете за колата, но докато минавах през тази на Кат чух смях. Замръзнах на място и веднага влетях вътре. Гледката, която заварих ме накара да стисна юмруци. Знаех си че Зак има нещо към нея.
И двамата бяха само по хавлии с мокри коси. Логично е какво е станало. 100 каратовата усмивка на Зак обаче може би малко ме смекчи.
- Хей Люк, какво става?
Беше толкова щастлив, че сърце не ми даде да вигам някакви скандали. И като се замисля, аз нямам основателна причина да се дразня. Кучката, която в момента гледаше в краката си е виновна. Защо изобщо си мислех че има нещо по специално в нея? Поредната.
- Отивам до магазина, искате ли да взема нещо за ядене?
- Аз ще дойда с теб, имам нужда от някои неща.
Стиснах зъби, но само кимнах и и казах че я чакам долу.
Гледна точка на Кат
Не знам защо се чувствах гузно че правих секс със Зак и на всичкото отгоре Люк ни хвана. Ние не сме заедно да, няма и да бъдем, но след всичките тези неща които той направи за мен се чувствам длъжна, длъжна да направя нещо.
Въпросът е какво.
Усетих ръце, увиващи се по талията ми.
- Добре ли си?
Извадих фалшивата си усмивка и се обърнах към него.
- Да, хайде ще се видим после, трябва да се облека.
Разделихме се с една бърза целувка, след което започнах да си търся дрехи.
Набързо навлякох черни къси панталонки и бял топ и се затичах по стъпалата, уверявайки се че Люк още чака долу.
Щом ме видя ми направи знак да мина пред него и не след дълго вече бяхме в колата, определено непотегляйки към магазина...
Нямаше ме дооста дълго време, но сега очаквайте минимум по една част на седмица, какво мислите за главата? :)
YOU ARE READING
Rebellious /Непокорна/
RomanceСтраст. Копнеж. Две тела, слети в едно. Две души, копнеещи една за друга. Какво става когато изпитваш привличане към най неподходящия човек? Какво става когато това интимно привличане се превърне в нещо повече? Ще ви кажа. Голяма каша. #1 in Romanc...