YENİDOĞAN

162 81 15
                                    

Multimedia'daki Sahra ve Berk

Beste'nin anlatımından:

"Kana bakarsan öyle böm böm tabi bayılırsın.İç sesim beni yiyip duruyordu."

"Şimdi ben aşağıya nasıl inecektim ya beni de dönüştürürlerse hele Elçin.Düşünmek bile istemiyorum."

"Vampirler hakkında sadece kan içtiklerini,hızlı koştuklarını ve çok güçlü olduklarını biliyorum."

"Odanın içinde volta atmaya devam ediyordum ve pat kapı açıldı annem hariç hepsi gelmişti."

"Sahra da buradaydı kim bilir ne yapmışlardı şu haline bak rengi solmuş."

"Beste............. Beste................"

"Ha, efendim."

"İyi misin?"

"Beni de dönüştüreceksiniz değil mi Bora?"

"Saçmalama, neden seni dönüştürelim ki?"

"Farkında mısın ben bir insanım ve bende kan var."

"Bora'nın yanıtlamasına izin vermeyen Elçin;çok istiyorsan ben seve seve yaparım,kanının kokusu 5 metre uzaktan geliyor."

"Konuyu değiştirmek için annem nerede?" dedim."

"Odada yatıyor uyanınca görebilirsin."

"Niye şimdi göremiyor muşum?"

"Yaralarını görmek istiyorsan gidebilirsin daha kapanmadığı için olabilir mi?"

"Tamam Elçin."

1 saat sonra :

"Berk annen uyanıyor yanına git istersen demişti.Bazı vampirlerin özel yetenekleri varmış.Öreğin Berk'in geleceği görmesi,daha diğerlerininkini öğrenemedim."

"Merdivenlerden yukarı doğru çıkmaya başladım annemin olduğu odaya girdiğimde Berk'in dediği gibi annem yavaş yavaş gözlerini açıyordu."

"Rengi hafif beyazlamıştı zaten annem esmer değildi."

"Beste."

"Annecim nasıl oldun canın yanıyor mu?

"Hayır tam tersi daha dincim.En son odama telefonumu almak için çıktım.Sonra iki kişi beni hızlıca duvara ittirdi bu insan gücü gibi değil sanki doğa üstü bir varlıkmış gibi elindeki bıçağı bana sapladı ve saplarken canın cehenneme Arzu dedi.Sonrasını hatırlamıyorum kendimi kaybetmiştim."

"Anladım annecim şimdi daha iyisin en azından hayattasın."

"Kaç gündü veya yıldır uyuyorum?"

"Iıııı....... anne"

"Annem ayağa kalkmış bana doğru geliyordu.Gözleri Bora'nın ki gibi kızıllaşıyordu v....ve köpek dişleri uzuyordu."

"Tabi ya o da artık bir vampirdi sonuçta ben bir insanım o bir öğrendiğime göre yenidoğandı Berk beni uyarmıştı keşke onu dinleseydim."

"Annemle aramızdaki mesafe azalıyordu bir şeyler yapmam lazımdı."

"Şifon yerin üzerindeki parfümü yere fırlattım parfüm parçalara ayrılmıştı.Elime geçen keskin bir camı aldım.Tabi annem beni eğildiğimde duvara fırlatmıştı."

"Vay be sanki kemiklerim kırılmış gibi hissediyordum.Kesin bir yerimi kırdım."

"Annem gözlerini odaklamış elime bakıyordu bende kafamı elime çevirdim.Elime cam batmıştı ve hafif kan vardı hemen kafamı başka yöne çevirdim unutmaya çalışıyordum yoksa her an bayılabilirdim."

"Annem elime doğru eğildi artık pes etmiştim.Bende bir vampire dönüşecektim."

"Acı bu kelimeyi duyduğumda annem bağırmaya başladı tamamen yere düşünce arkasındaki kişinin Sahra olduğunu gördüm."

"Yok artık sende mi?"

"Hıhı bende"dedi gülerek.

"Arkasından Bora,Elçin,Berk ve okul müdürü geldi.Evet Bora'nın babası okulumuzun müdürüymüş."

"Onu kısa süre de eğitmeliyiz"dedi Bora.

"Diğerleri de evet biçiminde kafa salladılar."

"Beste gel yarana bakalım"

"Tamam Bora ama kemiklerimi hissetmiyorum bir yerlerimi kırmış olabilirim"dedim vücudumu göstererek.

"Bakarız."

"Siz Arzu Teyze'nin yanında kalın."

"Tamam zaten dayanamıyorum abi çabuk çıkarır mısın?"

"Tamam kendini kaybetme."

Bora'nın anlatımından :

"Beste'yi kucaklayarak odadan çıkardım.Yaralarıyla ben ilgilenecektim çünkü içlerinden kana en dayanıklı olan bendim."

"Nasıl dayanıyorsun?"

"Kana mı?"

"Evet."

"Bilmem."

"Sende dönüşeli uzun zaman olmaz hala yenidoğan sayılırsın."

"Evet öyle ama kendimi durdurabiliyorum."

"Beste'yi yavaşca koltuğa bırakarak.Ben pansuman için malzemeleri alıp geliyorum."

"Tamam."

Beste'nin anlatımından :

"Bora elindeki malzemelerle yanıma geldi.Elindekileri masaya yerleştirdikten sonra elime uzandı."

"Ay yavaş olsana biraz."

"Ne yapabilirim daha bir şey yapmadım bile."

"Tamam ya sen yine de acıtma."

"Cam batmış ama küçük parçaya ayrılmamış."

"Bora elimi batikonladıktan sonra birkaç şey daha yaptıktan sonra elimi sardı."

"Teşekkürler."

"Dur daha bitmedi diyerek ayak bileğime bastırdı."

"Ahh ne yapıyorsun ya"

"Seni iyileştirmeye çalışıyorum fark ettiysen.Bileğin burkulmuş."

"Yanii?"

"Yaklaşık 1 hafta sarılı kalacak"dedi.

"İşini bitirdikten sonra malzemeleri götürmek için ayağa kalktı."

"Bora,herşey için teşekkürler"dedim sırtarak."

"İyi geceler"demeyle yetindi.

Sevgili okuyucularım,yeni bölüm geldi nasıl olduğunu yorumlarda belirtirseniz sevinirim vote vermeyi unutmayın.Ayrıca 1k olmuşuz beni çok mutlu ettiniz destekleyen herkse teşekkür ederim :)

Birde okuyucularımdan biri kapağını değiştirmelisin dedi.Sizce değiştirmeli miyim?Eğer bir fikriniz olursa yorumlarda belirtin dikkate alacağım.

Kitabın adı nasıl yoksa daha etkileyici bir şeyler mi yapmalıyım kararsızım yardımcı olursanız çok sevinirim.

Son olarak farkındayım fazla uzattım biliyorum :) Yeni karakter 1-2 bölümden sonra gelecek.Umarım beğenmişsinizdir.

TEŞEKKÜRLER :)





VAMPİRE Mİ DÖNÜŞÜYORUM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin