"Имаше нещо подозрително в Бен"... Мислех си аз докато се връщах от погребението. Прибрах се, но точно когато влязох вкъщи дочух разговора на леля по телефона.
- Да...Обмислям да купя къща в Лос Анджелис...не мога да остана тук, като знам цялата истина. Не мога да подожа Мелинда на опасност, не знам как ще й съобщя, че се местим...- Щом чух това веднага тръшнах вратата и застанах ядосано пред леля си.
-Какво означава това ???- развиках се аз.
-Кери ще ти се обадя по късно- измърмори леля ми по телефона и затоври, а аз я гледах на кръв.- Виж, Мел...по добре е да се махнем от тук. Не е безопасно нито за мен, нито за теб. Вече съм оговорила да продам къщата.
-Ти си напълно луда! Побъркала си се! Какво се случва подяволите??? Нищо не разбирам...Всички сте толкова странни, всичко случващо се е един пръснат пъзел с изгубени парчета! Не издържам повече!- разкрещях се аз и излязх от вкъщи.
В главата ми беше настъпила буря. В момента не исках да виждам никого, освен Джари, той беше единственият човек , който не пораждаше в мен въпроси.
-Джари, здравей. Може ли да остана тази вечер у вас?- попитах го по телефона.
-Разбира се Мел.
Отидох в къщата на Джари, той ме посрещна. Семейството му беше заминало за 3 дни в Лондон по работа и бяхме само двамата. Вчерта се бяхме обтегнали на дивана срещу телевизора, а срещу нас на масата имаше две бутилки бира. Двамата бяхме най-добрите пирятели на Ина и болката ни беше голяма...имахме нужда да бъдем един до друг в този труден за нас момент.
-Как се случи това?- попитах аз.
-Не знам...Партито протичаше съвсем нормално. Ина каза, че ще иде до тоалетна . Мина се час и аз казах на Хари, че Ина я няма и решихме да отидем да проверим какво се случва. Влязхме в тоалетната, но нея я нямаше. 5 минути по-късно от мазето се чу вик. Всички отидхме да видим какво се случва, Хели крещеше, а срещу нея ...
-Какво?
-Срещу нея беше Ина, която беше накълцана на части.- заекна Джари и премигна от стреса.
-В мазето? Накълцана?
-Да..- отвърна стресирано той и отпи от бирата. Замислих се малко и продължих да разпитвам.
- А...Бен Грегъри беше ли на партито?
-...Не знам, мисля, че го видях, но той не се появи повече след като ... - каза Джари, но спря да говори, защото потъна в мисли.
- След като какво?- настоявах да продължи.
- След като завариха трупа на Ина. О, господи Мел!- възкликна той, а в очите му се четеше страх. И той и аз си мислехме и стигнахме до едно и също заключение... Бен Грегъри може би е потенциялният виновник за смъртта на Ина.
YOU ARE READING
Аз Бях Там
RandomМелинда Хенсън е 17 годишно момиче, чийто живот е скучен и монотонен...Поне тя така смяташе, докато един ден не се впусна в най - голямото си приключение, след което установи, че е присъствала на убийство. Желанието ѝ да разобличи убиеца на жената...