Bora'nın anlatımından:
"Dışarı çıktığımda Beste'nin bana baktığını hissediyordum.Eğer yanıma gelmeye çalışırsa ona gitmesi için kızabilirdim."
"Neyse ki düşündüğüm gibi olmadı,aslında arabaya ihtiyacım yoktu."
"Elçin'i arayıp yola çıkması için haber verecektim ama düşündüğüm gibi olmadı telefonunu açmadı.Bende mesaj atıp arabaya bindim."
"Nasıl olsa mesajımı görünce yola çıkacaktı.İnsanların dikkatini çekmemek için bir müddet araba sürdüm.Daha sonra arabayı ormanın içine saptırdım."
"Arabadan indim son olarak Elçin'den haber var mı diye telefonuma baktım ama haber falan yoktu."
"Sıra en sevdiğim noktaya geldik özgürce koşmaktı."
"Ve istediğim gibi koşuyordum tabi bir insan gibi değildi.Hava kararmaya başlamıştı.Az bir yolum kalmıştı.Ters giden bir şeyler vardı."
"Birisi beni takip ediyordu.Başta Elçin olabilir diye düşünmüştüm ama o şimdiye kadar kendisini belli ederdi."
"Bu başka biriydi hızımı biraz daha arttırdım o da hızlanmıştı."
"Hadi kimsen ortaya çık uğraştırma beni."
Başka bir karakterin anlatımından:
"Meclise gidecekti demek,o zaman biraz aksiyon yaşayacaktık beni fark edeceği için yüzüme maske takacaktım."
"Bayadır koşuyorduk ama hala ikimizde yorulmamıştık.Beni fark etmişti hal ve hareketlerinden anlaşılıyordu."
"Hala koşuyorduk hızını arttırdı."
"Hadi kimsen ortaya çık uğraştırma beni."
"Yavaşlamaya başladım sesimi yükselterek bu kadar basit mi sanıyorsun Bora Akay?"
"Meclise gittiğini biliyorum sadece seninle uğraşan birinin olduğunu bilmen için buraya kadar geldim."
"Besteni iyi koru tamam mı ufaklık?"
"Arkamı dönerek hızlıca koşmaya başladım.Beni takip etmeyeceğini düşünüyordum.Ağacın birine doğru zıplayarak ağaçların arasından koşmaya başladım."
Elçin'in anlatımından:
"Bora aramıştı açmamıştım.Sonra da mesaj attım çoktan meclisin kapısına gelmiştim."
"Telefonumu kapatarak kapıdaki korumalara kartımı göstererek içeri girdim."
"Oradaki bir genç kız beni meclis üyelerinin olduğu kapıya götürdü.Dışarıda durmamı söyleyip kendi içeri girdi."
"Bora beni dikkatli olmam konusun da uyarmıştı ben dikkatli olmuştum ama kimse yoktu gayet güvenliydi."
"Kız içeriden çıktı ve girmemi söyledi."
Beste'nin anlatımından:
Sahra'yla tanışmışlardı ama bir gariplik vardı Bora telaşlıydı yanımızdan ayrıldığında nereye gitmişti acaba?"
"Okuldakilerin çoğu ölen kızı konuşuyorlardı."
"Sahra okul çıkışı bize gel diye tutturmuştu hiç ikna olacak gibi durmuyordu."
"Annemi aramak için telefonumu aldım.Sahiden annemi hiç aramamıştım o da beni aramamıştı."
"Annemi aradım açmadı istersen önce bize geçelim üstümü değiştirip size geçeriz?"
"Olur zaten annenle bayadır görüşemiyoruz."
"Okuldan Sahra'yla beraber çıktık ara sokaktan gidiyorduk."
"Eve yaklaşmıştık çantamdan anahtarımı çıkardım."
"Evin önündeydik kapıyı açarken annemi rahatsız etmemek için sessiz olmaya özen gösteriyordum."
"İçeri girdik ışıkların yanmasına rağmen çok sessizdi."
"Belkide televizyon izlerken uyuyup kalmıştır diye salona baktım ama yoktu."
"Sahra sen istersen burada bekle ben annemi alıp yanına geleyim.Sahrayı salonda bırakıp merdivenlerden çıkmaya başladım."
"Önce odama girip çantamı bıraktım daha sonra odadan çıkıp yatak odasına doğru gitmeye başladım."
"Kapıyı tıklattım ses gelmedi."
"anne" diye bağırdım hala açmıyordu bu sefer kapıyı açmaya çalıştım kapı kitliydi."
"Napacaktım kendi odamın anahtarını almak için odama gidiyordum.Sahra geldi
""Noldu?"
"Bekledim gelmedin merak ettim."
"Bilmiyorum annem kapıyı açmıyor kapı da kilitli odamdan anahtar alacağım."
"Odaya girip kapının arkasından anahtarı çıkardım."
"Sahra'da peşimden geliyordu.Anahtarı kapının deliğine koyup döndürdüm çıt sesi gelince kapıyı açmaya çalıştım sanki arkasında bir şey varmış gibi kapıyı açmamızı engelliyordu."
"Biraz daha kuvvet uygulayınca kapı açıldı.İçeri girdim kapının arkasında o vardı."
Elçin'in anlatımından:
"Kapıyı açıp içeri girdim içeri girmemle şoka uğramıştım."
"B....Be.........Berk sensin değil mi?"
"Evet benim Elçin nasılsın?"
"Berk'i görmem imkansızdı 2 yıldır ortalıkta yoktu.Özlemiştim onu gidip boynuna sımsıkı sarıldım."
"Tabi o da karşılık vermek istemişti ne kadar gücünü göstermemeye çalışsa da güçlü olduğu için havada uçarak sırtımı baya bir sert şekilde duvara çarpmıştım."
"Ben özür dilerim Elçin bilerek yapmadım derken yanıma gelmişti bile."
"Önemli değil yerden kalkmıştım gitme beni bekle."
"Tamam.Görüşürüz üyeler bize bakıyorlar."
Bora'nın anlatımından:
"Telefonum çalıyordu aslında hiç açamazdım ama yine de baktım arayan Bestey'di."
"Efendim Beste."
"Bora çabuk buraya gel çok kötü şeyler oldu."
"Ağlıyor musun sen?
"Bora soru sormasan hemen buraya gelmen lazım."
"Nereye?"
"Bizim eve Sahra'yla birlikteyiz çabuk yetiş Bora."
"Tamam geliyorum."
Bölüm belki kısa gelmiş olabilir çünkü yeni karakteri kararlaştıracağım.Okumalar çok az :( Arkadaşlarınızı etiketleyin onlarda okurlar umarım beğenirsiniz.Hepinize iyi tatiller :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE Mİ DÖNÜŞÜYORUM?
VampireBuz gibi soğuk havada incecik giyinmiş bedenim hızlıca koşuyordu.Canım o kırmızı sıvıyı istiyordu. ❤❤❤ Balkondan içeri girdim kan kokusu beni benden alıyordu.Arkası dönükte beni görünce yaklaşmaya başladı. ❤❤❤ Dayanamıyordum yaklaştı ve sarıldı,sarı...