Multimedia;
Anica, singing with the wolves.
Bölüm 1: "Belirsizlik"
Kemiklerim sızlıyor, nefesim boğazımda düğüm olup ölüme sayıyordu.
Ölüm bir adım arkamda, bir adım önümdeydi. Beni her an alıp ebediyete götürmeye hazır bekliyordu. Elimde olmayan şeyler vardı. Olmasını istediğim.
Şakaklarıma bir yıldırım düşüyor, sonra bir ışık yayılıyor gözlerime süzülen. Şakaklarımda bir şeyler kopuyor beni öldüren.
Tanrı şakaklarından buselediğinde bir fecr doğdu ve gökyüzü veyl bulandı.
Hayat uçurumun sınırında ki boşluk gibiydi. Bizler hayatımızda bazen uçurumun kıyısın da salınır, bazen de uçurumdan uzak köşe de sessiz ve çaresizce uçurumu izlerdik. Bizi sınıra getiren ise Tanrı'nın kovmuş olduğu şeytandı.
Olmayan nefesimizi hayatımız da var olan hücrelerle beraber soluyor Onların ağızlarından hava ya saldıkları mikropları içimizin en dibine çekiyorduk. Baktıkları yerlere habersiz bakarak masum sandığımız gözlerimizi lekeliyorduk. Dokundukları yerlere dokunuyor derimizi kirletiyorduk. Ellerinin değdiği kirli paralarla hayatımızı geçiriyor karnımızı doyuruyorduk.
Ne kadar masumduk? Masum hiç bir zaman olmadık.
Bizler hayırların saltanatı altın da yaşıyorduk. Belirsizlik içimiz de sorgusuzca beslediğimiz, her saniye her dakika kayıtsızca büyüttüğümüz bilinmezlik...
Ben kimsesizlik için de yaratılan belirsizliktim.
Ben de o belirsizlikten biriydim işte nereden geldiğim bilinmeyen birisiydim. Benim olmayan bu evreni sorgusuzca yaşayan ama kirletmeyen biriydim. Şimdi de hayırların bana sunduğu imkanların içindeydim.
Karşımda ki saat bana hangi vakitte olduğumu gösteriyordu. Şu an rakamlar sabah 5'i gösteriyordu.
Sıcaklığın Hakim olduğu yataktan doğruldum ve oturur pozisyona geçtim. Vücudumu sağa sola hareket ettirerek esnedim ve uyku sersemliğini üzerimden atmaya çalıştım.
Bu hareketi alışkanlık haline getirmiştim, sabah yataktan bir anda kalkınca üstüm de sersemlik oluyordu. Ben de bu sersemliği yatakta bırakmak için bu hareketleri yapıyordum ve gerçekten işe yarıyordu. Esnemem bittikten sonra yorganımı dikkatli bir şekilde üstümden kaldırdım.
Aldığım şeylere değer verirdim onları ben kullanıyordum benimdiler bana hizmet ediyorlardı. Ben de karşılık olarak onları temizliyor, sarıyor sevgi vermeye çalışıyordum. Onların da sevgiye ihtiyaç oldukları düşüncesi içerisindeydim ne kadar canları olmasa da beni memnun ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALAM
Teen FictionKadın bir masal yazdı, ruhun ruhsuzuna. Masal Sonsuzca dillendi dillerde. Adam bıçağın ucunu masal'a sapladı. Satırlardan oluk, oluk akan zehir, ruhuna Yemin edildi. Masal adamın Yemini ile düğümlendi. 18 yaşına kadar nereden geldiğini benliğinin n...