YEŞEREN TOHUM

85 38 12
                                    

Multimedia:Açelya ve Bora
multimediayı izinsiz almayınız alındığı taktirde şikayet edilecektir.
Multimedia:balik_- :

"Zile bastığımda kapıyı Beste açtı."

"Hoşgeldiniz.Yanında misafirde getirdin sanırım.Bora ve Berk nerede?"

"Evet öyle çekilde içeri girelim."

"İçeri girdiğimizde salona geçtik babama her şeyi anlattıktan sonra bir köşeye sindim.Açelya ve Bartu konuşurken dinliyordum hemde Açelya'yı inceliyordum."

"Dıştan baktığımda sarı saçları güzel fiziğiyle uyumluydu dışarıdan güzel görünüyordu.Bartu'ya baktığımda ise hafif kumral saçları ve kahverengiye çalan gözleriyle kardeşini andırıyordu."

"Berk'lerin gelmesini bekliyordum çok sıkılmıştım hep aynı şeyler tekrarlanıyordu."

Bora'nın anlatımından :

"Meclisin önüne gelmiştik kapıdaki güvenliğe birkaç şifre söyleyerek içeri girdik."

"Danışmaya gittiğimizde çalışan kadın.Bora bizde seni bekliyorduk."dedi.

"Biraz işimiz vardı geciktik."dedim.

"Anladım seni götüreyim."

"Tamam."Berk'e sen burada bekle geleceğim dedim."

"Selamlaşma faslı bittikten sonra konuya girdik."

"Bora kolye hazır.Dışarıdan fazla gösterişli olmasa da değeri çok önemli haberin olsun."

"Teşekkürler diyerek kutudaki kolyeyi yardımcılardan biri bana getirdi."

"Arkamı dönüp çıkacakken ;

"Bora babana selamlarımızı söylediğimizi unutma."

"Tabi efendim."diyerek kapıdan çıktım.

Açelya'nın anlatımından:

"Abime çok sinirliydim çünkü melez olduğumu daha ilk kez karşılaştığımız vampirlere söylemişti."

"Üstelik evlerinde insan vardı ve onu yememek için kendimi zor tutuyordum."

"Sanırım adı Beste olan kız beni baştan aşağıya süzüyordu.Sinir olmaya başlamıştım."

"Kendime hakim olamayarak ne bakıyosun ilk defa mı kız gördün?"dedim.

"Vampir olup olmadığını anlamaya çalışıyorum canım."demesiyle sinirlerim attı.

"Bana canımlı konuşma yoksa seni hayal edemeyeceğin şekilde öldürürüm anladın mı?"diyerek gözlerimi kızıla çevirdim.

"Kapı çalmıştı ve Beste koşarak açmaya gitti."

"Gelenler Bora ve Berk'ti.Bora'yla göz göze geldik bu sefer bakışlarımı ben çekmeyecektim."

Beste'nin anlatımından :

"Getirdin mi kolyeyi Bora?"

"Hey,sana diyorum!"

"Bora bana bir türlü bakmıyordu nereye baktığını anlamaya çalışırken Açelya'nın da ona baktığını gördüm.Ben şok yoksa bunlar birbirine aşıkmıydı derken kaşlarım çoktan çatılmıştı."

"Gidip yerime oturdum Berk'te arkamdan geldi.Ortam sessizleşti ama Bora hala ayaktaydı ve Açelya'ya bakmaya devam ediyordu.Buna birisinin son vermesi gerekiyordu."

"Tamam,aşıksanız aşkınızı başka bir yerde yaşayın bu kadar kişinin içinde ayıp oluyor." dedim.

Bora'nın anlatımından :

"Beste bir şeyler mırıldanıp duruyordu.Son hatırladığım;aşkınızı başka yerde yaşayın cümlesiyle kendime geldim."

"Aniden ne diyorsun sen be aptal?"derken buldum kendimi.

