Reggel hatalmas csörömpölésre ébredtem. Nagyot ásítva néztem rá az órámra, ami reggel 10-et mutatott. A szemeim lehunyva dőltem vissza a pihe- puha párnámra, de már nem jött vissza az álmosságom. A takarót lerántva magamról kullogtam ki a fürdőmbe és megmostam az arcom. A hideg víz kicsit felélénkített, így egy sóhaj kíséretében indultam le a konyhába. Leérve viszont leesett az állam. Anyu, apu, Dave, Kayla és Alex mind lent álltak és valószínűleg engem vártak. Ijedten kapkodtam a fejem szeretteim között, hogy vajon miért gyűltek így össze, aztán végre eszembe jutott. Január elseje volt és azon kívűl, hogy újév első napja az én szülinapom is. Zavartan túrtam bele hosszú, szőke hajamba, de szerintem nem sokat segített a kinézetemen. Egy fekete, óriási méretű póló volt rajtam és fehérnemű. Anyu természetesen mit sem törődve vele hatalmas mosollyal az arcán ölelt meg és vagy ezerszer elmondta, hogy el se hiszi, már 17 éves a kicsi lánya. Anyu után apu jött sorra, de ő csak két puszit nyomott az arcomra. Apu mindig is inkább Dave-vel foglalkozott, ezért nem nagyon hatott meg a viselkedése. A szüleim után Kayla borult visítva a nyakamba, majd miután rendesen kiölelgetett eltolt magától. A kezembe nyomott egy hatalmas, rózsaszín szatyrot és követelte, hogy azonnal nézzem meg. Amikor kivettem az ajándékot és megpillantottam, azonnal elérzékenyültem. Egy hatalmas kép volt benne, amin mi voltunk rajta, az összes közös pillanatunk. 10 évnyi barátság egy képen. Csodálatos volt! A könnyeimet nyelve öleltem át újra Kaylat és a fülébe súgtam egy köszönömöt. Kayla után Alex következett. Ő még mindig az ajtónak támaszkodva nézett engem, de amikor felé fordultam kitárta karjait. Nevetve futottam oda hozzá, mire Alex ölelésébe zárt. Szorosan tartott, én pedig jól belefúrtam arcom a mellkasába. Megcsapott az ismerős illata, a vanília. Egyre jobban szorítottam magamhoz, majd amikor már fájtak a kezeim a szorítástól elhúzódtam tőle. Alex mosolyogva nézett le rám, kék szemei körül megjelentek nevetőráncai.
- Daddy, nagyon boldog születésnapot! - nyomott a kezembe egy picike dobozt. Kíváncsian nyitottam ki, hogy mi lehet benne és amikor megláttam kitört belőlem a sírás. Mosolyogva töröltem le könnyeimet, majd kivettem a nyakláncot a dobozából. Egy végtelenség jelet ábrázolt, de ha megfordítottam megjelent a rajta levő írás is. A jobb csücskébe egy A betű, míg a bal csücskébe egy D betű volt írva. A végtelenség jel egyik szárába azonban bele volt gravírozva a kedvenc idézetem. "Because you are My life." -állt benne. Alex kikapta a kezemből az ékszert és mögém lépve félrehúzta a hajam, majd a nyakamba akasztotta a nyaklámcot. Megérintettem a medált és boldogan fordultam vissza Alexhez.
- Köszönöm, Alex. - szipogtam. Alex csak nyomott egy puszit a homlokomra, aztán megfordított a tengelyen körül, karjait pedig átkulcsolta a derekamon. Érdeklődve pillantottam a bátyámra, aki egy kosárral a kezében lépett be a nappaliba. Hozzám sietett, aztán a kezembe nyomta a kosarat.
- És aztán vigyázz rá, Hugi! - tette hozzá viccelődve. Gyorsan lerántottam a pokrócot a kosárról és belenézve elakadt a szavam. Egy aranyos kis husky csücsült benne, alig lehetett több 6 hetesnél. Sikítva vettem ki a kosarából és magamhoz szorítottam.
- Úristen! Dave köszönöm! - ugráltam. - Üdvözöllek a családban Delphoi. - simogattam meg a kutyus fejét és egy hatalmas puszit nyomtam először az ő buksijára, majd a bátyám arcára.
- Dakota! - szólt apu. - Anyád és én elutazunk pár napra egy üzleti útra, addig is a tied meg a bátyádé a ház. Felőlem este tarthattok bulit, de arra kérlek titeket, ésszel. - jelentette be. Dave és én erre cinkosul összemosolyogtunk, de azért rábólintottunk apu kérésére. Utána a szüleim el is mentek összepakolni az útra, mert pár óra múlva indult is a gépük. Miután anyu és apu elvonultak Kayla összecsapta a tenyerét és már bele is kezdett a buli szervezésébe.
- Oké! Akkor Alex és Dave körbeüzeni a sulit, mivel őket mindenki ismeri. Dakota, te estig hozd tűrhető formába magad, én pedig minden mást megszervezek. - adta ki a parancsokat, azzal felkapta a kabátját és egy taxit hívva elment. Mi a fiúkkal csak összenéztünk és kitört belőlünk a nevetés. Kayla bepörgött.
————————-•————————-
A vendégeket 6- ra hívták a fiúk, ezért én már 4 óra körül elkezdtem készülődni. Először letusoltam, majd hajatmostam. Utána kiválasztottam a ruhámat estére, ami egy vörös ruha volt. Pántnélküli, hátul fűzős ruha, szoknya része enyhén tüllös hatást keltett. Körülbelül a combom közepéig ért le. Hozzá egy vörös magassarkút húztam, aminek a pántjai felfutottak a vádlimon. A hajam kivasaltam, így az leért a derekamig és felkentem egy kis sminket, ami szempillaspirálból, tusvonalból és egy, a ruhámhoz passzoló rúzsból állt. Mikor ezzel kész voltam Delphoi-t befektetem a kosarába és töltöttem neki vizet. Utoljára még megsimogattam a kis buksiját, majd a szobámat kulcsra zárva elindultam lefelé a lépcsőn. Elindultam szembenézni életem egyik legdurvább estéjével.
ESTÁS LEYENDO
A vonzás törvénye|✔️
Novela Juvenil"-Dadds? -Hmm? - néztem rá. - Szeretlek. - mondta, majd elmosolyodott és megfogta a kezem. Az ajtó előtt megálltunk és mikor belenéztem Alex ragyogó kék szemeibe, elmúlt minden kétségem. - Mit mondunk neki? - tettem fel az utoló kérdést. Alex...