YOKSA BU BİR GERÇEK Mİ?

638 272 439
                                    

"Normal bir insandan çok ama çok hızlı koşuyordum nereye gittiğimi bilmeden.Hava karlı olduğu için soğuktu,aslında ben soğuğu sevmem ama bugün farklı bir günmüş gibiydi.İnanır mısın? soğuktan nefret eden ben,bu havada üstümde sadece kısa kollu tişört ve pantolonla geziyordum."

"Buna kendim bile çok şaşırdım.Bunları düşünürken yavaşladığımı fark ettim.Tam hızlanacağım anda acıktığımı fark ederek olduğum yerde durdum.Bu çok farklı bir duyguydu.Canım yemek yerine ismini söylemeye korktuğum şeyi istiyordu."

"Sanki onsuz nefes alamıyorum,can çekişiyor gibiydim ama bu çok güzel bir histi tuhaf olmuştum,dediğim o şeyi yani ''KAN'' içmek istiyordu canım.Birden olağan üstü bir hızla kan içmek için hayvan,canlı,insan vb. şeyler arıyordum."

"Aklıma Sahra geldi o bir insandı ve onda kıpkırmızı bir sıvı vardı(Kan) hemde onun kanı kırmızının en güzel tonundaydı."

"Hemen Sahralara doğru koşmaya başladım.Bildiğin gözüm dönmüştü,Sahralara gitmem yaklaşık 1-2 dakika sürmüştü."

"Kapıdan girmek yerine bahçeden Sahra'nın balkonuna çıktım.Ne yapmıştım ben buna inanamıyorum o kadar yükseğe nasıl çıkmıştım derken."

"Burnuma tarif edemeyeceğim bir şekilde kan kokusu geliyordu.Kanının kokusunu alıyordum.Balkondan içeri girdiğimde Sahra'nın arkası dönüktü."

"Sahra beni gördüğünde ''Beste" diye ismimi sevinçle bağırarak yanıma geliyordu.Bana yaklaşıyordu dayanamıyordum o kokuya.Tam bana sarılacakken Sahra'nın boynundan tutup yere doğru ittim."

"Sahra bağırıyordu.Evde kimse olmadığı için insanların onu duyması imkansızdı.Sahra'nın boynundan tuttuğum gibi kanını içmem bir oldu."

"Kendime geldiğimde ayağa kalktım ağzım,ellerim,üstüm kan içindeydi.Sahra'ya baktığımda boynundaki kanı ve bembeyaz olan o yüzünü görmüştüm."

"Bu gerçek olamazdı.En yakın arkadaşımı ben öldürmüş olamazdım.Yere doğru eğilerek Sahra diye bağırdım ağlıyordum.Ölmüştü o ruh gibi yüzünü gördüğüm an bende bitmiştim."

"Artık ne yapacaktım ya birileri gördüyse ellerimdeki kanı yıkamak için tuvalete gittim.O sırada aynadaki kişiyle karşılaştım."

"Bu kimdi ten rengi solmuş,gözleri kan kırmızısı olan kimdi ben değildim içimde başkası vardı bu ben olamazdım ne ara ben aynadaki kişi olmuştum?O yüz tekrar tekrar aklıma geliyordu asla unutmayacaktım..."

"Saat 05:30'du hava aydınlanmaya başlamıştı.Nefes nefese kalmıştım,Şakağımdan terler akıyordu."

"Hala gerçek olup olmadığını anlamak için tuvalete gidip buz gibi soğuk suyla yüzümü yıkadım.Aynaya baktığımda yeşile çalan gözlerim,uzun kumral saçlarım ve mutlu olan bir kız vardı karşımda işte bu bendim."

"Hala kabusun etkisindeydim.Hemen yatağımın üzerinden telefonu alıp Sahrayı aradım.Telefonu açtığında sesinden uykudan uyandırdığımı anladım.Bir bahane bulup telefonu kapattım."

"Kendimi hiç iyi hissetmiyordum biran önce sabah olmasını istiyordum çünkü okula gidip Sahra'ya sımsıkı sarılmak için can atıyordum."