"Tepkime Beste şaşırmış olacak ki kırılmış bir halde koşarak merdivenlerden yukarı çıktı."

"Beste'nin kalktığı yere oturdum.Ve kolyeyi aldığımı söyleyerek laf lafı açtı ama aklım hala Beste de kalmıştı."

Ertesi Sabah Beste'nin anlatımından :

"Gece hiç uyuyamamıştım saçma bir şekilde Bora'nın dediğine takılmıştım fakat Bora benim için bir şey ifade etmiyordu.

"Sanırım annemden ayrılacağım için de üzülüyordum.Bugün güçlü olacaktım herkes karşısında farklı bir Beste görecekti."

"Önce soğuk bir duşa girdim hava soğuktu ama kendime gelmek için soğuk suyu tercih ettim."

"Dolabımı açtım ve altıma vücudumu saran siyah bir deri etek;üstüme ince siyah şifon ve son olarak kalın topuklu bir postal giyerek kombinimi yaptım."

"Sıra makyajıma gelmişti gece uyuyamadığım için yüzüm çok soluktu önce göz altı morluğumu saklamak için güzel bir kapatıcı sürdüm.Hafif bir far ve jilet gibi bir eyeliner çektim ve son olarak koyu renk ruj sürerek kombini mi tamamladım."

"Aynanın karşısında kendime bakıyordum.Sahiden bu ben miydim? kendimden o kadar uzaklaşmıştım ki ben bile tanıyamadıysam aşağıdakiler ne diyecekti?"

"Kendimi toplayıp parfümümü sıkıp merdivenlerden inmeye başladım.Herkes işini bırakıp bana bakmaya başladı.Böyle şeylere hiç alışık değildim."

"Nasıl olmuşum?"dedim çekinerek."

Bartu'nun anlatımından:

"Vay vay bu dün ağlayarak yukarı çıkan kız mı?içine bir şey falan girdi herhalde."

"Nasıl olmuşum?"

"Hemen ortaya atladım vay güzellik dünyanın yedi harikasından birincisisin dedim."

"Gözlerime bakarak tebessüm etti."

"Kızlar ve bora hariç yani sadece Berk iltifat etti.Bu kızlar arasındaki çekememezlik ne anlamıyorum."

"Beste'yi yanıma gelmesine işaret ettim hemen anlamıl olacak ki geldi."

"Dün seninle tanışma fırsatımız olmadı Ben Bartu Kaya memnun oldum."

"Bende Beste."demekle yetindi.

"Dışarı çıkalım mı biraz konuşuruz?"

"Olur."dedi Beste.

"İkimizde kapıya doğru yürümeye başladık ve tam çıkacaktık ki Bora dur diye seslendi."

"Beste'ye bir kutu uzatarak bunu sakın çıkarma hele de yanında kurtadam varken dedi."

"Sanırım bana laf atmıştı.Benim yanımda bir kıza benden korunmasını söylemişti.İşte bende Bartuysam bunun altında kalmazdım."

"Berk durun yapmayın demesine kalmadan kurt formuma dönüştüm."

"Bir vampire karşı bir kurtadam büyük savaş."

Diğerlerinin anlatımından:

"Herkes olan biteni şaşkınlıkla izliyordu."

"Eğer ikiside savaşmaya başlarsa mecliste işkence görürlerdi."

"Bunu göze alamazlardı."


Merhabaaaa uzun bir aradan sonra ben geldim canlarım.Okurlarım kitabımı unutmuş olabilirsiniz ben bile unutmuşum anlamak için:baştan okumalısınız.Zor günler geçirdim eğer bir hatam varsa affedin.Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.2 k yı geçmişiz sizleri çok ama çok seviyorum.
Lütfen kitabımı arkadaşlarınızla paylaşmayı unutmayın.

Eleştirilerinizi bekliyorum.Bol bol yorum atmayı ve vote vermeyi unutmayın...<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAMPİRE Mİ DÖNÜŞÜYORUM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin