DÖNÜŞÜM

202 115 18
                                    

"Meclise gidemeyecektim,Beste daha önemliydi vampir hızımla koşmaya başladım.Yolu yarılamış sayılırdım."

Elçin'in anlatımından:
"Bora odadan çıktı bende üyelerin önünde diz döktüm ve selam verdim."

"Üyelerin başkanı sen nadir bulun vampir türlerinden biri olan Bora'nın kardeşi Elçinsin değil mi?"

"Evet efendim ben Elçin sizle bir konu hakkında konuşmak istiyorum."

"Tabi ne konuşacağız?"

"Abime verdiğiniz saati beste çıkardığı için sizden onun kolyesini istiyoruz."

"Saat ve kolye arasındaki fark ne?"

"Beste saati çıkarıyor bize kolyeyi çıkarmadığını söyledi."

"Imm haklısın saati çıkarıyorsa koruması da gidiyor demektir.1 hafta sonra tekrar geldiğinde kolyeyi alabilirsin."

"1 hafta çok geç benim yarın almam lazım."

"Neden?"

"Görevi düzgün yapmak için yoksa ben o kıza çok meraklı değilim."

"Aranızın iyi olmadığını anlıyorum o zaman yarın tekrardan gel konuşma bitmiştir çıkabilirsin."

"Kapıyı açtılar ve çıktım."

Beste'in anlatımından:

"Kapı çaldı Bora'nın geldiğini düşünüyordum.Sahra kapıyı açmak için aşağıya indi ben yere oturmuş ağlıyordum."

"Bora'nın sesi geliyordu gözyaşlarımı silmeye çalışıyordum ama olmamıştı."

"Bora gelmişti ama yanıma değil annemin yanına gitmişti.Bora'nın gözleri kızıllaşmıştı."

"Arzu Teyze diye bağırıyordu onu annemle tanıştırmamıştım.Adını nereden biliyordu."

"Nasıl oldu bu?"

Bora'nın anlatımı:

"Kapıya vurmaya başladım açın hadi açın.Sahra kapıyı açtı merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım."

"Yerde kan damlaları vardı kendimi tutmalıydım.Gözlerimin yavaş yavaş kızıla dönüştüğünü hissediyordum."

"Kan izlerini takip ettiğimde Beste'nin yere oturmuş ağladığını gördüm,arkası dönüktü kana bakmıyordu tabi ya Beste'yi kan tutuyordu ama önemli olan Arzu Teyzeydi."

"Yerde kanlar içinde kalmıştı buraya gelmeden babamı aramıştım o da gelecekti."

"Arzu Teyze kalbine yakın bir yerden bıçaklanmıştı.Çok fazla kan kaybetmişti eğer onu dönüştürmezsem ölecekti."

"Ama yanımda 2 tane insan vardı eğer kimliğimizi ortaya çıkarırsa öldürülürdük.Hem ben kendimi tutamazdım ki bunu yapmamalıydım."

"Kızlara burada olanlardan birine bahsederseniz hepimiz ölürüz dedim."

Beste'nin anlatımından: 

"Bora kendi kendine bir şeyler düşünüyordu."

"Burada olanlardan birine bahsederseniz hepimiz ölürüz dedi."

"Buda ne demek şimdi?"

"Sus eğer biri gelirse babamdır dedi." 

"Tamam"

"Bora anneme yaklaşıyordu.Sahra ile ben olanları şaşkınlıkla izliyorduk daha doğrusu ben izleyemiyordum Sahra'nın da pek şaşkın olduğu söylenemezdi.Bora'nın gözleri iyice kızıllaşmıştı."

VAMPİRE Mİ DÖNÜŞÜYORUM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin