3. - "Какво каза кучко?!"

5.3K 154 31
                                    

Гледна точка на Зейн

Вече измина 1 седмица от онази вечер. Първите няколко дни Кат спеше у нас, но после сметна за правилно, че трябва да се върне. Нашите нямаха нищо против да остане, даже напротив. Те я харесваха, почти колкото мен. Онзи Люк не се беше появявал от онази нощ. Подочух, че имал някакво състезание. Пределно ясно ми е, че се занимава с наркотици, няма какво да се лъжем. Днес беше денят, в който той щеше да се нанесе да живее при госпожа Смит, а и също така при моето момиче. Не мога да се побера в кожата си и не мога да проумея как по дяволите, те ще живеят заедно?! Заради и това се скарах с Кейти и сега не съм я чувал от вече 2 дена. Та той ще вземе да я изнасили без да му мигне окото. Видях как я гледаше на вечерята. Да, няма как да не загледаш момиче като нея, но беше съвсем ясно, че тя е с мен. Явно трябва да го набия в кухата глава на онзи малоумник.

Качих се в колата си и потеглих към училището. Надявах се Кат да се появи. Исках да поговорим, а и признавам си не бях прав да обвинявам нея, но просто ревността ми обзе напълно.

Паркирах и видях така познатата кола да паркира до моята.

Гледна точка на Кейт:

Днес беше денят, в който ще спра да съм лиглата от последните дни. С Бри и Елс преспахме у нас и те ми помогнаха. Ще си бъда кучката от преди да се появи Люк.Незнам защо изобщо се размекнах така. Цяла седмица прекарах вкъщи, плачейки и ядеейки нутела, но вече го превъзмогнах. Той днес се нанася и ще види той коя съм аз. Ще обръщам внимание само на хората, за които ме е грижа. Кейти Ес сезавръща. Пазете се Кучки!
Събудих момичетата и започнахме да се приготвяме заучилище. Бри облече камофлажни дънки с бял топ, като остави косата си свободнопусната. Ел избра една прилепнала по тялото, чисто бяла изчистена рокля и законтраст си сложи ярко червено червило и върза косата си на разхлабен кок. Аз облякох това:

 Аз облякох това:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Rebellious /Непокорна/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang