💕😘Made In Kiss😘💕
Part-2
က်ေနာ့္ရဲ႕ တိတ္တခိုး ခ်စ္သူေလးက.....က်ေနာ့္ကို.....
တစ္ခ်က္ေတာင္ မၾကည့္.....😔😔😔
သူ႔သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ျခံရံၿပီး....သူ႔အခန္းထဲသာ......တန္းဝင္သြားေလေတာ့သည္....😪😪😪😪
Jihoonနဲ႔Jin Youngက....."ေတြ႕လား.....မင္းဟာႀကီး...ေခ်တာကို....ပံုစံကိုတည္းက ေထာင့္မက်ိဳးဘူး....မင္းေၾကာင့္နဲ႔သာ သည္းခံေနရတာ....😒😒😒😒"
"ဟာကြာ....မင္းတို႔ကလည္း...😪😪....မင္းဟာႀကီးေတာ့ မလုပ္ပါနဲ႔....မင္းcrushေလးေလာက္ေတာ့.....ထားပါ.....😁😁😁😁"
"အမေလး....အေရးထဲ...အသံုးအႏႈန္း ေရြးေနေသးတယ္...လာ...သြားမယ္...အတန္းထဲကို...ဘယ္အခ်ိန္ထိ.....ဒီေနရာမွာ ရပ္ေနမွာလဲ...😒😒😒"
အဲ့ႏွစ္ေယာက္မွာ....ကိုယ့္ထက္ အသက္ငယ္ေပလို႔သာပဲ....
ႀကီးမ်ားသာႀကီးရင္....က်ေနာ့္ကို တုတ္တစ္ေခ်ာင္းစီနဲ႔ လိုက္႐ိုက္ၾကဦးမလား မသိ.....😏😏😏😏😏
ေဟာက္လိုက္ၾကတာလည္း ေျပာမေနပါနဲ႔....😕😕😕😕
အိမ္က ကိုယ့္အေဖေတာင္ ကိုယ့္ကို အဲေလာက္မမာန္ဘူး...😌😌😌😌ေနာက္မွ တစ္ေယာက္တည္း ပြစိ ပြစိေျပာရင္း......
အတန္းထဲ လိုက္ဝင္ေတာ့...အေပါက္ဝမွာ ေစာင့္ေနေသာ....
Ongနဲ႔ ဆံုေလသည္.....😥😥😥😥
သူ႔မွာလည္း တစ္ဒုကၡ....ကိုယ့္ကို အရင္ကတည္းက.....
သေဘာက်ေနေသာသူ.....😢😢😢
ဖြင့္ေတာ့ မေျပာေသးေပမယ့္....အရိပ္အျခည္ကို ၾကည့္ရံုနဲ႔ သိေနရတာပဲေလ......ခက္ပါတယ္....သူက က်ေနာ့္ကို ျမင္ေတာ့.......
"Woonေလး....ဒီေန႔လာတာ ေနာက္က်တယ္ေနာ္....."
"အင္း...ဟိုႏွစ္ေယာက္ကို ေစာင့္ေနရလို႔ေလ...."
Jihoonနဲ႔Jin Youngက ၾကားလ်ွင္.....
"အမယ္....သူမ်ားအေပၚကို လႊဲခ်မေနပါနဲ႔....Hyungရဲ႕ဟာႀကီးကို Hyungရပ္ၿပီး ငမ္းေနတာကိုလည္း ထည့္ေျပာဦးေလ...."
"ဟာ...မင္းတို႔ေနာ္....😒😒"
Ongက က်ေနာ္ Danielကို သေဘာက်ေနမွန္းလည္း သိပါသည္......ထို႔ေၾကာင့္ သူက Danielကိုဆို...ဘယ္လိုမွၾကည့္မရေအာင္ မ်က္မုန္းက်ိဳးေနေလသည္.....😪😪😪
ဒါေပမယ့္.....က်ေနာ့္ေ့႐ွမွာ ဆိုရင္ေတာ့...ထိန္းပါသည္....
သူက...မ်က္ႏွာတစ္ခ်က္ညႇိဳးသြားၿပီး....
YOU ARE READING
💕😘Made In Kiss😘💕
Fanfictionကိုယ့္ကို ဘယ္လိုမွ ျပန္ခ်စ္မွာမဟုတ္ဘူးလို႔ ထင္ထားတဲ့သူတစ္ေယာက္က ကိုယ့္ဆီကို ေရာက္လာတယ္....???ၿပီးေတာ့ သူကေျပာေသးတယ္ က်ေနာ့္ကို အရမ္းခ်စ္တယ္တဲ့...????