"O günün üstünden yaklaşık 1 hafta geçmişti ama o ortalarda gözükmüyordu."
"Aslında merak etmedim değil.Verdiği saati kolumdan hiç çıkarmıyordum.Saati kolumdan çıkarmama sebebim bana çok yakışmasıydı."
"Sahrayla birlikte genellikle oturduğumuz banka oturduk.Birkaç saniye sonra sınıftaki bazı tanıdık çocuklar da geldi."
"Sahra için iyi bir sohbet havası olmuştu.Konuşmayı çok seviyordu.Onlar birlikte konuşurken ben onu düşünüyordum."
"Aklım ondaydı acaba bir şey mi olmuştu? dememe kalmadan gözümün önünden tek kelimeyle mükemmel bir şekilde geçiyordu."
"O beyaz tenine giydiği siyah kot,siyah balıkçı yaka kazak ve üstündeki siyah deri ceketiyle çok havalıydı."
"Ben ise ona göre çok zıttım.Şansıma bugün beyaz kot,beyaz kazak ve beyaz hırka giymiştim sadece saat kırmızıydı.Buna rağmen yanına gidecektim."
"Sahraya sınıfta görüşürüz deyip koşarak ona doğru koşmaya başladım.Onu incelerken benden uzaklaşmıştı."
"Hey sen biraz yavaşlar mısın?"
"Beni duymasına rağmen yavaşlamamıştı,o zaman ben hızlanırdım.Koşarak yanına gelmiştim tabii nefes nefese kalmıştım."
"Hala yürüyordu.Kolumu uzatıp durdurmaya çalışırken hissetmiş olacak ki bir adım yana kaydı ve.... ben "pat" yere yapışmıştım."
"Korkutuğum başıma gelmişti işte...Dizlerimin üstüne kapaklanmıştım saçlarım yüzümü kapatıyordu.Sinirli bir şekilde ;
"Bakıyorum da reflekslerin çok kuvvetliymiş."
"Bana pis pis gülüyordu.İçimde ha ha ha çok komik diye söylenirken beklemediğim bir hareket yapı kalkmam için elini uzattı."
"Bende çamurlu ellerimi eline götürerek elimdeki çamuru uzattığı eline silerek yağa kalktım.Böylece onun eli de çamur olmuştu."
"Kalktığımda beyaz kıyafetlerimin bazı yerlerinin kahverengi olduğunu gördü."
"Bu çocuğun karşısına bir kere de düzgün çıksam gerçekten dişimi kıracağım.Rezil olmak konusunda üstüme yoktu ben de hep kitaplardaki o havalı kızlardan olamak isterdim ama durum ortada."
"Bunları düşünürken ; "
"İstersen bana gidelim hem tanışmış oluruz."
"hı?"
"Yanlış anlama kız kardeşimin kıyafetlerini giyebilirsin diye söylemiştim."
"Birkaç dakika düşündüm evimiz okula uzaktı başka çarem yoktu."
"Tamam.Umarım bir yaratığın evine gitmiyorumdur dedim.Alaycı bir ifadeyle ama o hiç görmediğim kadar ciddi bakıyordu.Bu bakışlarından korkmuştum."
"Onu takip ediyordum bir yandan iç sesim içimi kemirip duruyordu."tanımadığın birinin evine gidiyorsun ya o bir katilse"diye içim içimi parçalarken Sahraların oturduğu yere döndüm hala oradaydılar.Göz kırptım o da bana sinsi sinsi gülüyordu."
"Saçmalık diye el kol hareketleri yapmaya çalıştım anladığını düşünüyordum.Okulun kapısından çıktık."
Okulun biraz ilerisinde siyah mat porsche duruyordu.Bu çocuk kesin zengindi kim bilir evleri nasıldı..."
"Arabaya bindik birkaç dakika sonra klimayı açtı."
"Yok ama artık bu havada klima mı açılır yanlış düğmeye bastın herhalde"
"Hayır terledim."
"Kapatır mısın şunu?
"Hayır.
"Yarım saniye sonra buz kesildim klimayı kapatacaktım.Nasıl olsa araba sürüyor fark etmez.Elimi düğmeye götürdüm ve kapatamadan elim orada kaldı.İzin vermedi."
"Sen cidden üşüyor musun?Ellerin buz gibi"
"Ben gayet iyiyim seni ilgilendirmez."
"Bu sohbetin ardından kafamı cama yaslayıp eve gitmemizi bekledim."
"Araba durmuştu gelmiştik sanırım.Bura diğer yerlere göre sessiz sakindi."Burada seni öldürüp cesedini kurtlara yedirecekler"derken.
"Hadi diye bana seslendi.Arkasından takip ediyordum."
"Evin rengi de siyahtı hiç şaşırmamıştım.Kapıyı çaldıktan sonra evin bir çalışanı açtı.Evin dışı gibi içerisi de koyu renklere sahipti."
"3 kat çıkmıştık yorulmuştum.Nefes nefese kalmamla anlamış olacakki ; "
"Az kaldı bu son kat."dedi gülerek.
"Oh sonunda bu habere sevinmiştim.Son katı da çıktık.Siyah bir kapı vardı.Orası onun odasıydı diye düşünürken arkamdan bir ses geldi."
"Sarı saçlı üzerinde siyah deri etek,file çorap,siyah büstiyeri,siyah deri ceketi,Gözündeki siyah eyeliner,siyah far,Koyu bordo ruj ve siyah mat ojeleri ile gotik bir havası vardı."
"Ama bundan ziyade en çok dikkatimi çekense gözleriydi.Kehribar tonlarıyla kıyafetine uyum sağlıyordu."
"O da abisi gibi kusursuzdu.Abisiyle uyum içindeydiler.Kendimi çok çirkin hissetmiştim.Ben evde genellikle pijamayla takılırdım.Açıkçası garip gelmişti."
"Bu kim?"
"Arkadaşım.Birkaç kıyafetini verebilir misin?Malum durum belli."
"Tamam çalışanların biriyle yollarım diyerek gözden uzaklaştı."
"Siyah kapıdan içeri girdik odasının camı çok büyüktü ve manzarası o kadar güzeldi ki."
Odası siyaha hakimdi.Yatağına oturdum o da yanıma geldi ve konuşmaya başladı."
"Ben Bora Akalay.Cevap vermem gerektiğini anlayınca."
"Be....Ben Beste Demir dedim sahte bir gülümsemeyle."
"Odanın kapısı çaldı Bora "gir"dedi.Elçin Hanım kıyafet yolladı dedi ve masanın üzerine bıraktı."
Sen üstünü değiştir.Ben aşağıdan kahve getireyim deyip odadan çıktı."
"Kıyafetleri aldım siyah kot ve siyah kazak.Kıyafetleri giymek için saatimi çıkardım.Daha sonra küpelerimi."
"Üstümü giyindim.Bora hala gelmemişti.Bende odasını incelemeye başladım.Başım dönüyordu Bora!ya gelmesi için bağırdım ama en son katta olduğumuz için beni duymadı."
"Masadan destek aldım bir daha seslendim ama yine cevap yoktu.En sonunda dayanamayıp yere düştüm."
Yeni bölüm geldi oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE Mİ DÖNÜŞÜYORUM?
VampirosBuz gibi soğuk havada incecik giyinmiş bedenim hızlıca koşuyordu.Canım o kırmızı sıvıyı istiyordu. ❤❤❤ Balkondan içeri girdim kan kokusu beni benden alıyordu.Arkası dönükte beni görünce yaklaşmaya başladı. ❤❤❤ Dayanamıyordum yaklaştı ve sarıldı,sarı...