"Her an o kabusu düşünüp duruyordum ama bir türlü anlamıyordum.Birden irkilerek sıçradım yataktan.Ben bunları düşünürken alarm çalmıştı."

"Hazırlanmak için kahvaltı yapmam gerekiyordu ama hiç halim yoktu zaten açta değildim.O kabus beni fazlasıyla doyurdu."

"Dolabımı açtım Siyah yırtık bir kot ile üstüne kol detayları olan bordo bir kazak giydim.Bu şişmiş gözleri kapatmak içinde hafif bir makyaj yaptım.Parfümü sıkıp aşağıya indim."

"Botlarımı giymek için yere oturdum.Normalde okula arabayla babam bırakırdı ama biraz hava almaya ihtiyacım olduğu için bugün yürüyecektim."

"Yürürken havanın soğuk olduğunu üşümeye başlayınca anladım. Aslında o kadarda kalın giyinmiştim neyse zaten okula az kalmıştı."

"Okula geldiğimde direk sınıfa yöneldim bazıları bana bakıyordu ama umurumda değillerdi.Sınıfın kapısını yavaşça açtım ders daha başlamamıştı."

"Gözüm Sahra'yı aradı ama yoktu,yaklaşık 5 dakika bekledim gelmeyince içime bir sıkıntı düştüğü için Sahra'yı aradım telefon çalıyordu,tam kapatacakken "Alo" dedi halsiz bir şekilde hastadır diye düşündüm.Yani okula boşuna gelmiştim.Sahra dediğim gibi hastalanmıştı okul çıkışında onlara uğrayacaktım."

"Daha okulun bitmesine 3 saat vardı.Nasıl bitecekti çok sıkılmıştım Sahra'sız okulun tadı hiç çıkmıyordu."

"Kimseyle konuşmuyordum gerçi onlarda benle konuşmuyordu."

"Hala uykum açılmadığı için kantine gidip kahve almayı düşünüyordum.
Teneffüs zili çalınca cüzdanımı alıp sınıftan çıktım."

"Koridorda kalabalık oluşmuştu klasik kız kavgası veya erkek kavgası diye düşündüm."

"Hiç uğraşamazdım, yanlarından geçerken ani bir sessizlik oldu.Bu sessizliğin nedenine bakmak için arkamı döndüm kavga eden kişiler bile durmuştu."

"Meğer sessizliğin nedeni benmişim.Herkes bana bakıyordu.Ne olduğunu anlamamıştım bende onlara boş boş bakmaya başladım."

"Yaklaşık 2 dakika boyunca böyle devam etti.Eğer biri buna son vermezse bakışmaya devam edecektik."

"Ne?" dedim sakin bir şekilde.Ortam sessiz olduğundan sesim koridorda yankı yaptı.Önünüzde hortlak mı var neden bakıyorsunuz dedim ama kimse ses bile çıkarmadı."

"Kavga eden çocuklara baktım.İlk kez gördüğüm çocukta bana bakıyordu.Sanırım okula yeni gelmişti."

"Kavga ettiği çocuk lise son sınıftaydı.Bembeyaz tenli,siyaha çalan kumral saçlı,kömür gibi simsiyah gözlü ve uzun boylu bir çocuktu."

"Kafamı sağa doğru çevirdiğimde yer damla damla kandı.Kan beni tuttuğu için pek fazla bakamadım.Kavga esnasında olmuştur diye düşündüm.Yeni çocuk yavaş adımlarla bana doğru geliyordu."

"Birden bileğimden akan kanları gördüm kazağımı sıvadığımda kolumdan kanlar akıyordu."

O yerdeki kanlarda bana aitti.Kanı gördüğüm an başım döndü.En son hatırladığım şey ambulansı arayın bağrışmaları,ismimin söylenmesi ve gözlerimin kararmasıydı.

Bu ilk bölümüm elbette hatalarım olacak yeni bir başlangıç yaptım.Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar...

VAMPİRE Mİ DÖNÜŞÜYORUM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin