Multimedia'daki Elçin,İyi okumalar.
"Beste beni duyuyor musun?Aç gözlerini"
"Bora ve Elçin başımda dikilmiş adımı sayıklayıp duruyorlardı.Başım ağrıyordu ve ben en son yerdeydim ama şimdi Bora'nın yatağındaydım sanırım."
"Gözlerini açıyor bak işte bir şey yok amma uzattın."diyen Elçin'in sesiydi.
"Yataktan yavaşça doğrulmaya çalıştım ve başarmıştım."
"Bak bide kalktı hiçbir şeyi yok.Ben gidiyorum artık siz napıyorsanız sonra görüşürüz abi."
"En son yerdeydim.Bayılmıştım sanırım."
"Evet geldiğimde masanın yanında yerde yatıyordun.Saati neden çıkardın? "
"Şimdi niye böyle bir soru sormuştu ki.Üstümü değiştirdiğimden olabilir mi acaba?"
"Evet ama çıkarmasaydın bunların hiçbiri olmayacaktı.""Ne olmuştu ki altı üstü bayılmıştım."
"Hiç çıkarmadığın bir aksesuar var mı?"
"Hm bir keresinde küçükken annemin aldığı kolyeyi hiç çıkarmamıştım.Kaybolmasaydı hala boynumda olabilirdi.Evet evet kolye."
"Tamam o zaman yarın sana bir kolye vereceğim ama hiç boynundan çıkarma."
"Tamam demekle yetindim."
" Bu arada bayılmanın üstünden 1 gün geçti."
"Annem."
"Annenle Elçin konuştu bizde kalacağını söyledi bir şey demedi."
"İçimden derin bir oh çektim."
"Sen hazırlan okula gidelim."
"Tamam."
"Yanındaki kıyafetleri giyebilirsin."
"Tamam teşekkürler. "
"Bora odadan çıktı ve masadan telefonumu alıp saate baktım."
"Saat 08:00 di okula geç kalmıştık.Sahra beni 30 kez aramıştı.Geri dönmedim çünkü geç kalmıştık."
Bora'nın anlatımından:
"Kapıyı kapatıp Elçin'in odasına,aşağıya inmeye başladım."
Kapıyı çalıp "gel" sesini duyana kadar bekledim.
"Lanet olsun.Ne yapacağız?çok savunmasızız.Yarına kadar Vampir Meclisinden koruma için saatin kolye versiyonunu yaptırmamız lazım."
"Abi bu kız için neden telaşlısın?"
"Kız için telaşlı değilim,görevi yerine getiremezsem bir kez daha orada işkence görmek istemiyorum."
"O zaman ben bugün okula gelmem,meclise giderim sen Beste'nin yanından ayrılma yeter."
"Kapının çalmasıyla ikimizde susup sesin geldiği yöne doğru baktık."
Beste'nin anlatımından:
"Hazırdım.Bora'yı 10 dakika boyunca bekledim.Gelmeyince odadan çıktım."
"Merdivenlerden inerken geçtiğim yerlere daha dikkatli bakıyordum.O sırada karşıma bir çalışan çıktı."
"Buyurun,kime bakmıştınız?
"B......Ben Bora'ya bakmıştım."
"Elçin Hanım'ın odasında isterseniz sizi oraya götüreyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE Mİ DÖNÜŞÜYORUM?
VampireBuz gibi soğuk havada incecik giyinmiş bedenim hızlıca koşuyordu.Canım o kırmızı sıvıyı istiyordu. ❤❤❤ Balkondan içeri girdim kan kokusu beni benden alıyordu.Arkası dönükte beni görünce yaklaşmaya başladı. ❤❤❤ Dayanamıyordum yaklaştı ve sarıldı,sarı...