SEVGİLİ MATEMATİĞE BENZER

1.7K 645 644
                                    


Oldum olası sevemedim şu matematiği. Galiba doğama aykırı mizacı mı var ne?

Nasıl desem uyuşamıyoruz. Bir nevi kan uyuşmazlığı da denebilir buna. O diyor benim kurallarım var. Bense kuralları hiç sevmem.

Mesela o çarpılmadan duramam diyor. Bense çarpılmayı hiç sevmem aşk hariç. O toplanmak ister. Bense dağınık kalmak... O bölünmek için tüm gayretini sarf eder. Bense hemhal olmayı severim. O çıkarılmayı hayatının bir parçası kabul eder. Bense yanlış bilirim hayatın bir parçası olmaktansa çıkarılmayı. O yuvarlak olmayı sever mesela. Bendeyse bünye buna kalû beladan karşıdır. O bulunmayı ister hep x,y diyerek. Bense aranmayı severim bilinerek... Hem o kararsızdır hiçbir zaman değerini sabit kılmaz. Sürekli değişiklik ister hayatında. Bense bana dokunmayın iyidir böyle monotonca yaşamak ve pervasızca.

O hep anlaşılmaya dair çaba içerisinde ve beklentidedir. Bense anlatırım kendimi anlaşılmayı beklemeden.

O hep öğretmene ve öğrenciye problem olmuştur. Bense hiç sevmem problem çıkaran problemleri. Galiba biz matematikle birbirimizi anlamakta problem yaşıyoruz. Acaba hangimiz daha önce problemlerimizden kurtulacak?

Problemsiz hayat problem midir yoksa?
Problemsizim diye problem miyim yoksa?

En Çok Üçümüzü SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin