13 част

21 3 0
                                    

18 часа . 

Мел беше седнала на един голям камък до оградата на автоморгата на която пише "Влизнето забранено". Чакаше Лео , а страхът вече я беше обладал отвякъде, но тя трябваше да бъде силна и го знаеше. Изведнъж Долсън се появи и застана пред нея. Тя се изправи.

ГЛЕДНА ТОЧКА НА МЕЛИНДА:

-Е..за какво искаше да говорим така скришно? 

-Аз...аз...Виж ...Ох, незнам от къде да започна. Живота ми си беше един нормален скучен , преобладващ от храна и спане живот...до тази година, годината в която ти се появи и нахлу в този мой скучен живот и го направи на масур. Всичко се преобърна...

-Мел на къде биеш?

-Опитвам се да кажа, че всичко за мен се промени. Може да ти е много странно, че говоря за него но...Бен Грегъри, това момче винаги ме е плашило. Още откакто го познавам той е странен и злокобен. Отрасна в сиропиталище , но се върна в къщата си...търгна на училище, защото от социални го принуждаваха. Но той винаги е бил, този странен плашещ , мрачен тип от който ме побиват тръпки. Знаеш за слуховете, които се разнасят из града, че всъщност той е убиецът на майка си,а не  господин Грегъри...И аз знам, че е така. Не знам от къде, но само знам, че го знам...И И извенъж се появявш ти. КОЙ СИ ТИ? Някакво ранодом момче, което не говори за себе си, и тайно си говори с Грегъри...

-Ти... Ти от къде занеш, че...

-Че си говориш с Грегъри ли? Видях ви! Чух ви! Постоянно говорите за някаква вина, мразите се, но в същото време ти отиваш посред нощ в дома му и спорите, че никой не бива да разбира нищо... КАКВО СЕ СЛУЧВА!! Знам, че знаеш нещо по въпроса със смърта на Ина, защото в онази вечер ви чух, чух че ти го обвиняваше, че я е убил!!! 

-Мел аз...

-Ти какво!? Кой си ти??? Каво е станало с приятлката ми подяволите ИСКАМ ОТГОВОРИ!!! 

-Добре...и без друго вече беше време да научиш всичко. Аз дойдох в този град с една цел, а именно да съсипя живота на Бен Грегъри . Той...той отне от мен майка ми...Накара ме да живея с мисълта, че аз също съм виновен за смърта й...Но когато дойдох срещнах теб. Ти ме накара да виждам живота по друг начин, накара ме да се усмихвам и да бъда себе си, накара ме да усетя какво е любов и за мен времето спря. Ти успя да потушиш бурята в сърцето ми. .. и въпреки всичко, аз имам цел, която трябва да изпълня.

Аз Бях ТамWhere stories live. Discover now