"Bilincim açılmıştı ama ben gözlerimi açmıyordum.Koluma sağdan giren iğne soldan geri çıkıyordu."
"Tabi ki canım acıyordu.Son dikişte öyle bir acı hissettim ki gözlerimi acının olduğu yere devirdim.Yeni açtığımdan dolayı net göremiyordum."
"Gözlerimdeki bulanıklık gidince "yeter" diye bağırdım hemşire beni tınlamadı."
"Sinirlenip kolumu çektim,keşke çekmeseydim canımdan can gidiyordu sanki.Hemşireye acımı belli etmeye çalışarak"
"Sana yeter dedim değil mi?"
"Buradan gidebilmen için o dikişi tamamlamam gerek aksi taktirde sakinleştirici yapmam lazım.dedi."
"Tamam,ama bunu dediklerin için değil sevdiklerim için yapıyorum."
"Hemşireye çok sinir olmuştum.Biran önce işini bitirip çıkması için can atıyordum."
"Tahminen 15 dakika sonra işini bitirip dışarı çıkmıştı.O gidince koluma baktım gördüğüm kadarıyla 5 dikiş vardı.Çok şaşırmıştım.5 dikişlik ne yapmış olabilirim ki..."
"Odanın kapısı çaldı ve ben bir şey diyemeden kavga eden çocuk odaya girdi.Arkasından da kapıyı kitledi."
"Kısa ve öz konuşacağım;ailen burada ve olayı gören kişilerde geldiler."
"Buraya girdiğim kimsenin haberi yok ve olmayacak.Senin ne yaptığını biliyorum,dikkat çekmek için kendine zarar verdin.İstediğin gibi de oldu."
"Tam gitmeye kalkarken,hızlıca ayağa kalktım.Hızlıca derken normal bir hız değildi kabustaki gibi..."
"Böyle hızlı kalktığımı gördüğünde hiç şaşırmamıştı.Tam tersine gülmüştü.O anda onu dikkatli inceleme fırsatım oldu."
"Gülüşündeki o gamze anlatılamayacak kadar güzeldi,boyu uzun,esmer teni v...ve gözleri apaçık kahverengi .Okuldaki o gözler ve bu gözler farklıydı.Aynı kişiler miydi?"
"-Lens mi kullanıyosun?"
"Hayır."
"O zaman gözlerinin rengi neden değişmiş?"
"Belki bir yaratığımdır diyerek sinsi bir gülüş attı."
"Böyle hızlı kalktığıma şaşırmadın mı? dedim gülerek."
"Benim için normal şeyler derken milisaniyeler geçmeden yanıma geldi."
"Gözlerim şaşkınlıkla ona bakıyordu."
"Bu arada sana bir şey vermem gerek deyip elinde tuttuğu saati verdi."
"Neden? dememe kalmadan odada çıktı.
"O gittikten sonra saati inceledim ama çalışmıyordu.Rengi kırmızı tonlarındaydı.Daha adını bile söylemeden gitmişti.Zaten aynı okuldaydık mecbur tanışacaktık."
Biliyorum o evde ne var diye çok merak ediyorsunuz yarın veya ertesi gün bomba bir bölüm geliyor votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE Mİ DÖNÜŞÜYORUM?
VampireBuz gibi soğuk havada incecik giyinmiş bedenim hızlıca koşuyordu.Canım o kırmızı sıvıyı istiyordu. ❤❤❤ Balkondan içeri girdim kan kokusu beni benden alıyordu.Arkası dönükte beni görünce yaklaşmaya başladı. ❤❤❤ Dayanamıyordum yaklaştı ve sarıldı,sarı...